Wat goehoed!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja dat klopt! Den 5e dags embryo die goed ontdooit is
Top!quote:Op maandag 2 november 2020 11:11 schreef Cygne het volgende:
Mijn baarmoeder zag er 'prachtig' uit, dus deze week hoor ik wanneer de terugplaatsing is.![]()
quote:En ik ben een beetje verliefd op de mini van @:Majo
Wolfje zei: 'Baby past wel in de tas!'
quote:Op maandag 2 november 2020 11:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Top!
[..]
Ik vind het zo tof hoe jullie elkaar onderling kunnen steunen. Eind vorig jaar knuffelde @:MaJo met Wolfje als troost en nu kun jij op jouw beurt bij haar baby terecht.
Daar willen wij natuurlijk een foto van!quote:Op maandag 2 november 2020 11:53 schreef Cygne het volgende:
[..]![]()
Ook wel een beetje een voorproefje gezien van hoe het zou kunnen zijn Wolf als grote broer. Hij mocht A. zelfs eventjes vasthouden en hij kon niet harder stralen.
quote:Op maandag 2 november 2020 14:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar willen wij natuurlijk een foto van!
En goed nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2020 11:11 schreef Cygne het volgende:
Mijn baarmoeder zag er 'prachtig' uit, dus deze week hoor ik wanneer de terugplaatsing is.![]()
En ik ben een beetje verliefd op de mini van @:Majo
Wolfje zei: 'Baby past wel in de tas!'
De baby's die hij kent zijn twee keer zo groot haha. Grappig ook dat het 'm niet boeide dat aapie niet kan spelen. Knuffelen is al fantastisch.quote:Op maandag 2 november 2020 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ook lief, toen hij binnen kwam vroeg hij waar de baby was, terwijl aapie gewoon bij me laghad hij hem misschien groter verwacht?
Ik ga echt zo hard duimen dat jij er over 9 maanden ook zo bij zit
Ik had al zo'n vermoeden, hij kwam echt binnen en zoeken maar. En vervolgens natuurlijk het speelgoedquote:Op maandag 2 november 2020 16:01 schreef Cygne het volgende:
[..]
De baby's die hij kent zijn twee keer zo groot haha. Grappig ook dat het 'm niet boeide dat aapie niet kan spelen. Knuffelen is al fantastisch.
Spannend!quote:Op donderdag 5 november 2020 17:08 schreef Peacefulll het volgende:
Vandaag hebben wij de inseminatie gehadtwee eitjes staan momenteel flink op springen rechts (auwts).
Nu twee weken afwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |