Bottas naar 2 en Verstappen naar 3?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:12 schreef _UserName_ het volgende:
Een weekje geen F1 is best lang, als je er steeds 3 achtereen hebt. Hoop op wat veranderingen in de top 3, maar vrees dat dat er niet zal komen.
Die smaak hadden we al eens gehad. Nee, ik doel op een andere samenstelling. LEC, RIC en PER bijvoorbeeld op het podium.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Bottas naar 2 en Verstappen naar 3?
Een regenrace waarin MER eens een keer pech heeft met safetycars, en andere teams geluk. En dan een podium met 3 teams, maar geen mercedes. Onwaarschijnlijk, maar zou wel leuk zijn ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die smaak hadden we al eens gehad. Nee, ik doel op een andere samenstelling. LEC, RIC en PER bijvoorbeeld op het podium.
NOR mag er ook wel op, ipv PER.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Een regenrace waarin MER eens een keer pech heeft met safetycars, en andere teams geluk. En dan een podium met 3 teams, maar geen mercedes. Onwaarschijnlijk, maar zou wel leuk zijn ja.
Racing Point (Perez) rijdt ook met een Mercedes-motor he?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
NOR mag er ook wel op, ipv PER.
Oh, geen Mercedes zei je
Inderdaad niet: https://www.racefans.net/(...)acob-blake-shooting/quote:
Dat was nog met sjoemelenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:36 schreef Marcoss het volgende:
Ferrari was vorig jaar wel op de brommer op het rechte stuk hier
Zo principeel istie nou ook weer nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:57 schreef Sinister-D- het volgende:
Van de andere kant hoop ik eigenlijk dat Hamilton zijn mede-zwarte sporters in 'Murica Fuck yeah! steunt, en gewoon staakt de komende races
Weet ik, maar volgens mij was dat het 1e moment dat er vraagtekens werden gezet bij de enorme update qua snelheid bij Ferrari.quote:
Zou hem wel geloofwaardiger maken als hij tzt staat te verkondigen dat het een zwaarbevochten kampioenschap was.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo principeel istie nou ook weer niet
Met als gevolg dat ze de race cancellen....quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zou hem wel geloofwaardiger maken als hij tzt staat te verkondigen dat het een zwaarbevochten kampioenschap was.
Bij dat gekniel vroeg ie zich dat ook niet af.quote:,,Geweldig wat velen in de Amerikaanse sport nu doen. Maar dat is Amerika. Ik weet niet welk effect het zou hebben als ik hier zoiets zou doen"
En hij is niet de enige. Osaka komt blijkbaar ook terug van haar beslissing om niet te spelen. Kampioenschappen zijn blijkbaar belangrijker.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo principeel istie nou ook weer niet
NL artikel erover: https://www.nu.nl/tennis/(...)og-halve-finale.htmlquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En hij is niet de enige. Osaka komt blijkbaar ook terug van haar beslissing om niet te spelen. Kampioenschappen zijn blijkbaar belangrijker.
https://twitter.com/tennismagazin/status/1299040129386979328?s=19
Of als die in de bandenstapel ligt of een plof 9/10 op de schaal van Coronel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 00:07 schreef Peterselieman het volgende:
bij voorkeur als de Benz net de pits voorbij is
Hopelijk blijft FOK! onlinequote:
Geen zekerheidquote:
De servers crashen vaker dan Lance Stroll tegenwoordig.quote:
Gewoon, interesse in de sport? Kijken hoe iedereen ervoor staat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:24 schreef babylon het volgende:
Waarom kijken mensen de FP? Wat zijn jullie beweegredenen?
Interesse voor de sport.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:24 schreef babylon het volgende:
Waarom kijken mensen de FP? Wat zijn jullie beweegredenen?
Ik merk dat ik na een paar minuten al niet meer geboeid ben.
Ja dit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon, interesse in de sport? Kijken hoe iedereen ervoor staat?
Zijn vrije trainingen. Las op Reddit dat Mercedes de Mercedes motor flink gedetuned heeft, meer dan de concurrentiequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:39 schreef F1gamer het volgende:
Verstappen (harde band) 1 tienden langzamer dan Lewis (medium band)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |