SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij erbij, en ook cadeautjes ontvangen elke dag? PM/DM dan de topicstarter even.![]()
Linkjes
• Officiële Pokémon GO website
• Pokémon GO op Reddit
• Pokémon GO Snap op Reddit
• Nederlandse Pokémon GO Facebook groep
• IV calculator dmv inloggen (let op: inloggen met account is tegen ToS dus op eigen risico)
• IV calculator dmv handmatig invoeren
• CP na evolutie
• Attack moveset vergelijken
• Hoe moet je dodgen?
• Server status
Team Leaders:
FAQ
POK / Pokémon Go FAQLife is what you make it.
Ik heb 1 nominatie sinds 30 april in de wachtrij staan. Ben zelf ook al heel lang niet meer aan het beoordelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:44 schreef Schanulleke het volgende:
Komt er bij jullie nog wel eens iets door in Wayfarer qua nominaties? Bij mij staat het al maanden stil, tenzij het een afwijzing is. Mijn eigen beoordeling staat inmiddels ook geheel links in het rood, dus ik ben bang dat ik binnenkort uitgesloten wordt, terwijl ik het wel degelijk serieus doe. Misschien doe ik het wel te serieus...
Mijn laatste nominatie staat inmiddels anderhalve week open. (Na een hele tijd geen nominaties te hebben gedaan) in mijn ervaring is dit idd lang; eerdere nominaties had ik meestal met een week wel uitsluitsel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:44 schreef Schanulleke het volgende:
Komt er bij jullie nog wel eens iets door in Wayfarer qua nominaties? Bij mij staat het al maanden stil, tenzij het een afwijzing is. Mijn eigen beoordeling staat inmiddels ook geheel links in het rood, dus ik ben bang dat ik binnenkort uitgesloten wordt, terwijl ik het wel degelijk serieus doe. Misschien doe ik het wel te serieus...
Anderhalve week lang?!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn laatste nominatie staat inmiddels anderhalve week open. (Na een hele tijd geen nominaties te hebben gedaan) in mijn ervaring is dit idd lang; eerdere nominaties had ik meestal met een week wel uitsluitsel.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Anderhalve week lang?!![]()
Mijn nominaties staan er gemiddeld een maand of 3 in voor ik uitsluitsel krijg.
Eigenlijk ben ik wel blij te lezen dat ik niet de enige ben. Ik zit op ongeveer 40% overeenkomst. Jij?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:24 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Nominaties duren ongeveer 3 maanden idd...Ligt wel over er veel nominaties in je gebied zijn en of er veel mensen met jouw gebied als voorkeursinstelling hebben
Ik zelf beoordeel best wat. Ik sta wel in het rood, heb ook geen idee waarom. Als ze dat nou zouden uitleggen, zou het alleen maar de beoordeling ten goede komen
Nu 67% Maar heb al 2x upgrade gedaan...ben nu voor 3e sparen. Heb helaas niks voor mijn deur waar ik stop van kan maken hahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel blij te lezen dat ik niet de enige ben. Ik zit op ongeveer 40% overeenkomst. Jij?
Gewoon een minibieb voor de deur zettenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nu 67% Maar heb al 2x upgrade gedaan...ben nu voor 3e sparen. Heb helaas niks voor mijn deur waar ik stop van kan maken haha
Ik heb een kunstwerk aan mijn gevel gehangen, mede voor een gym, maar hij is al twee keer afgekeurd omdat de locatie privé zou zijn. Gewoon gevel aan de straatzijde, dus blijven proberen. Als alternatief heb ik ook een gemaaltje achter mijn huis genomineerd. We zien het wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nu 67% Maar heb al 2x upgrade gedaan...ben nu voor 3e sparen. Heb helaas niks voor mijn deur waar ik stop van kan maken haha
Ik stuur wel eens invites en krijg ze ook, maar nooit op afspraak.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:04 schreef moemoe het volgende:
Raiden jullie weleens op afstand samen hier?
Ja, is een appgroep voorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:04 schreef moemoe het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:04 schreef moemoe het volgende:
quote:
Een half uur geleden nog.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:04 schreef moemoe het volgende:
Altijd fijn als een hoge stat combineert met het shiny-zijn. Extra exclusief omdat hij niet ruilbaar is.quote:
Ja zeker weten. Nu nog wat candy sprokkelen om 'm nog een beetje te boosten. Wellicht heeft ie nog nut in de Ultra League..quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd fijn als een hoge stat combineert met het shiny-zijn. Extra exclusief omdat hij niet ruilbaar is.
Het blijft wel een bug-type, dus heel relevant zal hij niet worden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:02 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Nu nog wat candy sprokkelen om 'm nog een beetje te boosten. Wellicht heeft ie nog nut in de Ultra League..
De combinatie met Steel is opzich niet verkeerd, maar even kijken of er een duidelijk verschil is met Scizor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 07:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het blijft wel een bug-type, dus heel relevant zal hij niet worden.
Waarschijnlijk de charged die verschilt. Scizor is super, mede doordat zijn charged echt supersnel oplaadt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:31 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
De combinatie met Steel is opzich niet verkeerd, maar even kijken of er een duidelijk verschil is met Scizor.
Ik zie vooral dat ik nog geen rode hebquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef Vermecelli het volgende:
Zie dat Genesect Hyperbeam heeft. Leuke move maar niet handig voor Pvp imo.
Datquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik zie vooral dat ik nog geen rode heb
Ik had hem ook pas na mijn derde raid.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat ik nog geen rode heb
GRappenmaker...pas na je derde raidquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had hem ook pas na mijn derde raid.
Helder verhaal…..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:35 schreef edcetera het volgende:
Man man: Er was een shaver hier aan de gang in "Ladies Park",een Mystic snitch. Ik heb de gym gemonitord en was reeds 2x attacked: Ik weigerde om hem te berrieen en het was iemand (unknown Dublin Bus player), die de job did. Heb hem eruit gegooid en gym is weer Mysticmet het juiste Team en EEN Trustee heeft zich al toegevoegd
Houdoe en bedankt!
Ja, met die legendary raids is het de laatste keren telkens na 3 of 4 raids shiny... daar staat wel tegenover dat ik na Go Fest alleen nog op community day en het laatste half uur van de make-up-go-fest shinies in het wild ben tegengekomen. Daarbuiten bestaan ze niet meer voor mijquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
GRappenmaker...pas na je derde raid
Sorry, moest mijn frustraties ff kwijt, maar ik heb een een hekel aan shavers: Dat is gewoon matennaaien.quote:
Ik gun niemand niks aan muntjes. Als ik een gym wil dan pak ik die, altijd dat gezeik over 8 uur laten staan enzo... daar zijn gyms niet voor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Sorry, moest mijn frustraties ff kwijt, maar ik heb een een hekel aan shavers: Dat is gewoon matennaaien.
Moet toegeven ik speel ook niet 100% volgens de Niantic regels, maar het is gewoon in mijn communty om een "baby account" te hebben van hetzelfde Team (sommigen hebben er 3 of 4 zelfs, dat gaat mij te ver: ik heb maar 2 handen).
Het gaat erom, dat je mekaar je 50 coins gunt en je ontmoet je medespelers van een ander Team nu nog enkel via community days.
Sinds COVID-19 zijn de group raids op Whatsapp en Telegram vrijwel dood hier.
De dagen van 's avonds uren rondrijden om gyms over te nemen op de meest extreme uithoeken in Dublin (Howth, zoek maar op) en het af te sluiten met Fish+Chips, zijn helaas voorbij. #LIEFDAGBOEK
Ik speel alleen nog local.
Dat is jou keuze, maar dat flik je niet in mijn gymsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik gun niemand niks aan muntjes. Als ik een gym wil dan pak ik die, altijd dat gezeik over 8 uur laten staan enzo... daar zijn gyms niet voor.
Tuurlijk wel, da's juist een onderdeel van het spelletje. Elkaar er steeds uit flikkeren yo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat is jou keuze, maar dat flik je niet in mijn gyms![]()
Je leek zo lief tot nu toe.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik gun niemand niks aan muntjes. Als ik een gym wil dan pak ik die, altijd dat gezeik over 8 uur laten staan enzo... daar zijn gyms niet voor.
Ik haal meer lol uit players frustreren dan de game.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game
Dat is soms ook heerlijk jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik haal meer lol uit players frustreren dan de game.
Afgelopen nog twee uur zitten gniffelen terwijl ik golden raspberries aan het voeren was bij een volhouder die mij uit een gym wilde krijgen.![]()
Dat staat ook nog op de planning voor deze gym. Irritatie aan de andere kant een beetje opbouwen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is soms ook heerlijk ja. En dan de gym laten gaan, om 5 minuten later weer te heroveren
Dat ja. Sinds ze de cirkel waarbinnen je moet zijn voor interacties met een gym hebben verruimd, kan ik vanaf de bank de gym aan de overkant overnemen. Dan zie ik dat ik eruit ben gegooid, bedank ze in gedachten voor de muntjes en maak hem weer blauw... de ene keer wat sneller dan de anderequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is soms ook heerlijk ja. En dan de gym laten gaan, om 5 minuten later weer te heroveren
Als ik op die manier mensen plaag bij gyms vind ik het leuk om een Lickitung erin te zettenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heerlijk als mensen voeren. Ik neem zelf alleen nog gyms over om goud te maken. Iemand die voert is mijn grootste vriend. Niks gaat zo snel als een gym goud maken, door te blijven trappen als iemand voert. Zit gerust anderhalf uur op een bankje om te blijven trappen….als ik je er echt uit wil, dan kan ik altijd 2 mensen er bij halen en je er met de truc uit wippen, zonder dat je maar 1 besje kan gooien om te voerenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik haal meer lol uit players frustreren dan de game.
Afgelopen nog twee uur zitten gniffelen terwijl ik golden raspberries aan het voeren was bij een volhouder die mij uit een gym wilde krijgen.![]()
Onder iedereen zijn eigen voorwaardenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, da's juist een onderdeel van het spelletje. Elkaar er steeds uit flikkeren yo.
Hier werkt alles zoals voorheen, geen last dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:39 schreef ChilllayD het volgende:
Als ik pokemon transfer word ik weer (ik sorteer dan van a t/'m z) naar bovenaan de lijst pokemons gesmeten. Moet ik weer opnieuw scrollen naar waar ik gebleven was.
Meer mensen hier last van? Sinds vandaag.... Heel irritant tijdens een rondje opruimen.
Geen last van gelukkig *afklopt*quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:39 schreef ChilllayD het volgende:
Als ik pokemon transfer word ik weer (ik sorteer dan van a t/'m z) naar bovenaan de lijst pokemons gesmeten. Moet ik weer opnieuw scrollen naar waar ik gebleven was.
Meer mensen hier last van? Sinds vandaag.... Heel irritant tijdens een rondje opruimen.
Hoeveel meter is het: 80 meter in het verleden, is het met 50% verhoogd? Hetzelfde voor raids, trouwens: ik kan een raid of Legue Raid Trainer battle nu ook thuis doen (zonder ballon).quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ja. Sinds ze de cirkel waarbinnen je moet zijn voor interacties met een gym hebben verruimd, kan ik vanaf de bank de gym aan de overkant overnemen. Dan zie ik dat ik eruit ben gegooid, bedank ze in gedachten voor de muntjes en maak hem weer blauw... de ene keer wat sneller dan de andere.
Versie 0.85 op Android toevallig? Ik heb ook al spijt van die update... de bug met sorteren van de vriendenlijst is weer terug. Als je op gifts sorteert, gooit hij niet alle gifts onder elkaar...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:39 schreef ChilllayD het volgende:
versie 0.185.0quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Versie 0.85 op Android toevallig? Ik heb ook al spijt van die update... de bug met sorteren van de vriendenlijst is weer terug. Als je op gifts sorteert, gooit hij niet alle gifts onder elkaar...
Niet hun beste update ooit. *understatement* Sorteerprobleem heb ik ook weer. Moest bovendien app opnieuw installeren omdat de map niet meer werd geladen. Ik zag alleen nog maar stops en gyms.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:02 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
versie 0.185.0
Bloedirritant. Nu kan ik dus echt onmogelijk normaal opruimen en heb ik al geen zin meer in 'evolve rondjes' met lucky egg aan omdat er zo geen beginnen aan is. *Jank
Hier ook last vanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:39 schreef ChilllayD het volgende:
Dat schijnt ook een bug in de nieuwste versie te zijn. Niantic verdient blijkbaar te weinig om een deugdelijke testprocedure van nieuwe versies te kunnen opzetten en/of uitvoerenquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:28 schreef soapie het volgende:
Als ik foto maak van buddy pakt hij m niet.... Meer mensen die hier last van hebben? Normaal krijg je dan eerst je foto's te zien, maar nu gaat hij gelijk terug naar spel en krijg ik geen hartje. Niet heel boeiend maar toch...
Addedquote:Op zondag 23 augustus 2020 07:26 schreef rena het volgende:
[..]
Hier ook last vanSuper irritant inderdaad!
Ik heb voor een opdracht weer vriendjes nodig, kan iemand me helpen? 1705 3558 2640
Lekker weer, die nieuwe versies hebben steeds veel te veel bugs! Echt slecht!quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat schijnt ook een bug in de nieuwste versie te zijn. Niantic verdient blijkbaar te weinig om een deugdelijke testprocedure van nieuwe versies te kunnen opzetten en/of uitvoeren.
We horen wel welke er weer terug zijn gekomen ter compensatie.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:50 schreef spamaccount het volgende:
Versie 0.185.1 is nu uit, met een aantal bugs minder.
Dat moet ik nu dus allemaal van m'n dochter, (10 jaar) vernemenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:49 schreef rubbereend het volgende:
ik heb nooit de tekenfilms gekeken, ik heb werkelijk geen idee wat de mega evoluties inhouden
Welke van de twee?quote:
Mee eens...4-5 raids voor 1 mega evo van 4 uur...lekkere melkkoe….4 verschillende nu (beedrill buiten beschouwing gelaten). Reken maar uit….straks nog alle andere mega's….ik pak ze alleen met mijn dagpas mee, of op een gym die ik erg graag goud wil….voor de rest laat ik ze links liggen. Er komen vast nog wel andere manieren om ze te krijgen in de toekomst.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:21 schreef Vermecelli het volgende:
Mega evo's wel teleurstellend imo. Dat tijdsgebonden evolueren geeft alleen maar stress en druk om er zoveel mogelijk gebruik van te maken in de tijd die je hebt. In pvp mag je ze niet inzetten (begrijp ik ook wel weer tegenover mensen die ze niet hebben is het oneerlijk), dus wat blijft er over? Zoveel mogelijk raiden voor een beetje tijdswinst?
Ik heb nog geen mega raid kunnen doen, maar ik denk dat ik ze 1x maak voor de Pokedex registratie en het daarna links laat liggen.
Op GoHub lees ik ook al dat ze die energy die je moet verzamelen gewoon generiek moeten maken. Dus inzetbaar voor alle Pokemon's die je wilt. Niet specifiek op de Pokemon die je aan het raiden bent.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Mee eens...4-5 raids voor 1 mega evo van 4 uur...lekkere melkkoe….4 verschillende nu (beedrill buiten beschouwing gelaten). Reken maar uit….straks nog alle andere mega's….ik pak ze alleen met mijn dagpas mee, of op een gym die ik erg graag goud wil….voor de rest laat ik ze links liggen. Er komen vast nog wel andere manieren om ze te krijgen in de toekomst.
Weet wel dat de 1e evolutie vaak duurder is dan dezelfde pokemon nog een keer te activeren. Bijvoorbeeld 200 voor het activeren en dan 50 voor weer opnieuw.
Nog steeds vind ik het veel te veel moeite.
Ongetwijfeld, maar los van community days vang ik echt zelden een shinyquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:19 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Die is er al een tijdje heur, heb er al 2.
Ja om het mega event te vieren. Leuk extra'tjequote:Op dinsdag 1 september 2020 07:58 schreef spamaccount het volgende:
Ik weet niet of het nog is, maar gisteravond 3 remote raid passen voor 1 pokecoin.
Ja ik heb ze inmiddels allemaal met dagpasjes en een enkele premium pas.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:21 schreef Vermecelli het volgende:
Ondertussen al wat bij elkaar geraid met gratis pasjes, kan al een Mega evo van Blastoise en Charizard maken. Ik wacht wel even tot het officiele Mega event begint, want dan kan ik waarschijnlijk wat challenges meepakken.
Ook dit weekend mijn eerste shundo binnen (Aerodactyl).
De eerste is binnen, helaas geen een ster...quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:52 schreef jdjdjdjd het volgende:
zometeen Houndour uurtje. Ook weer kans op een shiny!
Compleet vergeten, zat een serie te kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:52 schreef jdjdjdjd het volgende:
zometeen Houndour uurtje. Ook weer kans op een shiny!
Request gestuurd!quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb 1 nieuwe vriend nodig voor een opdracht. Wie o wie? Trainercode 7763 1400 6904
Krijg je een foutmelding?quote:Op maandag 14 september 2020 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
Vreemd, het lukt mij niet om Beedrill te mega-evolven. Eerste keer lukte wel, maar nu niet meer. Heb meer dan genoeg mega Energy (155).
Zoets heb ik ook, maar dan met een Charizard.quote:Op maandag 14 september 2020 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
Vreemd, het lukt mij niet om Beedrill te mega-evolven. Eerste keer lukte wel, maar nu niet meer. Heb meer dan genoeg mega Energy (155).
Dat wist ik ook niet. Thanks.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:30 schreef Vermecelli het volgende:
Was niet op de hoogte dat je maar 1 mega evolutie tegelijkertijd mag hebben. Mega Charizard X verneukt omdat ik zo nodig ook Mega Blastoise erbij wilde hebben.
Hier is het opgelost na een updatequote:Op maandag 14 september 2020 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
Welke zoekterm heb je gebruikt in Facebook?quote:Op zondag 20 september 2020 13:46 schreef Piperidine het volgende:
Voor iedereen die - net zoals ik - moeite heeft met vijf sterren raids doen vanwege te weinig mensen in de buurt.
Er zijn Facebook groepen die wereldwijd remote raids organiseren. Ik heb het vanochtend geprobeerd en binnen 10 minuten heb ik meegedaan met een Articuno raid. Handig om je pokedex compleet te krijgen. Deze was schijnbaar ergens in Engeland, dat staat onderaan.
https://pasteboard.co/JrWUbQf.png
We hebben met een aantal van hier een app groep om 5* raids te doen. Als je interesse hebt, moet je ff je 06-nummer naar mij DM'en dan voeg ik je toe. Anderen mogen ook natuurlijk.quote:Op zondag 20 september 2020 13:46 schreef Piperidine het volgende:
Voor iedereen die - net zoals ik - moeite heeft met vijf sterren raids doen vanwege te weinig mensen in de buurt.
Er zijn Facebook groepen die wereldwijd remote raids organiseren. Ik heb het vanochtend geprobeerd en binnen 10 minuten heb ik meegedaan met een Articuno raid. Handig om je pokedex compleet te krijgen. Deze was schijnbaar ergens in Engeland, dat staat onderaan.
https://pasteboard.co/JrWUbQf.png
Dat is weinig….wel tijdje kunnen spelen of ook maar 10 minute ofzo?quote:
Om 11 uur begonnen, eerste shiny iets na 13:30. 's middags had ik nog andere afspraken, dus toen bijna niet meer kunnen doen.quote:Op maandag 21 september 2020 09:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat is weinig….wel tijdje kunnen spelen of ook maar 10 minute ofzo?
Ik heb ongeveer 2 uur kunnen spelen en 13 shinies...waarvan ik nu screenshot heb met: 16.13, 16.14, 16.14 shiny haha...3 achter elkaar uit de lure
Porygon is toch sowieso niet nuttig.quote:Op maandag 21 september 2020 09:03 schreef Vermecelli het volgende:
Zo'n 250 Porygons gevangen, 7 shinies..
Die Tri-Attack boeit me niet heel erg dus Ik ga komende week wel een keer alle nuttige CP Porygons ruilen en hopen op een paar goeie luckies.
Had je die 1 euro ticket gekocht? Hoor heel veel mensen daarover. Er was iemand die op 1 account wel had gekocht en op ander niet….ene account met ticket had na 2 uur iets van 10 shiny....account zonder had er 1....quote:Op maandag 21 september 2020 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om 11 uur begonnen, eerste shiny iets na 13:30. 's middags had ik nog andere afspraken, dus toen bijna niet meer kunnen doen.
Vriend van mij zonder ticket had er 5 in een half uur, is gewoon een soort bias als je een ticket hebt dat je dan meer shiny pakt.quote:Op maandag 21 september 2020 09:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Had je die 1 euro ticket gekocht? Hoor heel veel mensen daarover. Er was iemand die op 1 account wel had gekocht en op ander niet….ene account met ticket had na 2 uur iets van 10 shiny....account zonder had er 1....
ik zeg niet dat het zo is (aangezien je dan van veel meer mensen de gegevens nodig hebt), maar het is wel opvallend.
Ik horde het van zo veel mensen….maar daarom zei ik ook, het voelt zo...om er meer over te zeggen heb je de statistieken van veel meer mensen nodig.quote:Op maandag 21 september 2020 09:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vriend van mij zonder ticket had er 5 in een half uur, is gewoon een soort bias als je een ticket hebt dat je dan meer shiny pakt.
Dat ook idd, ik speel echt geen volle dagen meer tegenwoordig als ik m'n shinies heb. En aangezien ik m'n eerste shiny lucky trade deed en een 100% kreeg, was ik heel snel klaarquote:Op maandag 21 september 2020 09:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik horde het van zo veel mensen….maar daarom zei ik ook, het voelt zo...om er meer over te zeggen heb je de statistieken van veel meer mensen nodig.
Daarbij moet ik ook zeggen...ik heb er 13....dat vind ik al meer dan zat...dus dan speel ik ook niet verder….wie weet met hoeveel ik had geeindigd als ik 6 uur had gespeeld
Geen ticket gekocht. eentje is op zich ook voldoende, want toegevoegde waarde hebben ze verder toch niet.quote:Op maandag 21 september 2020 09:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Had je die 1 euro ticket gekocht? Hoor heel veel mensen daarover. Er was iemand die op 1 account wel had gekocht en op ander niet….ene account met ticket had na 2 uur iets van 10 shiny....account zonder had er 1....
ik zeg niet dat het zo is (aangezien je dan van veel meer mensen de gegevens nodig hebt), maar het is wel opvallend.
Zag iemand op Instagram....2064 encounters, 90 shinies…..damn dan heb je echt niks te doenquote:Op maandag 21 september 2020 09:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ook idd, ik speel echt geen volle dagen meer tegenwoordig als ik m'n shinies heb. En aangezien ik m'n eerste shiny lucky trade deed en een 100% kreeg, was ik heel snel klaar.
Ik word al moe als ik eraan denkquote:Op maandag 21 september 2020 10:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Zag iemand op Instagram....2064 encounters, 90 shinies…..damn dan heb je echt niks te doen
Haha ja dan sta je toch ook: hm weer een shiny....pff weer een shiny....ja hallo!! weer een shiny...hahaquote:Op maandag 21 september 2020 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik eraan denk
Eenmaal shiny lucky en een decent CP vind ik het nog wel leuk er eentje te maxen. Gewoon omdat het kan, en voor de gyms.quote:Op maandag 21 september 2020 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Porygon is toch sowieso niet nuttig.
In hoogvliet had iemand een Shundo...quote:Op maandag 21 september 2020 14:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Eenmaal shiny lucky en een decent CP vind ik het nog wel leuk er eentje te maxen. Gewoon omdat het kan, en voor de gyms.
Daar hoop ik ook op met een lucky tradequote:Op maandag 21 september 2020 15:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
In hoogvliet had iemand een Shundo...
Dan is het een shluckyquote:Op woensdag 23 september 2020 09:52 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op met een lucky trade. Zal wel klein kansje maar toch leuk als het lukt.
Ik was dit keer vergeten om tevoren een ticket te kopen. Had de eerste uren zonder gespeeld (niet aaneengesloten) en toen 5 shinies. Vervolgens alsnog ticket gekocht, omdat ik zoveel mogelijk vinkjes wil bij special research en de puffin ook wel welkom is. Daarna in ongeveer evenveel tijd 4 shinies.quote:Op maandag 21 september 2020 09:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hmm... die specificeren we hier niet apart, maarre.. een shlugendary?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:54 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En wat als het een shiny hundo lucky legendary is?
quote:Op woensdag 23 september 2020 12:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm... die specificeren we hier niet apart, maarre.. een shlugendary?
Hier welquote:Op woensdag 23 september 2020 15:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..].
Volgens mij wordt lucky nooit in de afkorting gespecificeerd: hundo. shundo of shlundo.
Is dat daar dan zo achteruit gegaan met de populariteit van PoGo?quote:Op woensdag 23 september 2020 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier wel. Bij de anderhalve paardenkop de nog speelt, dan.
Nah nee, niet helemaal. Ik zelf speel heel veel minder net als wat goede vrienden. Maar er is nog steeds wel een aardige community.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is dat daar dan zo achteruit gegaan met de populariteit van PoGo?
Weet niet hoe dat bij jou is, maar ik zie hier dat het niet helpt dat er een hoop herhaling zit in het aanbod en relatief weinig nieuwe Pokémon worden toegevoegd. Dat maakt het voor de spelers van het eerste uur minder interessant.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:35 schreef Debsterr het volgende:
Nah nee, niet helemaal. Ik zelf speel heel veel minder net als wat goede vrienden. Maar er is nog steeds wel een aardige community.
Klopt, daardoor zijn veel van de hardcore spelers (waaronder ik zelf) best wel afgehaakt. Ik speel nog wle dagelijks maar meer voor de streaks dan de leukigheid.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat bij jou is, maar ik zie hier dat het niet helpt dat er een hoop herhaling zit in het aanbod en relatief weinig nieuwe Pokémon worden toegevoegd. Dat maakt het voor de spelers van het eerste uur minder interessant.
Tja weer zapdos, moltres en giratina….scheelt me geld voor raids haha.quote:Op donderdag 24 september 2020 10:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, daardoor zijn veel van de hardcore spelers (waaronder ik zelf) best wel afgehaakt. Ik speel nog wle dagelijks maar meer voor de streaks dan de leukigheid.
Ik heb nog geen "gewone" Girattina. En nog geen shiny Charmander + evoluties. Dus ik ben wel blij dat ie herhaald wordt.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Tja weer zapdos, moltres en giratina….scheelt me geld voor raids haha.
Verder vooral bezig met mijn eigen uitdagingen en goals...
Heb nu 40 verschillende pokemon met CP 666
Mis nog 9 pokemon voor lucky dex (en dan nog mythicals die niet kunnen uiteraard)
Heb Hoogvliet op 1 nieuwe gym na goud
Gister mijn puriyer badge goud gekregen
Bijna 100M xp
Maar speel minder dan voorheen ja.
Afgezien van de herhaling zijn Moltres en Giratina O. fijne Pokémon om candy voor te verzamelen. Net iets meer reden voor mij om er toch de deur voor uit te gaan.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Tja weer zapdos, moltres en giratina….scheelt me geld voor raids haha.
Verder vooral bezig met mijn eigen uitdagingen en goals...
Als je te weinig dust hebt, vang je te weinig. Ik heb die badge binnen en zit nog steeds op 2,8 mio dust.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:40 schreef Vermecelli het volgende:
Purify badge vind ik echt een waste van mn dust, tenzij de Pokemon 96/98/100 kan worden. Gebruik die purifed dingen toch nooit.
Rocket battles gaan nog wel redelijk door, ook vanuit huis met die ballonnen.
Ik vang alles wat langskomen maar zit toch echt regelmatig zonder dustquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je te weinig dust hebt, vang je te weinig. Ik heb die badge binnen en zit nog steeds op 2,8 mio dust.
Ik vang zat en heb ook genoeg dust 3.2m atm, maar vind het gewoon een waste het daar aan uit te geven.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je te weinig dust hebt, vang je te weinig. Ik heb die badge binnen en zit nog steeds op 2,8 mio dust.
Niet helemaal juist he,,,in mijn geval: Als je te weinig dust hebt, up je te veel pokemonquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Poliwrath met Mud Shot en Power-up-punch. En deze als tweede pokemon in je team zetten en meteen bij het starten van het gevecht omwisselen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:17 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag weer eens geprobeerd om Siërra te verslaan. Volslagen kansloos. Zelfs met drie Pokemon krijg ik die Lapras niet dood.
Iemand tips? Ik battle niet veel, dus heb de ballen verstand van goede moves en zo. Maar ik heb wel veel Pokemon en daar zit genoeg mooi spul tussen, denk ik.
Waarom is dat?quote:Op maandag 28 september 2020 14:44 schreef victorinox het volgende:
[..]
Poliwrath met Mud Shot en Power-up-punch. En deze als tweede pokemon in je team zetten en meteen bij het starten van het gevecht omwisselen.
Bij het wisselen van je pokemon doet je tegenstander enkele seconden geen aanval, terwijl jij wel kunt aanvallen.quote:
Is inderdaad wel een moeilijkere. Ik begin met Melmetal, die kan met Rock Slide shields burnen en vervolgens vaak ook nog wel 2x chargen. Metal is resistant voor ice, dus prima deal. Meestal haalt Melmetal het net-niet, maar met de volgende, een goede dragon type bijv is Lapras wel af te maken.quote:Op maandag 28 september 2020 14:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik speel het spelletje vooral als motivatie om 50km te lopen per week.
Maar als er quests zijn probeer ik ze altijd wel te doen.
Nou heb ik al een eeuwigheid die quest om gym leaders te verslaan nog open. Vandaag weer eens geprobeerd om Siërra te verslaan. Volslagen kansloos. Zelfs met drie Pokemon krijg ik die Lapras niet dood.
Iemand tips? Ik battle niet veel, dus heb de ballen verstand van goede moves en zo. Maar ik heb wel veel Pokemon en daar zit genoeg mooi spul tussen, denk ik.
Als ik door tik red melmetal het bij mij wel net. Meestal omdat Lapras zijn charged doet, waarna je 2-3 vrije aanvallen hebt haha.quote:Op maandag 28 september 2020 15:46 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Is inderdaad wel een moeilijkere. Ik begin met Melmetal, die kan met Rock Slide shields burnen en vervolgens vaak ook nog wel 2x chargen. Metal is resistant voor ice, dus prima deal. Meestal haalt Melmetal het net-niet, maar met de volgende, een goede dragon type bijv is Lapras wel af te maken.
Vervolgens zorgen dat je harde knallen kan uitdelen met chargemoves bij de andere Pokemons.
Ja ik ook, Melmetal is eindbaas. Hij is alleen zwaar kansloos tegen Arlo als die een Steelix en/of Charizard in zet. Ik zat laatst niet op te letten tegen Charizard omdat ik hoopte nog 1 Rock Slide te kunnen spammen maar dat ging best hard met de HPquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Als ik door tik red melmetal het bij mij wel net. Meestal omdat Lapras zijn charged doet, waarna je 2-3 vrije aanvallen hebt haha.
ALs ik het zo lees, zal de poster alleen geen Melmetal hebben.
Ik gebruik tegen iedere leader trouwens Melmetal als eerste om shields te burnen. Werkt perfect
Haha ja klopt...je tweede en derde pokemon moeten wel goed zijn idd. Heb ook wel eens dat het net verkeerd uitpakt...beetje jammer dan hahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:55 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja ik ook, Melmetal is eindbaas. Hij is alleen zwaar kansloos tegen Arlo als die een Steelix en/of Charizard in zet. Ik zat laatst niet op te letten tegen Charizard omdat ik hoopte nog 1 Rock Slide te kunnen spammen maar dat ging best hard met de HP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |