abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194437116
twitter

Als de commitment van de postmaster bewaarheid wordt.
Alhoewel: politiek ...ik ga het “proberen” ...is inherent aan “het is niet gelukt.”
pi_194437157
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:20 schreef Stefanovich het volgende:
Totaal gestoord. Wat een horrorfilm speelt zich daar af zeg.
Wat mij meer verbaast is dat die horrorfilm niet van vandaag of gisteren is, maar het is al 4 jaar lang chaos. Murica..
  donderdag 6 augustus 2020 @ 23:35:01 #178
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_194437193
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat mij meer verbaast is dat die horrorfilm niet van vandaag of gisteren is, maar het is al 4 jaar lang chaos. Murica..
Wat mij verbaast is dat er nog steeds mensen zijn die het allemaal prachtig vinden
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_194437276
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:35 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Wat mij verbaast is dat er nog steeds mensen zijn die het allemaal prachtig vinden
De anti-intellectuelen. Tsja wat het is.. vind het tamelijk onbegrijpelijk dat zo'n enorm leeghoofd president kan zijn van het machtigste land op aarde. Maar it is what it is'.. man..woman..person..camera..tv.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 00:08:49 #180
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_194437422
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De anti-intellectuelen. Tsja wat het is.. vind het tamelijk onbegrijpelijk dat zo'n enorm leeghoofd president kan zijn van het machtigste land op aarde. Maar it is what it is'.. man..woman..person..camera..tv.
Je ziet dit soort deplorabele gedrag in veel landen. Met de komst van internet als media hebben ze een veel te luide stem gekregen. Met Trump (twitler) als megafoon van de ongeletterden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_194437737
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, vast, maar niemand kiest op basis van een ongelukkig gekozen campagne liedje.
Beeldvorming. Ford verloor de verkiezingen omdat hij op een trap struikelde, Nixon verloor van Kennedy omdat hij teveel zweette bij een debat. Het is vaak allemaal niet zo inhoudelijk
pi_194438891
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Person, woman, man, camera, tv.
pi_194438979
Kan iemand mij updaten over Thighland?
pi_194439153
Ik bedoel, het lijkt me geen gaffe van Biden gezien de gesloten gelederen in Trumpland.

twitter
pi_194439271
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:49 schreef svann het volgende:

[..]

Tijd voor wat antipsychotica.
Hoe kunnen republikeinen met hersensinhoud hierin mee blijven gaan?
Oh, maar de "Republikeinen met herseninhoud" staan natuurlijk ook pal achter de NRA. Zonder steun van de NRA wordt het in veel Republikeinse primaries een lastig verhaal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194439286
Weer wat nieuws over de zaak van de door Trump verkrachte vrouw.

twitter
  Moderator vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:44:50 #187
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_194439509
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 07:32 schreef Ulx het volgende:
Kan iemand mij updaten over Thighland?
Ligt dat naast Yo-Semites?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194439643
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 08:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ligt dat naast Yo-Semites?
Geen idee. Ik weet ook niet of het Thrump was of iemand anders. Hij had gisteren wel weer een Sir-story over afwasmachines en water.

twitter

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 09:01:38 ]
  Moderator vrijdag 7 augustus 2020 @ 09:07:41 #189
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_194439711
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 09:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Geen idee. Ik weet ook niet of het Thrump was of iemand anders. Hij had gisteren wel weer een Sir-story over afwasmachines en water.

[ twitter ]
Gelukkig maar dat er genoeg water is dan. Ik zag gisteren op instagram nog een post voorbij komen van iemand aan de oostkust die water uit een nabij gelegen poel moest halen en koken omdat water en electricteit het al dagen niet doen vanwege 'hurricane Isaiah'. Da's aardig 3e wereld shithole country-niveau.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194439861
Trump zet alles op alles (= hij laat meer capabele mensen keihard werken) om voor 3 november een vaccin te hebben. Dat moet natuurlijk zo'n ijsbaangevalletje worden: anderen doen het werk, hij strijkt met de eer.
Ik denk niet dat een vaccin dat zo onder hoogspanning op de markt wordt gegooid om Trump zijn verkiezing te laten winnen betrouwbaar en veilig is. Ik zou er zelf niet voor in de rij gaan staan: in minder dan 3 maanden kan er nooit genoeg getest zijn en gekeken naar bij-effecten.
Voor geld zullen sommige wanhopige bevolkingsgroepen nu er geen Corona-steun meer is waarschijnlijk wel proefdier willen spelen.
pi_194439904
https://www.reuters.com/a(...)-nov-3-idUSKCN25221Q

Niet om de verkiezingen te winnen, maar om een heleboel levens te redden.

quote:
Later at the White House, Trump said he was optimistic a vaccine would be available around that date. Asked if it would help him in the election, he said, "It wouldn't hurt. But I'm doing it, not for the election; I want to save a lot of lives."

[ Bericht 78% gewijzigd door la_perle_rouge op 07-08-2020 09:40:16 ]
pi_194439931
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 08:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh, maar de "Republikeinen met herseninhoud" staan natuurlijk ook pal achter de NRA. Zonder steun van de NRA wordt het in veel Republikeinse primaries een lastig verhaal.
op /r/conservative viel het wel mee. Veel 'normale' republikeinen kennen de shitzooi van de laatste jaren binnen de NRA en geven aan dat je als 2A-fan gewoon een van de andere grote organisaties van je lidmaatschap moet voorzien en dat NRA gewoon ontbonden moet worden als de fraude bewezen is. Die andere organisaties zijn wat beperkter capabel in hun lobbyen, maar ik begreep dat zeker de GOA zich behoorlijk in alt-right sferen bevindt, dus een prima alternatief voor de wappies.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_194440130
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:07 schreef AnneX het volgende:
De man stond te oreren op een vliegveld in Ohio.
Ws. een verkeerd pilletje gekregen.
“ Here's Trump in Ohio claiming that Joe Biden is "against God."
"No religion, no anything, hurt the Bible, hurt God. He's against God," Trump says.”

Het publiek kan ik niet zien.

Wat betreft VP...als ik beelden zie van Biden met Harris lijkt het dat ze wel een klik hebben.
Kan Kamela mooi 4 jaar warmlopen voor haar presidentschap,
De andere sterke vrouwen kan Biden in het kabinet plaatsen.
Rice (buitenlandse zaken), Warren (economie) Kubachar(?) Justitie.
Wat een volksverhuizing wordt dat weer: nieuwe ambassadeurs, vacatures van ambassadeurs, en de hele mikmak.
Vergeet Duckworth niet op Veteran Affairs. Denk niet dat daar betere kandidaten voor zijn.
pi_194440366
Trump zegt dat Biden sterker is dan God?

Behalve dat dat best wel blasfemie is, is het ook een compliment voor Biden.
pi_194440400
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:07 schreef AnneX het volgende:
De man stond te oreren op een vliegveld in Ohio.
Ws. een verkeerd pilletje gekregen.
“ Here's Trump in Ohio claiming that Joe Biden is "against God."
"No religion, no anything, hurt the Bible, hurt God. He's against God," Trump says.”

Het publiek kan ik niet zien.
Dat is best zuur eigenlijk. Iedereen weet dat Biden gewoon religieus is en eigenlijk weet iedereen dat Trump dat absoluut niet is. Zelfs Trump fans. Dus om 'm dan op geloof aan te vallen...
pi_194440514
Een debat tussen die twee over bijbelkennis is misschien een idee?
pi_194440595
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 10:12 schreef Ulx het volgende:
Een debat tussen die twee over bijbelkennis is misschien een idee?
Dat heet een quiz. Maar het zou wel een idee zijn. Geen debat, maar een quiz, en niet alleen over de bijbel, over politiek, geschiedenis, algemene kennis, en een geheugentestje, geef ze aan het begin 5 woorden, en extra punten als ze ze in goede volgorde kunnen herhalen na een half uur quizvragen beantwoorden.
pi_194440613
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 09:27 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

op /r/conservative viel het wel mee. Veel 'normale' republikeinen kennen de shitzooi van de laatste jaren binnen de NRA en geven aan dat je als 2A-fan gewoon een van de andere grote organisaties van je lidmaatschap moet voorzien en dat NRA gewoon ontbonden moet worden als de fraude bewezen is. Die andere organisaties zijn wat beperkter capabel in hun lobbyen, maar ik begreep dat zeker de GOA zich behoorlijk in alt-right sferen bevindt, dus een prima alternatief voor de wappies.
Nou lijkt een conservatief subforum op reddit mij een behoorlijke niche die niet direct representatief is voor de stemmer in een Republikeinse primary, maar het gaat mij er ook meer om dat de NRA wel de slagkracht heeft om actief campagne te voeren tegen bepaalde kandidaten in primaries (of juist voor hun tegenstanders).
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194440677
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 10:20 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Dat heet een quiz. Maar het zou wel een idee zijn. Geen debat, maar een quiz, en niet alleen over de bijbel, over politiek, geschiedenis, algemene kennis, en een geheugentestje, geef ze aan het begin 5 woorden, en extra punten als ze ze in goede volgorde kunnen herhalen na een half uur quizvragen beantwoorden.
Dat gaat Trump nooit accepteren natuurlijk :')
Tenminste, misschien is hij er zelf van overtuigd dat hij alles weet van alles, maar zijn aides zullen hem er snel van overtuigen dat hij dat niet moet doen "omdat Biden toch de antwoorden vooraf krijgt", of iets dergelijks.

Sterker nog, ik zou zelfs bang zijn dat Trump de antwoorden vooraf krijgt. Maar aan de andere kant, ik denk niet dat hij ze zal kunnen onthouden.
pi_194440686
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 10:02 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat is best zuur eigenlijk. Iedereen weet dat Biden gewoon religieus is en eigenlijk weet iedereen dat Trump dat absoluut niet is. Zelfs Trump fans. Dus om 'm dan op geloof aan te vallen...
Trump is wanhopig en probeert een aanvalsplan tegen Biden te bedenken dat resoneert bij een groot deel van de kiezers. Dat is hem tot op heden niet gelukt.

Dus gewoon een gevalletje 'see what sticks'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')