Jaquote:Op woensdag 30 september 2020 06:54 schreef Guppy het volgende:
https://pokemongolive.com/post/update-20200929
Dat gaat even tegenvallen
Wel met exclusive moves die eerste 2.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Tja weer zapdos, moltres en giratina
quote:Op woensdag 30 september 2020 06:54 schreef Guppy het volgende:
https://pokemongolive.com/post/update-20200929
Dat gaat even tegenvallen
Ik heb er pas 7, dat gaat nog wel een paar dagen duren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 02:35 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe de neuk moet ik aan 30 fire type Pokemon komen?
Tijdens Charmander community dayquote:Op donderdag 1 oktober 2020 02:35 schreef PippenScottie het volgende:
Al zou Charmender day er niet zijn...waarom de haast?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 02:35 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe werkt dat precies? Koppel je dat dan aan je Pokemon Go app?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 02:44 schreef moemoe het volgende:
De app PokeRaid is echt een aanrader.
Binnen een kwartier kun je 3 raids doen met mensen van over heel de wereld. Werkt heel simpel en snel.
Ben het aan het uitproberen maar kun je maar met 6 man joinen? Dat gaat vaak niet genoeg zijn als het lagere levels betreffen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 02:44 schreef moemoe het volgende:
De app PokeRaid is echt een aanrader.
Binnen een kwartier kun je 3 raids doen met mensen van over heel de wereld. Werkt heel simpel en snel.
Ja want 1 persoon (de host) kan maar 5 remote invites doen, is de gedachte erachter.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:30 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ben het aan het uitproberen maar kun je maar met 6 man joinen? Dat gaat vaak niet genoeg zijn als het lagere levels betreffen.
Koppelen hoeft niet, de app kopieert jouw friendcode naar de andere 5 spelers als je zelf host bent. Daarbij is het ook nodig om een screenshot te uploaden van de raid zelf.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:40 schreef Guppy het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Koppel je dat dan aan je Pokemon Go app?
Ik ben zelf level 40 en bij de raids die ik tot nu toe heb gedaan waren we sterk genoeg met 6 manquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:30 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ben het aan het uitproberen maar kun je maar met 6 man joinen? Dat gaat vaak niet genoeg zijn als het lagere levels betreffen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja want 1 persoon (de host) kan maar 5 remote invites doen, is de gedachte erachter.
Of gewoon wachten tot 17-10 Charmender CD voor de fire typesquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef jdjdjdjd het volgende:
Dat wordt flink de hort op voor die nieuwe challenge! 30 fire en 30 psychic in ronde 2/6 al!
Als iemand nog zin heeft, wil je 998090178534 toevoegen voor af en toe een gift (account redelijk actieve vriend)
Is er een manier om alle maxed Pokemon in je inventory te filteren? Ik ben ook wel benieuwd hoeveel max Pokemons ik heb maar geen zin om ze allemaal te tellenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Net even geteld. Ik heb 104 pokemon op lvl 40Was even benieuwd waar al mijn dust naar toe was verdwenen haha.
Denk dat ik ook wel paar pokemon op lvl 40 heb, die niet veel mensen hebben gemaxed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |