Ja om het mega event te vieren. Leuk extra'tjequote:Op dinsdag 1 september 2020 07:58 schreef spamaccount het volgende:
Ik weet niet of het nog is, maar gisteravond 3 remote raid passen voor 1 pokecoin.
Ja ik heb ze inmiddels allemaal met dagpasjes en een enkele premium pas.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:21 schreef Vermecelli het volgende:
Ondertussen al wat bij elkaar geraid met gratis pasjes, kan al een Mega evo van Blastoise en Charizard maken. Ik wacht wel even tot het officiele Mega event begint, want dan kan ik waarschijnlijk wat challenges meepakken.
Ook dit weekend mijn eerste shundo binnen (Aerodactyl).
De eerste is binnen, helaas geen een ster...quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:52 schreef jdjdjdjd het volgende:
zometeen Houndour uurtje. Ook weer kans op een shiny!
Compleet vergeten, zat een serie te kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:52 schreef jdjdjdjd het volgende:
zometeen Houndour uurtje. Ook weer kans op een shiny!
Request gestuurd!quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb 1 nieuwe vriend nodig voor een opdracht. Wie o wie? Trainercode 7763 1400 6904
Krijg je een foutmelding?quote:Op maandag 14 september 2020 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
Vreemd, het lukt mij niet om Beedrill te mega-evolven. Eerste keer lukte wel, maar nu niet meer. Heb meer dan genoeg mega Energy (155).
Zoets heb ik ook, maar dan met een Charizard.quote:Op maandag 14 september 2020 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
Vreemd, het lukt mij niet om Beedrill te mega-evolven. Eerste keer lukte wel, maar nu niet meer. Heb meer dan genoeg mega Energy (155).
Dat wist ik ook niet. Thanks.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:30 schreef Vermecelli het volgende:
Was niet op de hoogte dat je maar 1 mega evolutie tegelijkertijd mag hebben. Mega Charizard X verneukt omdat ik zo nodig ook Mega Blastoise erbij wilde hebben.
Hier is het opgelost na een updatequote:Op maandag 14 september 2020 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
Welke zoekterm heb je gebruikt in Facebook?quote:Op zondag 20 september 2020 13:46 schreef Piperidine het volgende:
Voor iedereen die - net zoals ik - moeite heeft met vijf sterren raids doen vanwege te weinig mensen in de buurt.
Er zijn Facebook groepen die wereldwijd remote raids organiseren. Ik heb het vanochtend geprobeerd en binnen 10 minuten heb ik meegedaan met een Articuno raid. Handig om je pokedex compleet te krijgen. Deze was schijnbaar ergens in Engeland, dat staat onderaan.
https://pasteboard.co/JrWUbQf.png
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |