SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.What can change the nature of a man?
Gewoon alleen Boateng achterin laten omdat je weet dat je zoveel beter bent... Kwaliteit druipt ervan afquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Het positiespel van Bayern is zoveel beter dan van Barcelona
Pijnlijk
Die niet gepruimd wordt door de kliekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd om nog een dertiger te kopen.
En dat terwijl Boateng o.a er ook helemaal geen klote van kan genot.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon alleen Boateng achterin laten omdat je weet dat je zoveel beter bent... Kwaliteit druipt ervan af
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Van Gaal heeft hier gewoon de basis voor gelegd hè.
Wat een trainer.
Het übermensch-principe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een trainer.
Announce CR7quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die niet gepruimd wordt door de kliek
soundboardquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:29 schreef VacaLoca het volgende:
Publiek geluid is nog best strak gesimuleerd, is dat een soundboard of gekoppelt aan een app die reacties thuis meet of soort EA sports oplossing?
Van Barcelona of Bayern?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een trainer.
Slechtste van het veldquote:
Zeker, als je van zware stouts / porters houdt tenminste.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is het iets? Blijf vandaag even van de mooie voorraad af. Heb een paar schitterende nog liggen
Denk gewoon een mannetje met verschillende knopjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:29 schreef VacaLoca het volgende:
Publiek geluid is nog best strak gesimuleerd, is dat een soundboard of gekoppelt aan een app die reacties thuis meet of soort EA sports oplossing?
Verdediging niveau UDI 19 genot.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zie ik Bayern zomaar kampioen worden van Duitsland.
PES oplossing.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:29 schreef VacaLoca het volgende:
Ah, ben geen fan van rookstouts. Maar klinkt als een prima box, enjoy.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker, als je van zware stouts / porters houdt tenminste.
Had een tijdje terug deze box aangeschaft:
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:31 schreef Szura het volgende:
Oh man wat is dit genieten zeg, eindelijk een compleet demasqué van het zwakste Barca in jaren![]()
![]()
Jammer dat er altijd concentratieverlies komt na zo'n voorsprong.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Hahaha hahaha Brazilië - Duitsland flashback
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:29 schreef VacaLoca het volgende:
Jopen Godenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker, als je van zware stouts / porters houdt tenminste.
Had een tijdje terug deze box aangeschaft:
[ afbeelding ]
Niet bij Duitsersquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat er altijd concentratieverlies komt na zo'n voorsprong.
Blitzkrieg-mentaliteit. Totalen krieg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veel clubs hadden het nu rustiger aan gedaan. Bayern niet.
Als het EA Sports was zou je niks horen na de 1-0 maar zou het publiek helemaal los gaan bij een ingooi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:29 schreef VacaLoca het volgende:
Dat had ook nog 7-5 kunnen worden uiteindelijk, zoveel open kansen dat Brazilië kreeg in de tweede helft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook die hielden zich later toen nog wel in tegen Brazilië.
Ja die had ik daarvoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jopen Goden
Ba Baracus box al ooit gehad? Aanrader
Voordelig dat Lewa nog niet gescoord heeft, die blijft nu wel gretigquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook die hielden zich later toen nog wel in tegen Brazilië.
Hij geeft die bananen aan de verkeerde.quote:
Nee die blijft nog een jaar en gaat er dan uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die Setién is morgen werkeloos in ieder geval.
Hopelijk stellen ze Frank de Boer aan, met dit beleid kan alles.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee die blijft nog een jaar en gaat er dan uit
Tijd voor Kluivert inderdaad!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die Setién is morgen werkeloos in ieder geval.
Iedereen is voor Bayern, dus de sfeer is opperbest.quote:
Alcoholisme promoten waarderen wij niet. TR komt er misschien aan allen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar zat 1 van mijn favoriete bieren allertijden in. Die cognac BA uit 2018.
5/5
Dat gun ik Frank en die voorzitter van Barca wel eigenlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk stellen ze Frank de Boer aan, met dit beleid kan alles.
Ik weet even niet meer of ik die zelf heb gehad. Krijg altijd net als ik zo'n box in huis heb gehaald toevallig weer bierliefhebbers over de vloer die de helft van die box al wegzuipen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar zat 1 van mijn favoriete bieren allertijden in. Die cognac BA uit 2018.
5/5
Kijkt onzeker uit de oogjes. Alsof de Amerikanen door de straten lopen om hem op te pakken genot.quote:
Ja, heeft toch van de 6 ballen die hij heeft geraakt er 1 aan een medespeler gegeven!quote:
Ik slaap op mijn buik vannacht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:El-Stinho neemt hier een extra biertje op.
Tja als EK niet was opgeschoven stond Koeman er waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk stellen ze Frank de Boer aan, met dit beleid kan alles.
Bohhhhhquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij begint aardig stijf te worden.
Dit even ter info.
Hij speelt niet heel lekker maar als hij aan linkerkant loopt kan hij bal elke keer aan niemand kwijt. Onder Xavi en Iniesta had je altijd minstens paar afspeelmogelijkhedenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, heeft toch van de 6 ballen die hij heeft geraakt er 1 aan een medespeler gegeven!
Ik kan me alleen Milan - Deportivo herinneren waarbij een 4-1 voorsprong onvoldoende was. En die 4-0 van PSG-Barca dus. Maar goed, dat was een langere tijd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:36 schreef VacaLoca het volgende:
4-1 is niet kansloos, genoeg voorbeelden, vraag PSG maar bijvoorbeeld.
Gelukkig heeft ie Sarabia als tegenpool aangesteld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:37 schreef Szura het volgende:
Die Setien is ook zo’n dooie hè, de Cocu van Spanje
En @GGMM is afwezig zeker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen is voor Bayern, dus de sfeer is opperbest.
braddie.gifquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:38 schreef Coco. het volgende:
Kunnen viesdikke mensen op hun buik slapen?
Kraam je toch weer onzin uit, jongen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij begint aardig stijf te worden.
Dit even ter info.
Die lijkt mij wat te oud om daar nog centraal achterin te staanquote:
Haha mooi is dat. En herkenbaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer of ik die zelf heb gehad. Krijg altijd net als ik zo'n box in huis heb gehaald toevallig weer bierliefhebbers over de vloer die de helft van die box al wegzuipen.
Je weet nooit op welke trein die springt anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die gaat een jaar voor het EK echt niet instappen.
Ja toen had hij net een slavink op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dit was dus om 11 uur 's ochtends?
Kijken of zijn zoon weer een mislukte spits kan vinden op het strandquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koeman en aankopen wordt wel leuk ja.
Benieuwd wat die bezorger dacht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja toen had hij net een slavink op.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja toen had hij net een slavink op.
Veel slechter dan Lenglet zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lijkt mij wat te oud om daar nog centraal achterin te staan
Op de IC welquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:38 schreef Coco. het volgende:
Kunnen viesdikke mensen op hun buik slapen?
Om 07.00 uur 2x een 0,75 milkshake drinken is puur genotquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat die bezorger dacht.
Ik denk dat het eerder Pique is die een keer vervangen moet worden..quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veel slechter dan Lenglet zal het niet zijn.
Hopelijk voor hem vervangt zn vrouw hem niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder Pique is die een keer vervangen moet worden..
Hopelijk is hij zelf op het spoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Marcel is iets op het spoor.
[ twitter ]
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:41 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Leuk zo'n hersenbevriezing om de dag mee te beginnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Om 07.00 uur 2x een 0,75 milkshake drinken is puur genot
Over hem gesproken, hadden we toch bijna deze kunnen posten vanavondquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:41 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Ja het ligt aan jou, Marcel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:41 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Nounounou.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk is hij zelf op het spoor.
Geen last van ouwe reus. Rustig drinken, niet meteen slobberenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk zo'n hersenbevriezing om de dag mee te beginnen.
Daarvoor hebben ze natuurlijk feitelijk Untappd uitgevonden, maar dat vind ik net wat te confronterend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha mooi is dat. En herkenbaar.
derksen en kieftquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
Wie zit er in de studio eigenlijk? Gijp of Derksen? Voorbeschouwing gemist
Dat is te verwachten, tweede helft wordt doodsaai waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Bayern spaart nu wel krachten lijkt het
Bij Valencia hield hij wel een grote schoonmaak en gooide hij al vedetten eruit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koeman en aankopen wordt wel leuk ja.
Mijn profiel staat inmiddels op privé.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze natuurlijk feitelijk Untappd uitgevonden, maar dat vind ik net wat te confronterend.
Dat deden ze juist wel daar in Rusland.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
Moffen drukken niet door. Die fout maakte ze in 40-45 ook al
Won nog wel de beker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Valencia hield hij wel een grote schoonmaak en gooide hij al vedetten eruit.
Hij kon daarna zelf ook weg, maar dat is een detail.
Tenzij Barcelona ineens begint te scoren. Dat het uiteindelijk 7-4 wordt ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is te verwachten, tweede helft wordt doodsaai waarschijnlijk.
Hey Barneyquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Om 07.00 uur 2x een 0,75 milkshake drinken is puur genot
Lijkt me ook wel verstandig voor potentiële nieuwe werkgevers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn profiel staat inmiddels op privé.
Een duitser heeft wel doorgedrukt met jouw als resultaat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
Onmogelijk. Ik ben van Joodsen bloed ouwe reus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een duitser heeft wel doorgedrukt met jouw als resultaat.
Nicequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik ben van Joodsen bloed ouwe reus.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:46 schreef -XOR- het volgende:
Meesterbrein Setien gaat het nu even helemaal goedzetten.
Dat is het probleem niet. Zolang ze in de tweede helft maar niet tegelijkertijd tegen Spartak Moskou gaan spelen is er weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
Is dit nog steeds een hype jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:45 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=Ohw0E4VQK2k
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Zeker. Ik drink thuis maar zo’n 10 speciaalbieren per maand maar cafébezoekjes, festivals en weekendjes weg halen die aantallen gigantisch omhoog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel verstandig voor potentiële nieuwe werkgevers.
We mogen dus vanavond weer iemand feliciteren met een soa!quote:
Wow, TomGOATquote:
Voor mij is het sinds vorig jaar helaas om medische redenen wel een beetje klaar met veel meer dan 1-2 speciaalbiertjes op een avond.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker. Ik drink thuis maar zo’n 10 speciaalbieren per maand maar cafébezoekjes, festivals en weekendjes weg halen die aantallen gigantisch omhoog.
Zit er gewoon nog hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom is de twitterknop weg van fok? Wilde een tweet posten maar kan ineens niet.
@:danny
Die is er nog gewoon?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom is de twitterknop weg van fok? Wilde een tweet posten maar kan ineens niet.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:47 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Riemen vast voor de tweede helft.
Das rot. Ben zelf wel van de avondjes waar je lekker door kunt drinken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor mij is het sinds vorig jaar helaas om medische redenen wel een beetje klaar met veel meer dan 1-2 speciaalbiertjes op een avond.
Nou is dat sowieso geen slecht idee volgens artsen, maar op een bierfestival of in de kroeg drink je toch vaak wel iets meer.
Rensie, kijk eens dom.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Helene kan er niet zoveel vanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet ie daar fout?
Ja wat een ongelooflijk domme vraag
Zou sneu zijn als ze je daarom niet aannemen. Sterker nog; dan hoef ik daar ook niet te werken. Mensen zouden maar eens een leven kunnen hebben naast werk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel verstandig voor potentiële nieuwe werkgevers.
Hij gelooft ook in Lange Frans, ik vrees het ergste voor onze Rens.quote:
Benieuwd of hij er morgen is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit programma mist een type Wilfred
Een type Fresia.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit programma mist een type Wilfred
Mensen met een trema in hun naam neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Deze dweil moeten ze eens afvoeren.
Lange Frans bestaat niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gelooft ook in Lange Frans, ik vrees het ergste voor onze Rens.
Lucky that my breasts are small and humble so you don't confuse them with mountains genotquote:
Kinder Bueno eet ik er 8 van op ofzo. Blijf je van vreten genot.quote:
Nee, dat is Frenkie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: Messi is de meeste overschatte voetballer ooit.
Verzekerde kont genot.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
JLO dan. Is al 50 geweest kijk hoe lekker koekoek.
Speciaal voor Lewandowski neem ik aan?quote:
Pindakaas, chocopasta, hagelslag idem en toch smeren mensen het op hun brood allen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kinder bueno is alleen maar suiker, dat eet je toch niet voor je plezier?
beetje nepquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Ava Max mag er ook wezen koekoek.
Pindakaasquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pindakaas, chocopasta, hagelslag idem en toch smeren mensen het op hun brood allen.
Hazelnoot tochquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kinder bueno is alleen maar suiker, dat eet je toch niet voor je plezier?
Hou je bekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gelooft ook in Lange Frans, ik vrees het ergste voor onze Rens.
Dat is dan ook brood met een beetje suiker erop, niet puur suiker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pindakaas, chocopasta, hagelslag idem en toch smeren mensen het op hun brood allen.
Jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er zijn teveel lekkere wijven ouwe reus.
Oh ik dacht aan die andere dingen met die melkvulling, nee Bueno is wel primaquote:
Meer suiker dan brood, zeker bij hagelslag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dan ook brood met een beetje suiker erop, niet puur suiker.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan die andere dingen met die melkvulling, nee Bueno is wel prima
3% chocolade allen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Viesduur maar smerig lekker
valse tussenstand, banquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |