Nop nog niet….er is wel info gevonden in dataminers...alleen is dat nog niet zeker. Ik noem iedere gemaxte pokemon nu # en dan de naam. Hier en daar zal ik er wel 1 gemist hebben...maar goed was 10 minute werk om ze op te zoeken en te hernoemenquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:28 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Is er een manier om alle maxed Pokemon in je inventory te filteren? Ik ben ook wel benieuwd hoeveel max Pokemons ik heb maar geen zin om ze allemaal te tellen.
Ik gebruik altijd zoeken en dan intypen: 4*quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:28 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Is er een manier om alle maxed Pokemon in je inventory te filteren? Ik ben ook wel benieuwd hoeveel max Pokemons ik heb maar geen zin om ze allemaal te tellen.
Net wat Guppy zegt. Zo vind je je 100% pokemon. Dat zijn er bij mij ongeveer 260 ofzo….het gaat mij om mijn gemaxde pokemon….dus pokemon die lvl 40 zijn. Daar zitten er ook een hoop tussen die genn 100% IV zijn en dus niet met 4* te vinden zijnquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:48 schreef sommeltje het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd zoeken en dan intypen: 4*
Ik heb er 13... vast wel meer gehad... maar die zal ik wel per ongeluk weggegooid hebben, toen ik dit zoekcommando nog niet wist....
Tijd geleden had je waar ik woon een scanner. Speelde toen nog fanatiek en ging nog wel eens avondje rondrijden. Kon je zo 6-7 100% vangen.Als ik dan van werk naar huis ging, even via een 100%tje rijden. Tikt snel aan. Ook echt hele nutteloze, maar soms ook hele bruikbare.quote:
Ik heb even wat rondgevraagd. pagonl.com schijnt goed te zijn, maar dat verschilt per plaats. En ook werd pokesquad genoemd. Ook die verschilt van plaats tot plaats.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:38 schreef Vermecelli het volgende:
Die scanner is er toch nog steeds? Hier in mijn woonplaats zie ik nog regelmatig mensen die dan via Telegram een push notificatie met locatie toegestuurd krijgen.
Zoals idd gezegd het verschilt per plek. Waar ik woon is er alleen een dure die niet altijd even goed werkt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:38 schreef Vermecelli het volgende:
Die scanner is er toch nog steeds? Hier in mijn woonplaats zie ik nog regelmatig mensen die dan via Telegram een push notificatie met locatie toegestuurd krijgen.
Thanks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:13 schreef Hydrogeny het volgende:
DJTLEKBK2G5EK
Voor wie hem nog niet gepakt had:
[ afbeelding ]
Als je ze aantikt zie je hetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Thanks!
Wat kun je met dat laatste symbooltje?
Heb het al weggeklikt, zag inderdaad niets bijzondersquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:24 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Als je ze aantikt zie je het![]()
Hint: Je hebt er niets aan!
Stickers...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb het al weggeklikt, zag inderdaad niets bijzonders.
Idem hier! gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:22 schreef Piperidine het volgende:
Het grote moment is daar na 4+ jaar.
151 generatie 1 pokemon!
Dank u Moltres.
Of in de remote raids. Daar hoop ik eigenlijk wel op.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:07 schreef jdjdjdjd het volgende:
[..]
Idem hier! gefeliciteerd!!!![]()
Vrees dat het voor de verdere generaties lastig wordt, mits ze weer die regionals in eieren gaan stoppen...
Ik hoop het, ik heb nog steeds geen Heracross...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:28 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Of in de remote raids. Daar hoop ik eigenlijk wel op.
Was de vorige jaren rond deze tijd niet zo'n event waarbij de generatie-1 regionals in de eieren zitten? Misschien breiden ze dat dit jaar uit naar meerdere generaties.
En vast ook geen Tropius?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:44 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik heb nog steeds geen Heracross...
Ja, die welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |