quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, zijn nog met materiaal gemaakt dat in de zomer heeft liggen schiften.
Nee niet als lunchquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Wil je patat met satésaus en uitjes eten?
Uhuquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer, anders kon je op het werkpaleis langskomen.
Valt wel mee, drie eitjes en twee boterhammen. Eitjes even roerei van gemaakt.quote:
Vetzakquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt wel mee, drie eitjes en twee boterhammen. Eitjes even roerei van gemaakt.
Dan is er meer om van te houdenquote:
Bij mij is het een heel zadelquote:
alle vrouwen houden van mijn spekkiequote:
Ik heb afgelopen zaterdag tyfus veel lego gekochtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
alle vrouwen houden van mijn spekkie
Chill chill. Ga ik in Utrecht ook nog wel eens langs.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu. Wel in officiële lego winkel
Dat wel maar ach, geld moet rollen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chill chill. Ga ik in Utrecht ook nog wel eens langs.
Nadeel is dat het zo duur is.
Je mag ook best wat geld naar mij toe rollen!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wel maar ach, geld moet rollen.
Daarom heb ik vanochtend ook weer 56 euro voor een stukje karton met een plaatje uitgegevenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wel maar ach, geld moet rollen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag ook best wat geld naar mij toe rollen!
Speel je dat nog steeds johquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom heb ik vanochtend ook weer 56 euro voor een stukje karton met een plaatje uitgegeven
yupquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speel je dat nog steeds joh
Zeker weten. Vrijdag weer spelen.quote:
Is dat ook met zo'n dobbelsteen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:47 schreef dud0r het volgende:
Vrijdag spelen we met z'n tweeen want dan gaan we sealed doen. Als we commander doen proberen we met 3-4 man te spelen.
Draft is minimaal zes.
We gebruiken ook nog wel een dobbelsteen of meerdere jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat ook met zo'n dobbelsteen?
Ja weleens gezien volgens ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
We gebruiken ook nog wel een dobbelsteen of meerdere ja
Met een nul mutsquote:
damn ja had ik kunnen weten wachtquote:
Goede verbeteringquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
damn ja had ik kunnen weten wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |