SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Wij willen Silva en Silva.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klemvast staat niet in het vocabulaire bij Lopes.
Wij voelen elkaar bijzonder goed aanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Lopes heeft ook nog nooit van klemvast gehoord he
Anthony 'Pasveer' Lopesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klemvast staat niet in het vocabulaire bij Lopes.
Neequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:48 schreef Mansjester het volgende:
Geen Haxball?
Dacht doe een keer weer mee
Minachting van de kijkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:53 schreef Bolasie het volgende:
Op naar de analyse van zestig seconden.
Stacaravans en levenslied. Ik stel voor dat Zipportal in RLS een topic opent.quote:
Bal was gladquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:05 schreef Tagliano het volgende:
Eerst lopen janken om een bal en dan verkeerd ingooien
Lijkt alsof hij God voor Allah heeft ingeruild. Woont in een ghetto van Lyon ofzo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
Depay moet zijn baard weg halen, staat hem totaal niet.
Stukje aanslagquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij God voor Allah heeft ingeruild. Woont in een ghetto van Lyon ofzo?
Dat is wel echt een heel zwakke schakel inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
van hout speelt maar matig. Tetetijd
Zit totaal geen ''flow'' inquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
City heeft nog steeds een groot probleem. Dit lijkt nog steeds nergens op.
chop-chopquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de hoofdstad van Saudi-Arabie
Agueroooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit maakt City de laatste 5 min nog wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:15 schreef Coco. het volgende:
Jongens, @:Dj_Day-V is in het topic.Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee, dat gaat Bayern doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:17 schreef Parafernalia het volgende:
Nou ik kan me niet voorstellen dat city de CL gaat winnen
het oude normaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
7-1, maar dat was tenminste nog over 2 westrijden
en dat vonden we toen al een vernedering. Haha!
Dat Monaco was vrij goed. Met Mbappe oaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:20 schreef Parafernalia het volgende:
Uitgeschakeld worden door Monaco
Eensquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Monaco was vrij goed. Met Mbappe oa
Bernardo Fabinho Moutinho Lemar Mendy bohhhhquote:
Lemar is wel tikje misluktquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bernardo Fabinho Moutinho Lemar Mendy bohhhh
bohhquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel wat knoflookolijven
Dit even ter info
Scoort vrij weinig uit vrije trappen.quote:
Prima elftal jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bernardo Fabinho Moutinho Lemar Mendy bohhhh
Klopt ja, die moet gewoon z'n biezen pakken en het ergens anders opnieuw proberen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lemar is wel tikje mislukt
Chocolade koequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
De Bruyne komt van een boerderij
Corona doet wat met een mensquote:
Geen van beiden, uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:27 schreef RamboDirk het volgende:
direct penanties of gewoon verlengen?
3 corners penaltyquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:27 schreef RamboDirk het volgende:
Golden Goal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:27 schreef RamboDirk het volgende:
Eerst verlengen daarna pingelsquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:27 schreef RamboDirk het volgende:
Wie vind jij een leuke pot?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:27 schreef Tagliano het volgende:
GOALLLLLL
Hopelijk krijgen we nu nog iets van een leuke pot
Jouw hoofd telt dubbel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen van beiden, uitdoelpunten tellen dubbel.
Loting in De Kuipquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:27 schreef RamboDirk het volgende:
Cool, thanks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerst verlengen daarna pingels
De uitploegen waren aan het juichen bij de lotingquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen van beiden, uitdoelpunten tellen dubbel.
Wat een slechte speler is datquote:
Respect dat je dit openlijk deelt met ons. Ik kan users noemen die allang door de gehaktmolen waren gehaald hier.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:00 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat lekker allemaal
Ik heb voorafgaand aan de wedstrijd een broodje kroket gehad
Fijn dat je je eigen fout toegeeft, dat siert jequote:
Maak jij eens een topic aan in RLS voor die campingshow.quote:
Like gegevenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tot nu toe doet hij zijn vader na: die was er ook nooit.
schone tetequote:
Thuis niet kunnen winnen van Celticquote:
DE topclub van Schotland!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thuis niet kunnen winnen van Celtic
Gaat meer om de overtreding lijkt me.quote:
Beetje maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit was geen hinderlijk buitenspel
Bayern veegt de vloer aan met Lyonquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
Dit vind ik niet leuk
City-Bayern lijkt me toch een leukere pot
ik geef het doorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Áls het geen overtreding was (en dat kon ik op die beelden niet zien) vind ik het een goal
Ik vind het een overtreding denk ik.
Dat wel, maar Lyon gaat er geen leuk potje van makenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bayern veegt de vloer aan met Lyon
Dacht dat jij voor Ajax was.quote:
Announce darkmodequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
(als FOK Dark mode had was dit plaatje nog mooier geweest)
Daar juichen we allen voor.quote:
Laporte werd op zijn hak getrapt, zo leek hetquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke debiel van City ging nou op zijn bek waardoor Dembele kon doorlopen?
Ja ben ik ook welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat jij voor Ajax was.
Waaromquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef bombmannl het volgende:
Bayern-Lyon is gewoon een zaadpot in spee.
Je wil toch gewoon bayern-m.city zien
Voor altijd zo houden, puur genotquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel eens dat dit format leuker is.
Voortaan altijd dit format vanaf de achtste finales of kwartfinales, ik ben voorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mwahquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel
Zou ook wel slecht voor NL voetbal zijn natuurlijk
Geen audioproblemen hier, ik hoor 'm prima.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind die Wietske zo'n ongehoorde kut kneus.
Hij is aanvoerder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef Pedroso het volgende:
Depay zal wel gaan banken als ze doorgaan naar de halve finale.
Boeien. Bayerm wint toch simpel van City/Lyon. Al gunnen we Pep allemaal een afgang maar dat is dit ook (alweer)quote:
Jouw probleemquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Ook eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inderdaad. Speel elk jaar de nationale competitie tot in maart en zet de EL en CL in toernooivorm erna.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Tagliano het volgende:
CL in EK-opzet zou eigenlijk best prima zijn
Zonder publiek?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voortaan altijd dit format vanaf de achtste finales of kwartfinales, ik ben voor
Muah Ajax had het vorig jaar nog best lastig tegen PAOK en APOEL of all people.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah
Die kampioensroute is toch relatief makkelijk?
Prima commentator, niets mis mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Geen ideequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah
Die kampioensroute is toch relatief makkelijk?
Levert minder geld op, gaat derhalve niet gebeuren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad. Speel elk jaar de nationale competitie tot in maart en zet de EL en CL in toernooivorm erna.
Veel meer variatie dan elk jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor altijd zo houden, puur genot
Dit is gewoon geile praat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:42 schreef T3hTommay het volgende:
Als Lyon de CL wint laat ik m'n lul zien.
Ojaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Ajax had het vorig jaar nog best lastig tegen PAOK en APOEL of all people.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |