Voortaan altijd dit format vanaf de achtste finales of kwartfinales, ik ben voorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel eens dat dit format leuker is.
Mwahquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel
Zou ook wel slecht voor NL voetbal zijn natuurlijk
Geen audioproblemen hier, ik hoor 'm prima.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind die Wietske zo'n ongehoorde kut kneus.
Hij is aanvoerder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:39 schreef Pedroso het volgende:
Depay zal wel gaan banken als ze doorgaan naar de halve finale.
Boeien. Bayerm wint toch simpel van City/Lyon. Al gunnen we Pep allemaal een afgang maar dat is dit ook (alweer)quote:
Jouw probleemquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Ook eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel eens dat dit format leuker is.
Inderdaad. Speel elk jaar de nationale competitie tot in maart en zet de EL en CL in toernooivorm erna.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Tagliano het volgende:
CL in EK-opzet zou eigenlijk best prima zijn
Zonder publiek?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voortaan altijd dit format vanaf de achtste finales of kwartfinales, ik ben voor
Muah Ajax had het vorig jaar nog best lastig tegen PAOK en APOEL of all people.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah
Die kampioensroute is toch relatief makkelijk?
Prima commentator, niets mis mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Geen ideequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah
Die kampioensroute is toch relatief makkelijk?
Levert minder geld op, gaat derhalve niet gebeuren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad. Speel elk jaar de nationale competitie tot in maart en zet de EL en CL in toernooivorm erna.
Veel meer variatie dan elk jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor altijd zo houden, puur genot
Dit is gewoon geile praat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:42 schreef T3hTommay het volgende:
Als Lyon de CL wint laat ik m'n lul zien.
Ojaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Ajax had het vorig jaar nog best lastig tegen PAOK en APOEL of all people.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |