Wat het in november in Istanbul voor weer is? Ze kunnen het weer van overmorgen geeneens voorspellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe is het weer in Türkiye Istanbul in november dan? Ik hoop op een droge Qualy. Wil ze volgas door T8 zien jakkeren.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:22 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, vrees dat turn 8 inmiddels ook gewoon vol gas is.
Gemiddeld is het maximaal 15°C in november in Istanbul en minimaal rond de 12°C. Er valt in november op 11 Dagen neerslag met een totaal van 32 mm en het is deze maand 19 Dagen droog in Istanbul.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat het in november in Istanbul voor weer is? Ze kunnen het weer van overmorgen geeneens voorspellen.
Kun je geen informatie inwinnen bij familieleden in Turkije?
Nee, dat was Maleisië '13.quote:
Fijn ronde tijden van minder dan een minuut.quote:
Records gaan gebroken worden. Snelste pole ooit staat op 58.79s en snelste raceronde op 1:00.00. Beiden gereden in Dijon in 1974.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Fijn ronde tijden van minder dan een minuut.
Dat wordt een mega saaie race, lekker alleen maar DRS treintjes.
Joepie
Het is maar goed dat het circuit midden in de woestijn ligt, anders had ik niet kunnen bedenken waar Toto de zandzakken zou vullen voor deze lay-out.quote:
Waarom is dit de minst interessante layout? We hoeven zelf niet over het circuit te rijden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:12 schreef franklop het volgende:
Pakken wel de minst interessante layout zo
Hadden de oude layout moeten pakken
Haha, wat zal die scheppen moeten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het circuit midden in de woestijn ligt, anders had ik niet kunnen bedenken waar Toto de zandzakken zou vullen voor deze lay-out.
Snel, dus erg in het voordeel van Mercedes en dus niet interessant voor strijd vooraan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom is dit de minst interessante layout? We hoeven zelf niet over het circuit te rijden.
Voor ons als toeschouwers kan het denk ik wel een leuke race worden om naar te kijken. Het is wel jammer dat het 'outer circuit' niet echt een oval zonder banking is zoals de oval in Rio de Janeiro vroeger was. Er zitten nog aardig wat bochtjes in. Ook zouden ze in turn 1 eigenlijk de korte route moeten nemen om het nog sneller te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |