abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194468739
Je moet de man niet meer aandacht geven dan strikt noodzakelijk, maar dit is toch wel schrijnend: Kanye West booted off Illinois ballot amid thousands of invalid signatures.

En dan iemand die dacht geldig te stemmen, maar illegaal stemde, mag 8 (!!!) jaar in de cel nadenken over wat ze deed. Texas woman with four children gets eight years in jail for voter fraud
pi_194469056
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 02:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je moet de man niet meer aandacht geven dan strikt noodzakelijk, maar dit is toch wel schrijnend: Kanye West booted off Illinois ballot amid thousands of invalid signatures.

En dan iemand die dacht geldig te stemmen, maar illegaal stemde, mag 8 (!!!) jaar in de cel nadenken over wat ze deed. Texas woman with four children gets eight years in jail for voter fraud
4 kinderen. Ik gokte Mexicaans... en ik had gelijk! :D
pi_194469191
quote:

Wat een misstanden ! :r
In één adem: alhoewel ik niks begrijp van het geklooi bij de nedl. belastingdienst!
Dit terzijde. o|O
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:20:18 #244
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194470464
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 05:34 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wat een misstanden ! :r
In één adem: alhoewel ik niks begrijp van het geklooi bij de nedl. belastingdienst!
Dit terzijde. o|O
Wat heeft de NL BD verkloot in de VS?
pi_194470657
Kan iemand mij uitleggen wat die executive orders die Trump aan de lopende band uitpoept precies inhouden. Dit weekend heeft hij EO's ondertekend voor de 'dekking van bestaande kwalen' en naar ik begrijp heeft hij unilateraal een verlenging van bepaalde coronamaatregelen erdoorheen gejast.

Maar hoe werkt dat? Kan hij dergelijke maatregelen daadwerkelijk uitzetten middels EO's? Het lijkt mij dat het congres het budgetrecht in handen heeft en dus op z'n minst mee moet beslissen over zulke voorstellen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194470796
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat die executive orders die Trump aan de lopende band uitpoept precies inhouden. Dit weekend heeft hij EO's ondertekend voor de 'dekking van bestaande kwalen' en naar ik begrijp heeft hij unilateraal een verlenging van bepaalde coronamaatregelen erdoorheen gejast.

Maar hoe werkt dat? Kan hij dergelijke maatregelen daadwerkelijk uitzetten middels EO's? Het lijkt mij dat het congres het budgetrecht in handen heeft en dus op z'n minst mee moet beslissen over zulke voorstellen?
Die EO voor bestaande kwaaltjes was met een hersenscheet toch of is er ook echt wat getekend? Nog afgezien van het feit dat dit gewoon al in de wet staat dankzij Obamacare en ironisch genoeg zijn eigen regering aan het procederen is tegen verplichte verzekering van mensen met bestaande kwalen.

In principe kan Trump natuurlijk alles uitzetten wat hij wil via EOs, maar kunnen congres en rechter ze ongedaan maken. De president kan doorgaans inderdaad niet zo maar geld uitgeven dat niet al toegewezen is
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194470800
quote:

Je moet de man geen spreektijd in de media gunnen want het is vermoeiend. Dat is 't enige. Hij spreekt niet tot de burger en de media laten zich hiervoor piepelen.

Het is al sinds t begin een grote zelfverheelijkingsspot waarbij het lijkt alsof hij niet veel doet maar voor de rijke republikeinen (waaronder hijzelf en zn familie) die altijd al minder tot geen overheid en regels willen is de sloopkogel door democratie en regels altijd al een droom geweest.

Trump is verder niet dement, hij lult maar wat omdat opbouw van het land hem niet interesseert. Dat is zijn missie helemaal niet. Hij wil een paradijs voor de allerrijksten (en meest gierige) en dit is de act die bij de republikeinse afbraak hoort. Waarom zou je in zijn rol je inlezen over zaken die je toch al de genadeklap wilt geven. Laat de boel maar inelkaar donderderen en stuur hier en daar wat bij om dat te laten gebeuren.

Zijn beleid is puur voor deze genoemde miljardairs en miljonairs en dat geklop op de borst is de ideale taktiek om de afbraak te camoufleren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 09-08-2020 11:00:52 ]
pi_194471037
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die EO voor bestaande kwaaltjes was met een hersenscheet toch of is er ook echt wat getekend? Nog afgezien van het feit dat dit gewoon al in de wet staat dankzij Obamacare en ironisch genoeg zijn eigen regering aan het procederen is tegen verplichte verzekering van mensen met bestaande kwalen.

In principe kan Trump natuurlijk alles uitzetten wat hij wil via EOs, maar kunnen congres en rechter ze ongedaan maken. De president kan doorgaans inderdaad niet zo maar geld uitgeven dat niet al toegewezen is
Duidelijk.
pi_194471049
twitter

Comments zijn vernietigend. Van de Dems vanzelfsprekend.
McConnell is het ermee eens.
pi_194471075
twitter

En deze meneer weer niet.
pi_194472456
Trump walks out of news conference after reporter asks him about Veterans Choice lie he's told more than 150 times

Het zou eens tijd worden dat het journaille die lapzwans confronteert met zijn leugens. Een simpele check zoals deze journaliste doet en Trumptydumpty loopt huilend weg. Wat een slappe drol. Zwak.
pi_194472747
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 13:13 schreef Ulx het volgende:
Trump walks out of news conference after reporter asks him about Veterans Choice lie he's told more than 150 times

Het zou eens tijd worden dat het journaille die lapzwans confronteert met zijn leugens. Een simpele check zoals deze journaliste doet en Trumptydumpty loopt huilend weg. Wat een slappe drol. Zwak.
Waarom noem je ze journaille?

het journaille
journalisten die zich bezighouden met op sensatie beluste, weinig van verantwoordelijkheidsgevoel getuigende journalistiek; persmuskieten

Blijkbaar bedoelde je net iets anders door de rest van je tekst
pi_194473131
Vrijheid van meningsuiting. Pim en Theo gaven hun leven opdat ik het woord journaille mag gebruiken.

Hwb je verder nog een mening over de vlucht van Trump?
pi_194473939
twitter

Niet in alle filmpjes - geknipt? - zie je trump ná de opmerking een fractie in de coulissen kijken voor zijn aftocht.
pi_194474072
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 13:37 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Waarom noem je ze journaille?

het journaille
journalisten die zich bezighouden met op sensatie beluste, weinig van verantwoordelijkheidsgevoel getuigende journalistiek; persmuskieten

Blijkbaar bedoelde je net iets anders door de rest van je tekst
Ach, wat mij betreft is het ook een goeie zaak als het op sensatiebeluste journaille de heer Trump confontreert met zijn duizenden leugens. Doen die talloze hoernalisten ook eens wat nuttigs.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_194474847
Willens en wetens 150 leugens slikken (alleen over dit onderwerp) zonder direct tegengas te geven is slechte journalistiek. Dit, en wat Swan deed, had al veel eerder moeten worden gedaan. Trump is veel te lief behandeld door de pers.
pi_194474863
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 14:06 schreef Ulx het volgende:
Vrijheid van meningsuiting. Pim en Theo gaven hun leven opdat ik het woord journaille mag gebruiken.

Rare reactie. Ik vroeg me alleen af vanwaar je dat woord gebruikt. Onschuldige vraag, er stak niets achter.

En verder hoe kan je de ene rechtsextremisten steunen en de andere niet?

quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 14:57 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ach, wat mij betreft is het ook een goeie zaak als het op sensatiebeluste journaille de heer Trump confontreert met zijn duizenden leugens. Doen die talloze hoernalisten ook eens wat nuttigs.
Dus je bent tegen Trump én ook de journalisten? Kan iem überhaupt het goed doen volgens jou?
pi_194475872
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:33 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Rare reactie. Ik vroeg me alleen af vanwaar je dat woord gebruikt. Onschuldige vraag, er stak niets achter.

En verder hoe kan je de ene rechtsextremisten steunen en de andere niet?
[..]

Dus je bent tegen Trump én ook de journalisten? Kan iem überhaupt het goed doen volgens jou?
Opnieuw lezen a.u.b.
Je lijkt zelf verstrikt te raken in het door jezelf gememoreerde onderschijt tussen echte journalisten en het 'journaille'.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_194476286
twitter

Kudlow doet een imitatie van B2 uit Bassie & Adriaan. Wat een koekenbakker.
pi_194476326
Het is 300$ ALS de staten zelf 100$ bijbetalen. Anders niets.
Trump heeft social security de nek omgedraaid.
  zondag 9 augustus 2020 @ 16:45:07 #261
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_194476687
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 14:06 schreef Ulx het volgende:

Dat hij het niet kan verkroppen dat hij op de plek waar hij leugens staat te verkondigen journalisten hem daar terecht op wijzen is een teken van absolute zwakte. Dit wil je niet zien in in een staatshoofd, dat hij schielijks het hazenpad kiest. kom op zeg hij kan zich niet eens staande houden hier.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zondag 9 augustus 2020 @ 16:46:32 #262
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_194476709
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:31 schreef Ulx het volgende:
Het is 300$ ALS de staten zelf 100$ bijbetalen. Anders niets.
Trump heeft social security de nek omgedraaid.
Met een EO, maar die fout kan teruggedraaid worden..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_194477274
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Met een EO, maar die fout kan teruggedraaid worden..
Equal Opportunity?
pi_194477333
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:12 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Opnieuw lezen a.u.b.
Je lijkt zelf verstrikt te raken in het door jezelf gememoreerde onderschijt tussen echte journalisten en het 'journaille'.
Seriously?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_194477351
quote:
2s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:23 schreef OllieA het volgende:

[..]

Seriously?
Ik dacht dat hij oozettelijk een grap maakte.
pi_194477561
twitter

Die nutteloze trut van een Collins is weer eens een keertje concerned.
pi_194477799
twitter
pi_194477959
twitter

Gemist. Gut, worden de journalisten ietsjes minder beleefd.
En vervolgens al die liefdes verklaringen van collega’s: zij dúrft.

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 09-08-2020 18:20:30 ]
  zondag 9 augustus 2020 @ 18:17:12 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_194477987
53% van de Republikeinen zegt geen Covid vaccin te nemen zelfs als het gratis aangeboden wordt.

https://news.gallup.com/p(...)campaign=syndication

Laten we hopen dat dat doorgroeit naar 100%.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194478209
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:17 schreef speknek het volgende:
53% van de Republikeinen zegt geen Covid vaccin te nemen zelfs als het gratis aangeboden wordt.

https://news.gallup.com/p(...)campaign=syndication

Laten we hopen dat dat doorgroeit naar 100%. 8)7
Waarom? Zodat ze anderen kunnen infecteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')