Als ik zeg dat je orgasme daardoor 10x sterker wordt, ga je het op je naakte eikel smeren?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al Chilipeper op je clit gesmeerd?
Waw! Zwaar....quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kijk even naar buiten en denk na over het leven:
Ja, totdat de avondinlichtingen en dossiers komen. Dan moet ik weer aan de ketting en dat gaan lezenquote:
Nee.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je orgasme daardoor 10x sterker wordt, ga je het op je naakte eikel smeren?
Die moeten wachten op kantoortijden, hequote:Op maandag 17 augustus 2020 17:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, totdat de avondinlichtingen en dossiers komen. Dan moet ik weer aan de ketting en dat gaan lezen
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Die moeten wachten op kantoortijden, he
Nee zo'n tikkie die ze nu ook uitdelen snachts op kanaleneiland bij de rellenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga ik anders net zo'n tik krijgen als de plaatselijke FC?
Nee. Liever sla ik zelfquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Hou je van kinky? Beetje geslagen worden en aan je haar getrokken worden?![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat waterbedrijfje zei dat water niet onnodig moest worden gebruikt. Van de CvdK uit die regio kreeg ik te horen dat bijna iedereen de lokale supermarkten gingen plunderen om water.
quote:
Een keer ging zo een snotjoch van de AH ook rellen bij een of andere demonstratie op een plein hiero.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee zo'n tikkie die ze nu ook uitdelen snachts op kanaleneiland bij de rellen
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:43 schreef ToT het volgende:
Ik ga goftedomme geen Spa Rood over mijn gazonnetje kiepen hoor!
Lekker bruisend gazonnetjequote:Op maandag 17 augustus 2020 17:43 schreef ToT het volgende:
Ik dacht trouwens dat alleen Vitens met de handen in het haar zat wat waterverbruik betreft?
Ik ga goftedomme geen Spa Rood over mijn gazonnetje kiepen hoor!
like gegevenquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Een keer ging zo een snotjoch van de AH ook rellen bij een of andere demonstratie op een plein hiero.
Maar hij is echt zo een snotjoch dat als je vervelend tegen hem deed, hij vervelend tegen jou kon doen. Dus zijn groepje had een bal gevonden en gingen ze voetballen. Iemand raakte de bal verkeerd en de bal kwam tegen een politiepaard aan. Dat snotjoch rende erachter aan maar de ruiter van dat paard dacht dat hij wou rellen. Kreeg hij een tik met de lange wapenstok op zijn arm. Hij zei dat hij alleen de bal terug wou pakken en toen bood de ruiter zijn excuses aan voor de mep
Ach, CO2 is nodig voor al het groen he!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:45 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Beetje gassig gras kan geen kwaad toch
't Is dat wijn te zuur is, anders had ik wel champagne kunnen gebruiken!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker bruisend gazonnetje
Ja, omdat hij sommige medewerkers een hekel aan hem hadden vanwege zijn gedrag zeiden ze tegen hem dat de politie hem gewoon verder had moeten tikken ipv excuses aan moest bieden. Je kan begrijpen dat dat snotjoch boos werd en toen (vlak bij een camera van de kantine, we hadden de beelden teruggezien) de medewerker die dat zei in elkaar mepte.quote:
Dan gaat je gras nog sneller groeien en wordt het nog groener door die bladgroenkorrelsquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, CO2 is nodig voor al het groen he!
Precies!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan gaat je gras nog sneller groeien en wordt het nog groener door die bladgroenkorrels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |