SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Via een been ja. Maar Muller stond ook al buitenspel toen de laatste Bayernspeler de bal raakte. Dus dan wel buitenspelquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
Bal komt toch van een Barcelona speler?
Had nooit meer mogen voetballen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is Suarez toch een ontzettende proleet.
Ik denk niet dat scheids dat aandurft. Dan is wedstrijd helemaal dood, als het niet al dood is.quote:
Ik snap ook wel dat ie geel geeft maar het kleinste beetje intentie om de bal te spelen was er nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat scheids dat aandurft. Dan is wedstrijd helemaal dood, als het niet al dood is.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mexicanobakker alweer 1 degelijke post, wat knap!
Wow, gevoelig punt geraakt merk ik. Misschien moet je even over een graancirkel heenwandelen om tot rust te komen.quote:
Dat is wel met afstand de zwakste schakel jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Smijt die Boateng er toch uit man
Ach ja, overschakelen op whisky is altijd nog een optie aangezien dat weet niet zo problematisch is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das rot. Ben zelf wel van de avondjes waar je lekker door kunt drinken.
Hoe kom je bij deze grove leugens dat ik die kneusjes volg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, gevoelig punt geraakt merk ik. Misschien moet je even over een graancirkel heenwandelen om tot rust te komen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:13 schreef tompsv18 het volgende:
Boateng enige zwakke plek van Bayern
Prima spelerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Kimmich is ook niet veel bijzonders.
Wat is het probleem bij speciaalbier dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, overschakelen op whisky is altijd nog een optie aangezien dat weet niet zo problematisch is.
Kimmich als middenvelder wel goed, maar ja daar hebben ze ook Goretzka en Tiagoquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Kimmich is ook niet veel bijzonders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |