Nee, dat was Maleisië '13.quote:
Fijn ronde tijden van minder dan een minuut.quote:
Records gaan gebroken worden. Snelste pole ooit staat op 58.79s en snelste raceronde op 1:00.00. Beiden gereden in Dijon in 1974.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Fijn ronde tijden van minder dan een minuut.
Dat wordt een mega saaie race, lekker alleen maar DRS treintjes.
Joepie
Het is maar goed dat het circuit midden in de woestijn ligt, anders had ik niet kunnen bedenken waar Toto de zandzakken zou vullen voor deze lay-out.quote:
Waarom is dit de minst interessante layout? We hoeven zelf niet over het circuit te rijden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:12 schreef franklop het volgende:
Pakken wel de minst interessante layout zo
Hadden de oude layout moeten pakken
Haha, wat zal die scheppen moeten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het circuit midden in de woestijn ligt, anders had ik niet kunnen bedenken waar Toto de zandzakken zou vullen voor deze lay-out.
Snel, dus erg in het voordeel van Mercedes en dus niet interessant voor strijd vooraan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom is dit de minst interessante layout? We hoeven zelf niet over het circuit te rijden.
Voor ons als toeschouwers kan het denk ik wel een leuke race worden om naar te kijken. Het is wel jammer dat het 'outer circuit' niet echt een oval zonder banking is zoals de oval in Rio de Janeiro vroeger was. Er zitten nog aardig wat bochtjes in. Ook zouden ze in turn 1 eigenlijk de korte route moeten nemen om het nog sneller te maken.
Nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:30 schreef opreis het volgende:
Volgens mij gaan het van Toe in naar geen Toe. Hierdoor wordt het oppervlakte van de band dat in contact met de grond staat vergroot, maar belangrijker, de warmte wordt gelijkmatiger over de band verdeeld.
Naja, dan gaan ze van toe out naar geen toe, de gelijkmatige warmte verdeling in de band blijft nog steeds van kracht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:36 schreef mikieu het volgende:
[..]
Nee.
Toe uit wil je hebben bij ingaan van de bocht.
Daarnaast verander je geen contactoppervlak, en heb je sowieso meer wrijving met toe (maakt niet uit welke kant op) als zonder toe. Daarom zeiden ze ook dat ze hiermee de banden gingen sparen. Ze doen echter het tegenovergestelde.
De site van het circuit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:44 schreef Sunri5e het volgende:
Ik lees net dat de GP van Toscane op het circuit van Mugello wellicht met een beperkt aantal toeschouwers wordt gereden. Toevallig ben ik dat weekend daar in de buurt. Ik wil daarom graag kaartjes bemachtigen. Welke sites moet ik in de gaten houden? Gewoon formula1.com? Of kan ik beter ergens anders de kaarten bestellen?
Ze gaan van toe uit naar toe in op het rechte stuk tijdens een out lap/achter de sc om de banden beter op te warmen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef mikieu het volgende:
Waarom warmt het DAS systeem de banden op? Als je kijkt gaan ze van toe uit naar geen toe toch? Er werd steeds gezegd dat ze dit deden om minder frictie te hebben en zo banden te sparen. Alle filmpjes erover vertelde ons dit, maar zetten ze nu in de race meer toe in dan ze uit hebben of juist meer uit?
Je hebt gelijk qua oppervlak geloof ik en daar zat ik fout mee, dat gebeurd met chamber.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:36 schreef mikieu het volgende:
[..]
Nee.
Toe uit wil je hebben bij ingaan van de bocht.
Daarnaast verander je geen contactoppervlak, en heb je sowieso meer wrijving met toe (maakt niet uit welke kant op) als zonder toe. Daarom zeiden ze ook dat ze hiermee de banden gingen sparen. Ze doen echter het tegenovergestelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |