SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Via een been ja. Maar Muller stond ook al buitenspel toen de laatste Bayernspeler de bal raakte. Dus dan wel buitenspelquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
Bal komt toch van een Barcelona speler?
Had nooit meer mogen voetballen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is Suarez toch een ontzettende proleet.
Ik denk niet dat scheids dat aandurft. Dan is wedstrijd helemaal dood, als het niet al dood is.quote:
Ik snap ook wel dat ie geel geeft maar het kleinste beetje intentie om de bal te spelen was er nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat scheids dat aandurft. Dan is wedstrijd helemaal dood, als het niet al dood is.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mexicanobakker alweer 1 degelijke post, wat knap!
Wow, gevoelig punt geraakt merk ik. Misschien moet je even over een graancirkel heenwandelen om tot rust te komen.quote:
Dat is wel met afstand de zwakste schakel jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Smijt die Boateng er toch uit man
Ach ja, overschakelen op whisky is altijd nog een optie aangezien dat weet niet zo problematisch is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das rot. Ben zelf wel van de avondjes waar je lekker door kunt drinken.
Hoe kom je bij deze grove leugens dat ik die kneusjes volg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, gevoelig punt geraakt merk ik. Misschien moet je even over een graancirkel heenwandelen om tot rust te komen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
Boateng enige zwakke plek van Bayern
Prima spelerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Kimmich is ook niet veel bijzonders.
Wat is het probleem bij speciaalbier dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, overschakelen op whisky is altijd nog een optie aangezien dat weet niet zo problematisch is.
Kimmich als middenvelder wel goed, maar ja daar hebben ze ook Goretzka en Tiagoquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Kimmich is ook niet veel bijzonders.
Als rechtsback niet zo van onder de indrukquote:
Niels is een goede vriendquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:15 schreef Coco. het volgende:
Rens en Niels vecht jullie fittie maar uit in de SC.
Je kind Niels noemen oofquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:15 schreef Coco. het volgende:
Rens en Niels vecht jullie fittie maar uit in de SC.
Dan moeten ze Dumfries maar halenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als rechtsback niet zo van onder de indruk
Benieuwd of Thiago naar Leverzwembad gaat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kimmich als middenvelder wel goed, maar ja daar hebben ze ook Goretzka en Tiago
Degelijk, niks bijzonders. Blinkt niet echt uit, ook niet op het middenveld. Altijd een 6je nooit een 9-10.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als rechtsback niet zo van onder de indruk
Niet volgt, maar liked, anders had ik het nooit geweten. (Alleen Lange Frans trouwens, andere kneusjes weet ik niet)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kom je bij deze grove leugens dat ik die kneusjes volg.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Degelijk, niks bijzonders. Blinkt niet echt uit, ook niet op het middenveld. Altijd een 6je nooit een 9-10.
Welke tweet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet volgt, maar liked, anders had ik het nooit geweten. (Alleen Lange Frans trouwens, andere kneusjes weet ik niet)
Lange Frans goat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet volgt, maar liked, anders had ik het nooit geweten. (Alleen Lange Frans trouwens, andere kneusjes weet ik niet)
Iets over een pedonetwerk dacht ik.quote:
Koolhydraten. Loop sinds eind vorig jaar met een late type 1 diabetes, dus dan moet ik of extra insuline spuiten of een beetje rustig aan doen met de koolhydraten. Whisky is ook een soort van tegengif want daarin zitten geen koolhydraten maar wel veel alcohol dus daar daalt je bloedsuiker ook weer van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is het probleem bij speciaalbier dan?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iets over een pedonetwerk dacht ik.
Alba Busquets Suarez allemaal ontzettend vervelend. Pique ook trouwensquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:16 schreef Tagliano het volgende:
Stelling: Alba is een grotere proleet dan Suarez
Dat pedonetwerk is wel zieke shit, alhoewel dat jaren geleden al aan het licht kwam in verschillende boeken en verslagen. Ze zijn de lul genot.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iets over een pedonetwerk dacht ik.
Het was afgelopen week.quote:
Oh ja Frenkie speelt ook mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de scheids nog slechter dan Frenkie en Ter Stegen.
Hallo Raya barneveldquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Koolhydraten. Loop sinds eind vorig jaar met een late type 1 diabetes, dus dan moet ik of extra insuline spuiten of een beetje rustig aan doen met de koolhydraten. Whisky is ook een soort van tegengif want daarin zitten geen koolhydraten maar wel veel alcohol dus daar daalt je bloedsuiker ook weer van.
Vervelend zeg. Maar gelukkig zijn er wel alternatieven als whisky dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Koolhydraten. Loop sinds eind vorig jaar met een late type 1 diabetes, dus dan moet ik of extra insuline spuiten of een beetje rustig aan doen met de koolhydraten. Whisky is ook een soort van tegengif want daarin zitten geen koolhydraten maar wel veel alcohol dus daar daalt je bloedsuiker ook weer van.
Gooi je telefoon en laptop wegquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit van je tweets af he.
Nagellakremover 85% alcohol allen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Maar gelukkig zijn er wel alternatieven als whisky dan.
Nah, liever niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gooi je telefoon en laptop weg
Die heeft vetkleppendiabetes, geen type 1.quote:
Misschien hebben jullie ook een type Messi nodig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Davies, die zou wel lekker passen bij ons aller PSV
Nahh, gewoon Luukinho terughalenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie ook een type Messi nodig?
Dit is wel de leukste pot sinds tijden bohhhquote:
Meen je niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dit is gedaan. Klaar. Over en uit.
Enkeltje transferlijst. Erfenis van Dani Alves zal jaren niet meer ingevuld worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Holyshit. Semedo wordt hier gewoon de Gulag ingevoetbald.
Semedo?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Speel jij ook warzone?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Hoi keesquote:
Zou een leuk topic zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:20 schreef TLC het volgende:
Barcelona is een parodie op een voetbalclub
Even een serieuze vraag: Hebben ze dan nog andere talenten die er ook maar íets van kunnen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien wordt Canada nog wel leuk op het WK 2026
Leuk is het wel, echt spannend helaas niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit is wel de leukste pot sinds tijden bohhh
@Littlerabbit heeft een goede keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit is wel de leukste pot sinds tijden bohhh
Er is een max van 3 parodie topics.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou een leuk topic zijn.
@:onlogisch
Die David die naar Lille is gegaan voor een hoog bedrag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag: Hebben ze dan nog andere talenten die er ook maar íets van kunnen?
toch wel beter dan in schilderswijk rotzooi trappen. Kan je net zo goed balletje trappen.quote:
Oja, da's ook een Canadees jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die David die naar Lille is gegaan voor een hoog bedrag.
Verder weet ik niet
is toch hetzelfde Bayern als vorig jaar? Of misschien 1 wijziging? Ajax pakte ze bijna 2x genot.quote:
Mikky wil echt nooit meer terug naar Amsterdam verhuizen.quote:
Dom snolletje is datquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mikky wil echt nooit meer terug naar Amsterdam verhuizen.
Mikky is volgens mij al uitgewoond door Pique en Vidalquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Shakira erbij boh bohquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mikky is volgens mij al uitgewoond door Pique en Vidal
Een nieuwe 6 is wel nodig ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Andersom ook wel trouwens
Maar in mindere mate
Met het grote verschil dat er nu een coach zit die de spelers wél aan het voetballen krijgt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
is toch hetzelfde Bayern als vorig jaar? Of misschien 1 wijziging? Ajax pakte ze bijna 2x genot.
Mikky is een arrogant mokkeltje dat zich heel bescheiden en normaal voordoet maar ondertussen alleen aan het grote geld en volgers op social media denkt. En waarschijnlijk slikt ze niet eens door.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Frenkie zit gewoon in de friendzone bij haar. Zo'n lieve jongen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mikky is een arrogant mokkeltje dat zich heel bescheiden en normaal voordoet maar ondertussen alleen aan het grote geld en volgers op social media denkt. En waarschijnlijk slikt ze niet eens door.
Niet mee eens allen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:24 schreef LordVoldermort het volgende:
De Ligt en de Jong hebben domme keuzes gemaakt
Wanneer zullen ze gaan scheiden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Robben ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ben om. Mikkyquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
En waarschijnlijk slikt ze niet eens door.
18 finishing in FIFA genotquote:
"vriendin" van Frenkiequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ken ik niet. Heb gezocht, maar dit lijkt me geen vrouw. @:nober @:rambodirk
Ik wilde net zeggen die kan er helemaal geen klote van. Heeft aardig wat gekost toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
SemedoSpeelt als een F-pupil
Heb je vertrouwen in Pirlo?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Zijn al vanaf hun 14-15de ofzo bij elkaar. Kans is best groot, want jeugdliefdes etc etc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer zullen ze gaan scheiden?
Als Frenkie een lekkerder wijf in heeft gecheckt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer zullen ze gaan scheiden?
Zivkovic was ook een wereldster in FM.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:24 schreef RipCity het volgende:
Fati is wel zwaar goed in football manager (samen met
Rodrygo).
Binnenkort komt Justin Kluivert ze redden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
RKC zou winnen van dit Barcelona
hahahahahaquote:
Was bij Sneijder ook het geval volgens mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn al vanaf hun 14-15de ofzo bij elkaar. Kans is best groot, want jeugdliefdes etc etc.
3 pace in Fifa genot.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Van Busquets had ik oprecht niet door dat die meedeed
Nu is die wel vaker onzichtbaar als ie goed speelt, maar dat was vandaag niet het geval.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Dertig miljoen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen die kan er helemaal geen klote van. Heeft aardig wat gekost toch?
Wat is erger in fifa, 3 pace of 3 stamina?quote:
Bij de eerste vrouw van Sneijder ja klopt. Yolanthe lijkt mij trouwens een bijzonder lieve vrouwquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was bij Sneijder ook het geval volgens mij.
Nu zie ik Frenkie minder snel als de vreemdganger maar toch.
Simp.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij de eerste vrouw van Sneijder ja klopt. Yolanthe lijkt mij trouwens een bijzonder lieve vrouw
Dat lijkt mij juist een enorm arrogant mens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij de eerste vrouw van Sneijder ja klopt. Yolanthe lijkt mij trouwens een bijzonder lieve vrouw
Pace. Pacehoertjes in Fifa genot. Kkspel btw. Koop het ook niet meer EAAIDSquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is erger in fifa, 3 pace of 3 stamina?
Ach, niets verslaat het Feyenoord-debuut van Auassar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dertig miljoen.
Fati erin... Treurig. Dat doe je die jongen toch niet aan
Uit haar interviews blijkt van niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist een enorm arrogant mens.
Geen idee, kan best.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me , Messi die uit de kleedkamer van RKC komtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Messi, Suarez en Frenkie hebben genoeg gezien, die spelen liever in Amsterdam.
Je kan best arrogant zijn voor de buitenwereld en lief voor je naasten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist een enorm arrogant mens.
Geloof je direct.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uit haar interviews blijkt van niet.
jammer dat dat niet doorgaat maatquote:
Natuurlijk niet, want Frenkie is zo ongeveer de beste middenvelder die Nederland ooit heeft gehad volgens de mediaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
Frenkie kan er echt geen reet van. Benieuwd of zo'n VI dat ook durft te benoemen met hun "Sevilla wint na inbreng Luuk" gelul.
Dit klopt wel,quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn al vanaf hun 14-15de ofzo bij elkaar. Kans is best groot, want jeugdliefdes etc etc.
Ach hij speelt ook uit bij Eibar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me , Messi die uit de kleedkamer van RKC komt
Zeker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan best arrogant zijn voor de buitenwereld en lief voor je naasten.
Dat is al erg genoeg voor die dooie .quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij speelt ook uit bij Eibar.
Wel grappig dat velen denken dat ze een starfuckertje is terwijl ze zelf LOADED as fuck is. Haar pa was erg rijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan best arrogant zijn voor de buitenwereld en lief voor je naasten.
@Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Frenkie de Jong was eigenlijk terreinknecht bij Willem 2.
molshopen induwen allenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Dubbele achternaam genotquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel grappig dat velen denken dat ze een starfuckertje is terwijl ze zelf LOADED as fuck is. Haar pa was erg rijk.
Dat zegt ook niet alles. Meer = beter vaak.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel grappig dat velen denken dat ze een starfuckertje is terwijl ze zelf LOADED as fuck is. Haar pa was erg rijk.
Je maakt hier een denkfout door rationeel te denken als een man.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zullen vast hoop mensen wat geld op hem hebben staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lewa wel eens beter zien spelen dan vandaag, eerlijk is eerlijk
2020 dan moeten wij denken als transgenders idd. Was ik even vergeten NikkieTutorialsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je maakt hier een denkfout door rationeel te denken als een man.
Aparte keuze, maar hij heeft een geluk. Slechter kan niet. Hij was als voetballer wel een genie natuurlijk. Las wel dat hij heel weinig gaat verdienen. Nog geen 1,5 miljoen wtf. Geld is op denk ik.quote:
Nu kan je dat ook zijn voor de bekendheid en glamour.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voetbal is voetbal. En dat is het mooie aan voetbal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen vast hoop mensen wat geld op hem hebben staan
Je kan er nu wel vanuit gaan dat Messi niks meer doet in een topwedstrijd . Helemaal opquote:
Hij heeft wel bizar weinig ervaring, bijzonder om hem de renovatie te laten verzorgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Aparte keuze, maar hij heeft een geluk. Slechter kan niet. Hij was als voetballer wel een genie natuurlijk. Las wel dat hij heel weinig gaat verdienen. Nog geen 1,5 miljoen wtf. Geld is op denk ik.
Het argument "ze heeft zelf veel geld dus geen golddigger" gaat gewoon nooit op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2020 dan moeten wij denken als transgenders idd. Was ik even vergeten NikkieTutorials
Oke Nikkiequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het argument "ze heeft zelf veel geld dus geen golddigger" gaat gewoon nooit op.
Eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het argument "ze heeft zelf veel geld dus geen golddigger" gaat gewoon nooit op.
WIE?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Auassar nu eigenlijk gespeeld in Feyenoord 1?
Ik mis Gio soms wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetbal is voetbal. En dat is het mooie aan voetbal.
~ Gio
kan altijd meer, zie waar sylvie zich op richtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Adil Auassar. Maakte zijn debuut met een 7-0 achterstand.quote:
Jaap die Kelly per se moest hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis Gio soms wel.
Teringjaap niet.
Sylvie meer lullen geslikt dan de gemiddelde brug aan klinknagels heeftquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
kan altijd meer, zie waar sylvie zich op richt
Hele middenveld moet op de schop en de backs. Dat kan nooit inderdaad. Inter moet nu toch wel x kampioen kunnen worden zal je denken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel bizar weinig ervaring, bijzonder om hem de renovatie te laten verzorgen.
Als persoonlijkheid absoluut. Als trainer? Hmm, weet ik niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis Gio soms wel.
Teringjaap niet.
Vrouw moet gewoon altijd het "gevoel" hebben dat jij meer verdient/status hebt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
kan altijd meer, zie waar sylvie zich op richt
Atalantagoden 98 kools koekoekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hele middenveld moet op de schop en de backs. Dat kan nooit inderdaad. Inter moet nu toch wel x kampioen kunnen worden zal je denken.
“Het ligt niet aan Jaap maar aan het materiaal”quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jaap die Kelly per se moest hebben
Jaap Stam heeft alles toch opgebouwd voor Dick?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis Gio soms wel.
Teringjaap niet.
Bij de UEFA hebben ze dat wel prima op orde de potjes dat ik keekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:36 schreef Erasmus het volgende:
Complimenten aan de geluidstechnicus van dienst voor het “publiek”.
Jaap denkt dat inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jaap Stam heeft alles toch opgebouwd voor Dick?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jaap Stam heeft alles toch opgebouwd voor Dick?
Wel leuk dat Pirlo heel aanvallend wil gaan spelen, lijkt me sterk dat je die cultuur er ineens in krijgt bij Juventus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hele middenveld moet op de schop en de backs. Dat kan nooit inderdaad. Inter moet nu toch wel x kampioen kunnen worden zal je denken.
Gio of Dick als trainer maakt eigenlijk vrij weinig verschil, zijn (ondanks het leeftijdsverschil) redelijk zelfde type trainers. Qua persoon is Dick charismatischer voor de camera maar Gio is meer een gentleman.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als persoonlijkheid absoluut. Als trainer? Hmm, weet ik niet.
Gio de treinkaper genot.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gio of Dick als trainer maakt eigenlijk vrij weinig verschil, zijn (ondanks het leeftijdsverschil) redelijk zelfde type trainers. Qua persoon is Dick charismatischer voor de camera maar Gio is meer een gentleman.
Allegri eruit voor Sarribal aids. Wanbeleid genot.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk dat Pirlo heel aanvallend wil gaan spelen, lijkt me sterk dat je die cultuur er ineens in krijgt bij Juventus.
Dat zal, maar Gio en Feyenoord was wel echt uitgewerkt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gio of Dick als trainer maakt eigenlijk vrij weinig verschil, zijn (ondanks het leeftijdsverschil) redelijk zelfde type trainers. Qua persoon is Dick charismatischer voor de camera maar Gio is meer een gentleman.
Lekker man die oud-internationals gratis hun papiertje geven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Het ligt niet aan Jaap maar aan het materiaal”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |