Bottas naar 2 en Verstappen naar 3?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:12 schreef _UserName_ het volgende:
Een weekje geen F1 is best lang, als je er steeds 3 achtereen hebt. Hoop op wat veranderingen in de top 3, maar vrees dat dat er niet zal komen.
Die smaak hadden we al eens gehad. Nee, ik doel op een andere samenstelling. LEC, RIC en PER bijvoorbeeld op het podium.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Bottas naar 2 en Verstappen naar 3?
Een regenrace waarin MER eens een keer pech heeft met safetycars, en andere teams geluk. En dan een podium met 3 teams, maar geen mercedes. Onwaarschijnlijk, maar zou wel leuk zijn ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die smaak hadden we al eens gehad. Nee, ik doel op een andere samenstelling. LEC, RIC en PER bijvoorbeeld op het podium.
NOR mag er ook wel op, ipv PER.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Een regenrace waarin MER eens een keer pech heeft met safetycars, en andere teams geluk. En dan een podium met 3 teams, maar geen mercedes. Onwaarschijnlijk, maar zou wel leuk zijn ja.
Racing Point (Perez) rijdt ook met een Mercedes-motor he?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
NOR mag er ook wel op, ipv PER.
Oh, geen Mercedes zei je
Inderdaad niet: https://www.racefans.net/(...)acob-blake-shooting/quote:
Dat was nog met sjoemelenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:36 schreef Marcoss het volgende:
Ferrari was vorig jaar wel op de brommer op het rechte stuk hier
Zo principeel istie nou ook weer nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Van de andere kant hoop ik eigenlijk dat Hamilton zijn mede-zwarte sporters in 'Murica Fuck yeah! steunt, en gewoon staakt de komende races
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |