quote:
Spannend! Ik had op maandag een spierwitte test en op vrijdag een echte knaltest.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:32 schreef douche-eendje het volgende:
Nog niks hier. Geen bloed, afgelopen maandag geen streep. Had op cd16 een positieve ovulatietest, zit nu op cd34. Kan nog alle kanten op dus.
quote:Op donderdag 24 september 2020 16:37 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Wauw, spannend! Wanneer ga je testen?
quote:Op donderdag 24 september 2020 16:42 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Spannend! Ik had op maandag een spierwitte test en op vrijdag een echte knaltest.
Ik duim voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 24 september 2020 23:02 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd d-eBij de vorige duurde het een stuk langer toch, of heb ik dat verkeerd onthouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lees op internet dat een verlopen test een grotere kans geeft op vals negatief dan op vals positief. Maar durf nog niet te hard te juichen. Morgen snel een nieuwe test kopen!
quote:Op zondag 27 september 2020 22:40 schreef Takkie88 het volgende:
Oké, cyclusdag 29 inmiddels (normaal gemiddeld 25 dagen). We hadden in huis nog 1 test liggen maar wel met een houdbaarheidsdatum van 05-2019...Oh nou dat is wel veelbelovend hoor! Verscheen ie ook gelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lees op internet dat een verlopen test een grotere kans geeft op vals negatief dan op vals positief. Maar durf nog niet te hard te juichen. Morgen snel een nieuwe test kopen!disclaimer
De meeste mensen willen 2020 gauw vergeten, maar mei 2019 is wel iets langer geleden dan 5 maanden haha.quote:Op maandag 28 september 2020 08:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Die ziet er toch wel echt positief uit, ik kan me niet voorstellen dat 5 maandjes over datum zo'n dramatisch positieve test geeft.
Dus ik feliciteer je vast voorzichtig
Anderhalf jaarquote:Op maandag 28 september 2020 08:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Die ziet er toch wel echt positief uit, ik kan me niet voorstellen dat 5 maandjes over datum zo'n dramatisch positieve test geeft.
Dus ik feliciteer je vast voorzichtig
Ohquote:Op maandag 28 september 2020 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
De meeste mensen willen 2020 gauw vergeten, maar mei 2019 is wel iets langer geleden dan 5 maanden haha.
Desondanks denk ik niet dat een test over datum ineens zo vals positief kan zijn. Ik duim voor je vandaag Takkie!
quote:Op maandag 28 september 2020 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
De meeste mensen willen 2020 gauw vergeten, maar mei 2019 is wel iets langer geleden dan 5 maanden haha.
2e ronde boks! Zo fijn dit Takkie!quote:Op maandag 28 september 2020 18:22 schreef Takkie88 het volgende:
Turen is niet nodig:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik kan het nog niet helemaal geloven. Vorige keer duurde het 18 maanden en nu de 2de rond raak
Ja echt niet te missen hoor, gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 september 2020 18:22 schreef Takkie88 het volgende:
Turen is niet nodig:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik kan het nog niet helemaal geloven. Vorige keer duurde het 18 maanden en nu de 2de rond raak
Gefeliciteeerd!quote:Op maandag 28 september 2020 18:22 schreef Takkie88 het volgende:
Turen is niet nodig:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Spannendquote:Op maandag 28 september 2020 19:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wat goed TakkieGefeliciteerd
Tevens voorzichtige meld hier. Eerst maar eens m'n cyclus goed bij gaan houden. Ik vind het weer rete spannend in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:00 schreef Aure het volgende:
Gelukkig geen vervelende nasleep! Hopelijk snel weer raak
Dat is 'fijn'. Ik had dat na m'n eerste missed abortion ook. Bij de controle stond er alweer een ei klaarquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:02 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, alles is weer schoon na miskraam. Op de echo was ook al gelijk weer een ei te zien wat ergens deze week gaat springen. Mijn lijf heeft er zin in
Fijn!quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:02 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, alles is weer schoon na miskraam. Op de echo was ook al gelijk weer een ei te zien wat ergens deze week gaat springen. Mijn lijf heeft er zin in
Wat fijn DE dat je lijf het toch weer oppaktquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:02 schreef douche-eendje het volgende:
Nummer 2 is officieel niet positief maar zit wel het dichtst bij de piek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:17 schreef Puddingbroodje. het volgende:
Mag ik even een domme vraag stellen. Ovulatietesten, lopen die af qua donkere streep of is dat random?
Ik heb nu 4 dagen getest:
1. Lichte streep
2. Streep bijna net zo donker als de teststreep
3. Lichte streep
4. Streepje bijna onzichtbaar
Ik dacht bij 2 nog niets, want dat is gewoon een negatieve test. Maar door het oplopen en weer aflopen, twijfel ik nu toch of ik mijn ovulatie heb gemist.
Ja dat kan ik dus niet goed terugvinden, wel dat het een halfwaardetijd tijd heeft van 30u. Dus het zal wel zoiets zijn wat Elleska zegt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:08 schreef Mariposas het volgende:
Hoe snel werkt ovitrelle @:June.?
Je ei springt gemiddeld gezien 24 tot 48 uur na een LH-piek, dus je bent volgens mij wel het meest vruchtbaar rond de piek.
Ja klopt, na positieve test toen heb ik zeker nog ruim een week best wat gebloed..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:30 schreef Lemijn het volgende:
Ik duim mee! Je had vorige keer ook een beetje bloedverlies rond de NOD schreef je ergens toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:05 schreef June. het volgende:
Zo waren mijn eerste tests ook. Spannend joh, hopelijk lopen ze mooi opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
disclaimer
Oh dat is jammerquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:52 schreef Elleska het volgende:
Hoe gaat het @:June. ?
Hier tuurstreepje gezien, daarna een blanco test en inmiddels duidelijk dat het geen plakker is.
Hè bahquote:Op maandag 19 oktober 2020 08:01 schreef June. het volgende:
Nou hier is het streepje ook verdwenen lujkt het. Bloedverlies zet ook door dus hier ook mis denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |