SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lees op internet dat een verlopen test een grotere kans geeft op vals negatief dan op vals positief. Maar durf nog niet te hard te juichen. Morgen snel een nieuwe test kopen!
quote:Op zondag 27 september 2020 22:40 schreef Takkie88 het volgende:
Oké, cyclusdag 29 inmiddels (normaal gemiddeld 25 dagen). We hadden in huis nog 1 test liggen maar wel met een houdbaarheidsdatum van 05-2019...Oh nou dat is wel veelbelovend hoor! Verscheen ie ook gelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lees op internet dat een verlopen test een grotere kans geeft op vals negatief dan op vals positief. Maar durf nog niet te hard te juichen. Morgen snel een nieuwe test kopen!disclaimer
De meeste mensen willen 2020 gauw vergeten, maar mei 2019 is wel iets langer geleden dan 5 maanden haha.quote:Op maandag 28 september 2020 08:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Die ziet er toch wel echt positief uit, ik kan me niet voorstellen dat 5 maandjes over datum zo'n dramatisch positieve test geeft.
Dus ik feliciteer je vast voorzichtig
Anderhalf jaarquote:Op maandag 28 september 2020 08:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Die ziet er toch wel echt positief uit, ik kan me niet voorstellen dat 5 maandjes over datum zo'n dramatisch positieve test geeft.
Dus ik feliciteer je vast voorzichtig
Ohquote:Op maandag 28 september 2020 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
De meeste mensen willen 2020 gauw vergeten, maar mei 2019 is wel iets langer geleden dan 5 maanden haha.
Desondanks denk ik niet dat een test over datum ineens zo vals positief kan zijn. Ik duim voor je vandaag Takkie!
quote:Op maandag 28 september 2020 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
De meeste mensen willen 2020 gauw vergeten, maar mei 2019 is wel iets langer geleden dan 5 maanden haha.
2e ronde boks! Zo fijn dit Takkie!quote:Op maandag 28 september 2020 18:22 schreef Takkie88 het volgende:
Turen is niet nodig:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik kan het nog niet helemaal geloven. Vorige keer duurde het 18 maanden en nu de 2de rond raak
Ja echt niet te missen hoor, gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 september 2020 18:22 schreef Takkie88 het volgende:
Turen is niet nodig:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik kan het nog niet helemaal geloven. Vorige keer duurde het 18 maanden en nu de 2de rond raak
Gefeliciteeerd!quote:Op maandag 28 september 2020 18:22 schreef Takkie88 het volgende:
Turen is niet nodig:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |