quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:18 schreef MiNi1981 het volgende:
Spannend dames! Van onder mijn steen toch een paar![]()
![]()
Toch wel heel erg fijn dat deze kans jullie nog gegeven isquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:56 schreef Cygne het volgende:
[..]
Spannend!
Ik heb maandag een echo om te kijken hoe ik reageer op de progynova en dan hopelijk terugplaatsing inplannen.
Ik ben nog steeds een beetje beduusd dat het mag.
Morgen al! Wauw, spannend zeg! Ik duim mega hard voor je. Wordt er één of twee teruggeplaatst?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:45 schreef Barreltje het volgende:
Hier als alles goed gaat morgen tp..
De een na laatste..![]()
Zetten jullie de duimen weer aan voor ons?
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:40 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Toch wel heel erg fijn dat deze kans jullie nog gegeven isIk snap wel dat je daar beduusd van bent. Ik duim keihard voor je mee!
Ik dm je even.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef Arja het volgende:
Spannend weer meisjes, ik duim mee.
Cygne, is dit dan een tp van een embryo die eerst was afgekeurd? Of heb je een hele nieuwe poging gehad? Ik weet het even niet meer
Wat fijn, een arts die zo meedenkt en met jullie deze weg durft te bewandelen!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:52 schreef Cygne het volgende:
[..]![]()
De arts heeft er geloof ik aardig pittig voor moeten discussiëren want ze waren niet enthousiast en zijzelf was er aanvankelijk behoorlijk op tegen. Kreeg in eerste instantie een duidelijke nee. Maar uiteindelijk durfde ze het wel aan met ons. Het zal een hobbelige weg zijn maar hopelijk halen we eruit wat we zó wensen.
quote:
Ja dat klopt! Den 5e dags embryo die goed ontdooit isquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:08 schreef Mrs.Peel het volgende:
Barreltje PUPO![]()
Is dit embryo nou eentje die pas op dag 5 ofzo is ingevroren? Ik meen me te herinneren dat ze het in jouw ziekenhuis vrij laat doen? En deze is dus goed ontdooid, en verder aan het delen? Dat moet wel een hele sterke zijn, ik duim
![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja dat klopt! Den 5e dags embryo die goed ontdooit is
Wat goehoed!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja dat klopt! Den 5e dags embryo die goed ontdooit is
Top!quote:Op maandag 2 november 2020 11:11 schreef Cygne het volgende:
Mijn baarmoeder zag er 'prachtig' uit, dus deze week hoor ik wanneer de terugplaatsing is.![]()
quote:En ik ben een beetje verliefd op de mini van @:Majo
Wolfje zei: 'Baby past wel in de tas!'
quote:Op maandag 2 november 2020 11:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Top!
[..]
Ik vind het zo tof hoe jullie elkaar onderling kunnen steunen. Eind vorig jaar knuffelde @:MaJo met Wolfje als troost en nu kun jij op jouw beurt bij haar baby terecht.
Daar willen wij natuurlijk een foto van!quote:Op maandag 2 november 2020 11:53 schreef Cygne het volgende:
[..]![]()
Ook wel een beetje een voorproefje gezien van hoe het zou kunnen zijn Wolf als grote broer. Hij mocht A. zelfs eventjes vasthouden en hij kon niet harder stralen.
quote:Op maandag 2 november 2020 14:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar willen wij natuurlijk een foto van!
En goed nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2020 11:11 schreef Cygne het volgende:
Mijn baarmoeder zag er 'prachtig' uit, dus deze week hoor ik wanneer de terugplaatsing is.![]()
En ik ben een beetje verliefd op de mini van @:Majo
Wolfje zei: 'Baby past wel in de tas!'
De baby's die hij kent zijn twee keer zo groot haha. Grappig ook dat het 'm niet boeide dat aapie niet kan spelen. Knuffelen is al fantastisch.quote:Op maandag 2 november 2020 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ook lief, toen hij binnen kwam vroeg hij waar de baby was, terwijl aapie gewoon bij me laghad hij hem misschien groter verwacht?
Ik ga echt zo hard duimen dat jij er over 9 maanden ook zo bij zit
Ik had al zo'n vermoeden, hij kwam echt binnen en zoeken maar. En vervolgens natuurlijk het speelgoedquote:Op maandag 2 november 2020 16:01 schreef Cygne het volgende:
[..]
De baby's die hij kent zijn twee keer zo groot haha. Grappig ook dat het 'm niet boeide dat aapie niet kan spelen. Knuffelen is al fantastisch.
Spannend!quote:Op donderdag 5 november 2020 17:08 schreef Peacefulll het volgende:
Vandaag hebben wij de inseminatie gehadtwee eitjes staan momenteel flink op springen rechts (auwts).
Nu twee weken afwachten
quote:Op donderdag 5 november 2020 18:36 schreef Cygne het volgende:
[..]
Spannend!
Ik mag volgende week woensdag voor terugplaatsing.
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:47 schreef MiNi1981 het volgende:
wel gek om zelf echt even stil te staan mbt het traject. In 2021 weer nadenken of en hoe verder
Godver barrel, het zit ook niet mee hèquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:54 schreef Barreltje het volgende:
Tnx dames! Altijd fijn om jullie steunbetuigingen te lezen![]()
"Gelukkig" ben ik super druk op werk, dus ik heb niet al te veel tijd om er over na te denken..
Nu nog 1 embryo te gaan voordat het doek valt...
Yes! De duimen gaan weer aanquote:
Jaaa PUPO!!quote:Op woensdag 11 november 2020 14:25 schreef Cygne het volgende:
Pupo![]()
Het aanvankelijk mooiste embryo was gisteren gelijk al ingekakt maar het tweede embryo is prachtig door gaan delen. Nu een mooie blastocyst in m'n buik!
Go Blastje, go Blastjequote:Op woensdag 11 november 2020 14:25 schreef Cygne het volgende:
Pupo![]()
Het aanvankelijk mooiste embryo was gisteren gelijk al ingekakt maar het tweede embryo is prachtig door gaan delen. Nu een mooie blastocyst in m'n buik!
Oh Barrel wat stom en kut. Het is iedereen zo gegund. Ik ga duimen straksquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:54 schreef Barreltje het volgende:
Tnx dames! Altijd fijn om jullie steunbetuigingen te lezen![]()
"Gelukkig" ben ik super druk op werk, dus ik heb niet al te veel tijd om er over na te denken..
Nu nog 1 embryo te gaan voordat het doek valt...
quote:Op donderdag 12 november 2020 10:19 schreef Cygne het volgende:
Dank jullie!![]()
Ik ben nog steeds een beetje van de leg. Ben hier mee bezig geweest sinds augustus en heb hier zo hard voor moeten knokken, zo lang en nu ging het ineens zo snel. Het wordt nog spannend, maar voor nu ben ik al heel blij dat er iets ontdooid is en dat het embryo zo mooi is gaan delen. Nu maar broeden.
quote:Op woensdag 18 november 2020 08:10 schreef Peacefulll het volgende:
Cygne, hoe gaat het broeden?
Wij gaan door voor poging 2 helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |