quote:Op donderdag 5 november 2020 18:36 schreef Cygne het volgende:
[..]
Spannend!
Ik mag volgende week woensdag voor terugplaatsing.
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:47 schreef MiNi1981 het volgende:
wel gek om zelf echt even stil te staan mbt het traject. In 2021 weer nadenken of en hoe verder
Godver barrel, het zit ook niet mee hèquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:54 schreef Barreltje het volgende:
Tnx dames! Altijd fijn om jullie steunbetuigingen te lezen![]()
"Gelukkig" ben ik super druk op werk, dus ik heb niet al te veel tijd om er over na te denken..
Nu nog 1 embryo te gaan voordat het doek valt...
Yes! De duimen gaan weer aanquote:
Jaaa PUPO!!quote:Op woensdag 11 november 2020 14:25 schreef Cygne het volgende:
Pupo![]()
Het aanvankelijk mooiste embryo was gisteren gelijk al ingekakt maar het tweede embryo is prachtig door gaan delen. Nu een mooie blastocyst in m'n buik!
Go Blastje, go Blastjequote:Op woensdag 11 november 2020 14:25 schreef Cygne het volgende:
Pupo![]()
Het aanvankelijk mooiste embryo was gisteren gelijk al ingekakt maar het tweede embryo is prachtig door gaan delen. Nu een mooie blastocyst in m'n buik!
Oh Barrel wat stom en kut. Het is iedereen zo gegund. Ik ga duimen straksquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:54 schreef Barreltje het volgende:
Tnx dames! Altijd fijn om jullie steunbetuigingen te lezen![]()
"Gelukkig" ben ik super druk op werk, dus ik heb niet al te veel tijd om er over na te denken..
Nu nog 1 embryo te gaan voordat het doek valt...
quote:Op donderdag 12 november 2020 10:19 schreef Cygne het volgende:
Dank jullie!![]()
Ik ben nog steeds een beetje van de leg. Ben hier mee bezig geweest sinds augustus en heb hier zo hard voor moeten knokken, zo lang en nu ging het ineens zo snel. Het wordt nog spannend, maar voor nu ben ik al heel blij dat er iets ontdooid is en dat het embryo zo mooi is gaan delen. Nu maar broeden.
quote:Op woensdag 18 november 2020 08:10 schreef Peacefulll het volgende:
Cygne, hoe gaat het broeden?
Wij gaan door voor poging 2 helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |