Ja, dat zou helemaal extra zuur zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:23 schreef MaJo het volgende:
Peacefull wat vervelend dat dit gebeurt net als je er weer klaar voor bentHopelijk kun je volgende ronde gewoon beginnen
Laten we hopen dat ze niet weer de trajecten stop gaan zetten wegens corona
Ik heb wel het idee dat ze het nu heel anders aanpakken dan tijdens de eerste golf, zelf nog geen strengere maatregelen gemerktquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:47 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ja, dat zou helemaal extra zuur zijnLaten we hopen dat ze met de reguliere zorg zo veel mogelijk door kunnen blijven gaan.
Ah, duidelijk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:47 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Die cystes blijken vrij normaal te zijn en regelmatig bij veel vrouwen voor te komen. Alleen was deze nog actief en als ik hormonen zou gaan spuiten, zou de cyste alle hormonen opslurpen. En dan heb je niet de gewenste dubbele eisprong.
De ziekenhuizen zijn ook nog niet zo overstroomd, dat zal een hoop schelen. Ze zullen de reguliere zorg zo lang mogelijk door willen laten gaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ze het nu heel anders aanpakken dan tijdens de eerste golf, zelf nog geen strengere maatregelen gemerkt
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:20 schreef Mango91 het volgende:
Ik ga hier afscheid nemen.. Begin september hebben wij de 2de IUI gehad, en vandaag met zeven weken een kloppend hartje gezien. Het is nog niet helemaal geland, maar we zijn ontzettend blij en voorzichtig positief.
Ik wil jullie heel erg veel succes wensen en bedanken voor de tips en steun die ik hier heb gekregen!
Als strengere maatregelen moesten we nu trouwens verplicht een mondkapje op. Verder nog niks gemerkt.
Wat fijn dat voor jullie de IUI ook zo snel heeft gewerktquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:20 schreef Mango91 het volgende:
Ik ga hier afscheid nemen.. Begin september hebben wij de 2de IUI gehad, en vandaag met zeven weken een kloppend hartje gezien. Het is nog niet helemaal geland, maar we zijn ontzettend blij en voorzichtig positief.
Ik wil jullie heel erg veel succes wensen en bedanken voor de tips en steun die ik hier heb gekregen!
Als strengere maatregelen moesten we nu trouwens verplicht een mondkapje op. Verder nog niks gemerkt.
Gefeliciteerd Mangoquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:20 schreef Mango91 het volgende:
Wat ontzettend balen zeg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:56 schreef Peacefulll het volgende:
Barrel, hoe is het met je?
Ik schrijf hier ook maar weer mee denk ik. Na een voortraject met een aantal onderzoeken deze zomer was dit dé maand dat we echt weer zouden gaan starten met het IUI-traject.
Vanochtend bij de echo bleek dat er nog een eiblaasje met veel vocht in mijn eierstok zat van de vorige eisprong (cyste). Niet starten dus
Ik dacht dat een traject voor een tweede met wat minder emoties gepaard zou gaan. Maar ik moest echt wel even wat traantjes laten. Het duurde al best een tijdje voordat ik voor een tweede kindje durfde te gaan. Ben ik eindelijk mentaal zo ver, dan dit *zucht*
Ik wilde net voor je gaan jompelen!quote:
Mag nog steeds.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde net voor je gaan jompelen!
Hoe is het met de rest? Erg rustig hier!
Yay voor weer een tpquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:08 schreef Barreltje het volgende:
ik doe mee met de TP's en jompels..
as zaterdag echo om te kijken wanneer ik mn ovulatie heb en daarna hopelijk een tp!
![]()
Spannend!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:01 schreef Peacefulll het volgende:
@:Barreltje hoe was de echo zaterdag? Kan er toegewerkt worden naar een terugplaatsing?
@:Cygne hoe staat het er bij jou voor?
Ik ben zondag ongesteld geworden en de echo van dinsdag was goed genoeg om te gaan starten voor de IUIIk spuit nu 62,5 Gonal F. Dinsdag weer een echo om te checken hoe het er voor staat.
Spannend! Ik duim weer mee!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:45 schreef Barreltje het volgende:
Hier als alles goed gaat morgen tp..
De een na laatste..![]()
Zetten jullie de duimen weer aan voor ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |