abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:31:18 #201
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194440718
Het probleem voor Trump is dat iedereen Biden kent. Hem proberen af te schilderen als een marxistische antichrist is geen werkende strategie. Daar trapt niemand in.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194440795
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 10:27 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat gaat Trump nooit accepteren natuurlijk :')
Tenminste, misschien is hij er zelf van overtuigd dat hij alles weet van alles, maar zijn aides zullen hem er snel van overtuigen dat hij dat niet moet doen "omdat Biden toch de antwoorden vooraf krijgt", of iets dergelijks.

Sterker nog, ik zou zelfs bang zijn dat Trump de antwoorden vooraf krijgt. Maar aan de andere kant, ik denk niet dat hij ze zal kunnen onthouden.
Dus als Trump de antwoorden vooraf krijgt, valt hij nog harder door de mand. Een aantal goede antwoorden bij verkeerde vragen maakt dat duidelijk. En die 5 woorden vooraf: laat elk van de kandidaten een woord geven, noteer vooraf een 20'tal door het publiek gegeven woorden op een soort rad van fortuin, bepaal er daarmee nog 3, en hussel dan 5 woorden tot het te memoriseren lijstje. Je kan er een grote show van maken met fantastische kijkcijfers (daarmee trek je Trump vast wel over de streep). Je kan zelfs mensen thuis laten inbellen met concrete vragen (van te voren wel selecteren, je wil wel parate kennisvragen, niet iets waarom heen geluld kan worden).
pi_194440990
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:02 schreef Salina het volgende:

[..]

Nice. Hij geeft ook het enige juiste antwoord denk ik. Niet zelf betrokken raken maar het ook niet willen tegenhouden.

Even een vraagje aan de volgers hier: Biden zou deze week toch zijn running mate bekend maken? Al bekend wanneer dat gaat gebeuren? En wie wordt het? Kamala Harris wellicht? Of toch Susan Rice of die Tammy Duckworth? Of toch nog een outsider die minder genoemd wordt? Ik ken ze geen van allen trouwens, dus mij is het om het eender.

Jullie nog een voorkeur voor iemand, en zo en zo een indicatie van wie het zou kunnen worden?
De naam van Karen Bass werd recent ook genoemd. Ik denk dat het tussen die 4 gaat. Warren zou natuurlijk ook een prima kandidaat zijn, maar het lijkt erop dat Biden voorkeur heeft voor iemand uit een minderheidsgroep.

Harris is volgens peilingen de koploper. Als Democratisch kandidaat en senator heeft ze ervaring op het nationale podium. Bovendien behoort ze tot 2 verschillende minderheidsgroepen. Het enige nadeel dat ze lijkt te hebben, is dat er binnen Biden's team twijfels zijn over haar loyaliteit. Rice heeft regeringservaring en behoort tot een minderheidsgroep. Het nadeel dat zij heeft is Benghazi en ze heeft geen ervaring met verkiezingen. Duckworth heeft als senator ervaring op nationaal niveau. Vanwege haar militaire verleden lijkt mij dat zij het best in staat zal zijn om te helpen stemmen van Trump af te snoepen. Nadeel is dat ze minder bekend is. Bass schijnt aangedragen te zijn door Democraten uit Californië als alternatief voor Harris en ze deed het blijkbaar goed in de sollicitatiegesprekken. Toen haar naam steeg in de polls kwamen echter ook wat gevoelige zaken bovendrijven. Zo heeft ze zich positief uitgelaten over Castro en Scientology. Verder is ze nogal onbekend en alleen een afgevaardigde ipv senator.

Gezien het hele verhaal dat Bass is aangedragen als alternatief voor Harris, denk ik dat de kansen voor Rice en Duckworth rooskleuriger zijn dan gedacht. Rice is ook Afrikaans-Amerikaans en heeft regeringservaring, dus ik denk dat dat misschien de doorslag gaat geven. Ik denk zelf dat Duckworth de meeste stemmers kan trekken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jojoke op 07-08-2020 11:00:04 ]
pi_194441091
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 07:58 schreef Ulx het volgende:
Ik bedoel, het lijkt me geen gaffe van Biden gezien de gesloten gelederen in Trumpland.

[ twitter ]
twitter


Het zou mij waarschijnlijk niet opgevallen zijn, maar engelssprekenden zullen het verschil duidelijker horen. Naar het schijnt is het moeilijk klanken te onderscheiden wanneer die in je eigen taal in dezelfde "categorie" vallen (zoals r en l voor Japanners).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_194441251
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 10:52 schreef Jojoke het volgende:

[..]

De naam van Karen Bass werd recent ook genoemd. Ik denk dat het tussen die 4 gaat. Warren zou natuurlijk ook een prima kandidaat zijn, maar het lijkt erop dat Biden voorkeur heeft voor iemand uit een minderheidsgroep.

Harris is volgens peilingen de koploper. Als Democratisch kandidaat en senator heeft ze ervaring op het nationale podium. Bovendien behoort ze tot 2 verschillende minderheidsgroepen. Het enige nadeel dat ze lijkt te hebben, is dat er binnen Biden's team twijfels zijn over haar loyaliteit. Rice heeft regeringservaring en behoort tot een minderheidsgroep. Het nadeel dat zij heeft is Benghazi en ze heeft geen ervaring met verkiezingen. Duckworth heeft als senator ervaring op nationaal niveau. Vanwege haar militaire verleden lijkt mij dat zij het best in staat zal zijn om te helpen stemmen van Trump af te snoepen. Nadeel is dat ze minder bekend is. Bass schijnt aangedragen te zijn door Democraten uit Californië als alternatief voor Harris en ze deed het blijkbaar goed in de sollicitatiegesprekken. Toen haar naam steeg in de polls kwamen echter ook wat gevoelige zaken bovendrijven. Zo heeft ze zich positief uitgelaten over Castro en Scientology. Verder is ze nogal onbekend en alleen een afgevaardigde ipv senator.

Gezien het hele verhaal dat Bass is aangedragen als alternatief voor Harris, denk ik dat de kansen voor Rice en Duckworth rooskleuriger zijn dan gedacht. Rice is ook Afrikaans-Amerikaans en heeft regeringservaring, dus ik denk dat dat misschien de doorslag gaat geven. Ik denk zelf dat Duckworth de meeste stemmers kan trekken.
Thanks voor de uitvoerige schets. ^O^

Ik ben niet zo thuis in de politiek, nooit echt geïnteresseerd in geweest, maar zeker nu met het hele Corona-gebeuren kijk ik iets meer naar de federale en regionale politiek in de VS. En ik ben benieuwd hoe het de VS zal vergaan de komende jaren (als wereldmacht, op sociaal, politiek en economisch vlak). Wordt een interessante periode.

Naam van Karen Bass heb ik ook voorbij zien komen inderdaad. Nogmaals dank voor de achtergrondinfo over de verschillende kandidaten. :)

NB: Er zijn bij het team van Biden twijfels over de loyaliteit van Harris?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 augustus 2020 @ 11:33:13 #206
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194441534
twitter


Dat is slim in een recessie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194441598
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 11:11 schreef Salina het volgende:

[..]

Thanks voor de uitvoerige schets. ^O^

Ik ben niet zo thuis in de politiek, nooit echt geïnteresseerd in geweest, maar zeker nu met het hele Corona-gebeuren kijk ik iets meer naar de federale en regionale politiek in de VS. En ik ben benieuwd hoe het de VS zal vergaan de komende jaren (als wereldmacht, op sociaal, politiek en economisch vlak). Wordt een interessante periode.

Naam van Karen Bass heb ik ook voorbij zien komen inderdaad. Nogmaals dank voor de achtergrondinfo over de verschillende kandidaten. :)

NB: Er zijn bij het team van Biden twijfels over de loyaliteit van Harris?
Graag gedaan!

Klopt, dit artikel is een voorbeeld: https://www.politico.com/(...)rris-biden-vp-381829
pi_194443235
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 10:31 schreef Ulx het volgende:
Het probleem voor Trump is dat iedereen Biden kent. Hem proberen af te schilderen als een marxistische antichrist is geen werkende strategie. Daar trapt niemand in.
Ondanks de hoge leeftijd is het bijna een voordeel om vertrouwen te hebben in keuzes die Biden gaat maken in zijn administratie.
Oh ja, Sanders ‘moet’ ook nog een functie in ruil voor zijn steun.
Het blijft wel politiek.
Duckworth was ik vergeten, natuurlijk voor Vets.
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:24:36 #209
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194445119
twitter


Misdaad is niet erg, zeggen de liefhebbers van Law & Order nu.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:45:41 #210
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194445473
Ik moest wel lachen om Trumps "Joe Biden will hurt God", alsof God een alt-right snowflake is :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_194446283
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:45 schreef Tijger_m het volgende:
Ik moest wel lachen om Trumps "Joe Biden will hurt God", alsof God een alt-right snowflake is :D
Deze dan. Al weer een oudje... “ Very personal”.
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:23:27 #212
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194448459
twitter


Brutal. Wat een zooi oplichters.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:36:53 #213
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194448642
What could possibly go wrong....

quote:
Health officials are still warning against even small gatherings, and states with relatively low spread of the coronavirus are ordering visitors from hot spots to self-quarantine.

But come Friday, about 250,000 people from across the country are still expected to start descending on a roughly 7,000-person community in South Dakota for one of the biggest motorcycle rallies in the world, a 10-day extravaganza so deeply rooted that Sturgis calls itself the City of Riders.

https://www.washingtonpos(...)e-rally-coronavirus/
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_194448742
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:36 schreef Tijger_m het volgende:
What could possibly go wrong....
[..]

Ah, vandaag al. Ik dacht komend weekend.
250.000 man. _O-
Krankzinnig.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:49:35 #215
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194448821
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:43 schreef Salina het volgende:

[..]

Ah, vandaag al. Ik dacht komend weekend.
250.000 man. _O-
Krankzinnig.
Ja, compleet met alcohol, drugs en met vrijwillig maskers dragen...wat dus niemand doet inclusief personeel in de bars.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_194449037
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:23 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Brutal. Wat een zooi oplichters.
Holy guacamole _O- Ik ben bij twiet 33 maar opgehouden...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_194449546
twitter


David Hogg - March for our Lives - had (ook) een aanklacht tegen NRA neergelegd in NY.

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 07-08-2020 21:21:05 ]
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:32:53 #218
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_194450218
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 10:31 schreef Ulx het volgende:
Het probleem voor Trump is dat iedereen Biden kent. Hem proberen af te schilderen als een marxistische antichrist is geen werkende strategie. Daar trapt niemand in.
Daar heb je een goed punt. Als Biden een marxist zou zijn, waarom protesteerde de Gop niet toen hij VP was?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_194450398
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:31 schreef AnneX het volgende:

[..]


Oh ja, Sanders ‘moet’ ook nog een functie in ruil voor zijn steun.
Het blijft wel politiek.

Dat lijkt me sterk, eigenlijk. Zo werkt het meestal niet. En zeker niet met een oud iemand die ook nog eens een zeer ongeleid projectiel is en eigenlijk geen lid van de partij. Hij mag weer onafhankelijk senator worden, zijn protégé AOC zal wel belangrijk worden de komende jaren.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194450557
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:44 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, eigenlijk. Zo werkt het meestal niet. En zeker niet met een oud iemand die ook nog eens een zeer ongeleid projectiel is en eigenlijk geen lid van de partij. Hij mag weer onafhankelijk senator worden, zijn protégé AOC zal wel belangrijk worden de komende jaren.
Ach, Sanders als minister van huisvesting die lekker marxistisch Trump Tower confisqueert in naam van de staat om luxe condos uit te delen aan dakloze veteranen lijkt me wel wat eigenlijk :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_194450911
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ach, Sanders als minister van huisvesting die lekker marxistisch Trump Tower confisqueert in naam van de staat om luxe condos uit te delen aan dakloze veteranen lijkt me wel wat eigenlijk :@
Het lijkt me, de grap daar gelaten, trouwens sterk dat Sanders een dergelijke positie ambieert en ik zie ook niet vanuit zijn optiek wat dat toe zou voegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 07-08-2020 22:28:18 ]
pi_194451931
twitter

Deze journalist kent alle ins en outs wat betreft russische politiek en de poppetjes.
Waarschuwt al langer.
Thread in de tweets.
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 augustus 2020 @ 23:38:22 #223
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_194452141
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_194452182
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 23:17 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Deze journalist kent alle ins en outs wat betreft russische politiek en de poppetjes.
Waarschuwt al langer.
Thread in de tweets.
Dat is nog van mei. Zo'n impact heeft het allemaal nog niet gehad dus.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_194452229
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 23:41 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat is nog van mei. Zo'n impact heeft het allemaal nog niet gehad dus.
Tsjah. Van vandaag:



China en Iran zouden een exit van Trump fijner vinden en daarop inzetten. Het is denk ik minder bekend hoe omvangrijk hun online aanwezigheid is om dat te doen? Het lijkt iig minder vooralsnog dan de Russische inzet.

El presidente zal echter slechts geven om de beinvloeding tegen hem en niet voor hem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')