Agueroooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit maakt City de laatste 5 min nog wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:15 schreef Coco. het volgende:
Jongens, @:Dj_Day-V is in het topic.Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee, dat gaat Bayern doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:17 schreef Parafernalia het volgende:
Nou ik kan me niet voorstellen dat city de CL gaat winnen
het oude normaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
7-1, maar dat was tenminste nog over 2 westrijden
en dat vonden we toen al een vernedering. Haha!
Dat Monaco was vrij goed. Met Mbappe oaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:20 schreef Parafernalia het volgende:
Uitgeschakeld worden door Monaco
Eensquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Monaco was vrij goed. Met Mbappe oa
Bernardo Fabinho Moutinho Lemar Mendy bohhhhquote:
Lemar is wel tikje misluktquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bernardo Fabinho Moutinho Lemar Mendy bohhhh
bohhquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:20 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel wat knoflookolijven
Dit even ter info
Scoort vrij weinig uit vrije trappen.quote:
Prima elftal jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bernardo Fabinho Moutinho Lemar Mendy bohhhh
Klopt ja, die moet gewoon z'n biezen pakken en het ergens anders opnieuw proberen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lemar is wel tikje mislukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |