Ouwe necrofielquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:59 schreef Rozevla het volgende:
Nu eerst Chinees van gister opwarmen![]()
Dagquote:
Hey maatquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ouwe necrofiel
HAHAHAHAHAHAHA
Hallo vriendquote:
Snel vergeten die shitquote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:05 schreef Rozevla het volgende:
Toch vindt de volkszanger het wel tof hoe de Amsterdamse rapper zich gedraagt. „ Van zo’n Lil’ Kleine kan ik persoonlijk wel genieten. Los van het feit dat hij knettergek is, is hij wel iemand waarover mensen over veertig jaar zullen zeggen: wij waren erbij. Zijn naam zal worden onthouden”, aldus André.
Heb jij dat nu ook?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 06:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ja die loodgieter toch
ik ga maar even docuhen
Ja maar ben zo op vakantie dus dan ga ik weer xxquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja maar ben zo op vakantie dus dan ga ik weer xx
Ja dag hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja maar ben zo op vakantie dus dan ga ik weer xx
Duimpje omlaag voor jou!quote:
Nou dag hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
rt, wordt net reddit alleen dan voor nazi's
Ben wel 50 tinten blonder gewordenquote:
Echte Hollanse welvaartquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:50 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ben wel 50 tinten blonder geworden
Werd het ‘s nachts maar 50 tinten koeler, de tering wat een tyfuszooi nuquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:50 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ben wel 50 tinten blonder geworden
Gewoon airco'tje aanzetten vriend. Binnen no-time slaap je als een pasgeboren babyquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Werd het ‘s nachts maar 50 tinten koeler, de tering wat een tyfuszooi nu
eftelingmeet staat in het meetttopic, wil je mee?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon airco'tje aanzetten vriend. Binnen no-time slaap je als een pasgeboren baby
Tuurlijk. Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:48 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
eftelingmeet staat in het meetttopic, wil je mee?
Is gelogen wilde gewoon gingers belachelijk makenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tjonge dat gun je niemand, ben je in slaap gevallen in de zon ;s
Oh kut was even begaan met je zag je datquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is gelogen wilde gewoon gingers belachelijk maken
Southpark heeft daar ooit eens een hele aflevering over gemaaktquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is gelogen wilde gewoon gingers belachelijk maken
Ja, te heet om te neukenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Werd het ‘s nachts maar 50 tinten koeler, de tering wat een tyfuszooi nu
Wel een harde realiteitscheck dat ik moet posten in een 25+ topic terwijl ik mij max 22 voel en eruit ziequote:Op zondag 9 augustus 2020 00:00 schreef JoshCampbell het volgende:
@:kiid
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 63 Op naar de Efteling!
Aber cker? Eensquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:37 schreef Catkiller het volgende:
Ik kom hier posten want ben dat gore wijf met haar grote mond in ONZ wel zat
Akkoord.quote:
Als ze ooit moeder wordt dan zal je zien dat haar persoonlijkheid ten goede zal veranderen. Dat was ook bij jou het geval al werd je technisch gezien geen moederquote:
Sperma kan daarin niet lang genoeg overlevenquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ze ooit moeder wordt dan zal je zien dat haar persoonlijkheid ten goede zal veranderen. Dat was ook bij jou het geval en werd je technisch gezien geen moeder
Is het omdat ik je moeder een zweterige hoer noemde op discordquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sperma kan daarin niet lang genoeg overleven
Boeie, bij de eerste meet was ik daadwerkelijk 22, die leeftijdsgrens gaat nergens over.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel een harde realiteitscheck dat ik moet posten in een 25+ topic terwijl ik mij max 22 voel en eruit zie
Welk gedeelte zou dan daarvan gelogen zijn vraag je je af hequote:Op zondag 9 augustus 2020 01:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is het omdat ik je moeder een zweterige hoer noemde op discord
Mss dat ze airco heeftquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welk gedeelte zou dan daarvan gelogen zijn vraag je je af he
Zelfs op de meest onmogelijke plekken kan je leven ontdekkenquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sperma kan daarin niet lang genoeg overleven
Keihard geneukt zeker?quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het vriendinnetje van mijn broertje schatte mij vandaag op 24
Amarantha doet geen vlieg kwaadquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:37 schreef Catkiller het volgende:
Ik kom hier posten want ben dat gore wijf met haar grote mond in ONZ wel zat
Lolquote:Op zondag 9 augustus 2020 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Amarantha doet geen vlieg kwaad
Als ik naast een incel zou willen liggen zat ik wel in r&pquote:
Mweh, die comeback kon beter, maar door de warmte is het je vergevenquote:Op zondag 9 augustus 2020 23:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als ik naast een incel zou willen liggen zat ik wel in r&p
Gewoon 55 man op straat zetten, geen probleem.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een twintigjarige 340.000 per week geven lijkt me niet handig
Louter ballast kennelijkquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gewoon 55 man op straat zetten, geen probleem.
Niet zo puberaal nu Jochemquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die hele club? Nu je het zegt, inderdaad.
Ben je een beetje balvastquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Leuter ballast.. da ken ik wel
Ligt eraan hoe glibberig ze zijnquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet zo puberaal nu Jochem
[..]
Ben je een beetje balvast
En hoe dichter langs de paal des te lastiger je ze nog klemvast kan hebben, dan blijft alleen een beetje laf wegduwen over.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe glibberig ze zijn
Moet helaas gewoon werken doordeweeksquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:08 schreef bellahadid het volgende:
Warm genoeg om te zwemmen in het meer
Zoeken jullie nog mensenquote:Op maandag 10 augustus 2020 16:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet helaas gewoon werken doordeweeks
Ja mensen wel, geen karbonkels.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zoeken jullie nog mensen
Verbaast me niks, Woodward krijgt meestal maar weinig gedaan. Vond je al zo zeker 😅quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze laten serieus die sancho gewoon lopen 😂😂 wat een kneuzenkermis in manchester tegenwoordig
Liefst mensen met zakken snoepquote:Op maandag 10 augustus 2020 17:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zoeken jullie nog mensen
ja dit was ook 1+1=100 en nog grijpt die knakker ernaastquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verbaast me niks, Woodward krijgt meestal maar weinig gedaan. Vond je al zo zeker 😅
[ afbeelding ]
Gewoon 120m op tafel en je hebt m alsnog, en anders volgend jaar wedijveren met Real, City, Barca en Bayern 🙈quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dit was ook 1+1=100 en nog grijpt die knakker ernaast
Wss zeg je dat volgend jaar ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:28 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zat er aan te twijfelen maar toch best prijzig om te kopen. Misschien voor volgend jaar.
Klopt ik zei het namelijk vorig jaar ookquote:
@Eight. ook!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:Six. @:Seven. bestaan ook.
@:one @:two @:five @:eight @:ten bestaan wel, maar zonder .
@:three en @:four zijn nog vrij
Mocht ik ooit opnieuw willen beginnen dan zal ik dat onthoudenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 09:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:Six. @:Seven. bestaan ook.
@:one @:two @:five @:eight @:ten bestaan wel, maar zonder .
@:three en @:four zijn nog vrij
Heequote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mocht ik ooit opnieuw willen beginnen dan zal ik dat onthouden
Aber?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mocht ik ooit opnieuw willen beginnen dan zal ik dat onthouden
Haaaa mattie..quote:
Ik woon 7 km verderop. lolquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Haaaa mattie..
Hou je het nog vol daar vlak bij het oorlogsgebied in Scheveningen?
Das iets van 100 km dichterbij dan ik dus wat dat betreft…quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon 7 km verderop. lol
Ja ik ben niet zo goed in rappen dus ik blijf er ver vandaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Das iets van 100 km dichterbij dan ik dus wat dat betreft…
Sterkte aan het front maat!
Kwam zostraks tweemaal dezelfde vrouw tegen zegt ze zo bij een derde keer is het trakteren 😆🤣quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 22:16 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Jij nog leuken verhalen
En al gestemd voor de ASOT top of everything voor aflevering 1000?
😂😂😂😅😅🤣🤣😳quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kwam zostraks tweemaal dezelfde vrouw tegen zegt ze zo bij een derde keer is het trakteren 😆🤣
Ga je haar een neuk trakteren bij de derde keer?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kwam zostraks tweemaal dezelfde vrouw tegen zegt ze zo bij een derde keer is het trakteren 😆🤣
Nee eerst gewoon zoete orale lekkernij tochquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ga je haar een neuk trakteren bij de derde keer?
Waarom gokken terwijl we al een vies dik lelijk oud wijf thuis hebben zitten? Play it safequote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:36 schreef Tlaloc het volgende:
Stel, je staat voor een gloryhole en je kan gepijpt worden door één van de volgende drie (je weet niet wie):
- Heerlijke vrouw van je dromen
- Vies dik lelijk oud wijf
- Een tranny
Alle drie 1/3e kans.
Zou je dat doen?
Je komt er hier nooit achter wie er achter de gloryhole zat
[poll=77]
Every hole is a goal. Gewoon je piel erin en gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:36 schreef Tlaloc het volgende:
Stel, je staat voor een gloryhole en je kan gepijpt worden door één van de volgende drie (je weet niet wie):
- Een tranny
Alle drie 1/3e kans.
Zou je dat doen?
[poll=77]
#viesdikquote:Op donderdag 13 augustus 2020 07:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, ben met de auto vandaag.
Who caresquote:Op woensdag 12 augustus 2020 20:36 schreef Tlaloc het volgende:
- Een tranny
Alle drie 1/3e kans.
Zou je dat doen?
[poll=77]
Jeetje ik hoop maar dat @Azula dit niet leest, vrouwonvriendelijk varken dat je bent.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom gokken terwijl we al een vies dik lelijk oud wijf thuis hebben zitten? Play it safe
Of in jouw geval masturberen in de trein.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:22 schreef wielrennerdt het volgende:
deze TT
Niet gewoon neuken met een airco of ventilator naast je.
Dat niet doenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Of in jouw geval masturberen in de trein.
@Socios zal hier ook wel ervaring mee hebben gehad.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Niks mis meequote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeetje ik hoop maar dat @:Azula dit niet leest, vrouwonvriendelijk varken dat je bent.
doe even normaal debiel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby, tochquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:socios zal hier ook wel ervaring mee hebben gehad.
Meen jequote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aber/Uber/Oberkuttie zucht
Haha zonde is dat, PSG op het nippertje hequote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:55 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Meen je
Zo maar even een tototje plaatsen voor vanavond, neig naar Leipzig. Gisteren ¤ 50 door de neus geboord door PSG
Goed zeg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:31 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb vannacht twee neuken gegeven.
Wie hoe en waarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:31 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb vannacht twee neuken gegeven.
NSB actie ditquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeetje ik hoop maar dat @:Azula dit niet leest, vrouwonvriendelijk varken dat je bent.
ik las zoskquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nog al eenn… pffff begint naar fysiek nu ook digitaal wel erg veel ruimte in te nemen..quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aber/Uber/Oberkuttie zucht
Ja ik ook, @Zosk was een toppertjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik las zoskik mis mn favoriete loempiavellenvouwer
Wederom een goeie post. Hoe meer kloontjes, des te gekker de user vaak.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nog al eenn… pffff begint naar fysiek nu ook digitaal wel erg veel ruimte in te nemen..
Welk account heb je nog meer, MAHL?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:00 schreef Tlaloc het volgende:
Gelukkig is dit pas mijn derde account.
Had daarvoor een andere, weet niet meer welke. Een of ander wegwerp account.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welk account heb je nog meer, MAHL?
Ben helemaal OG. Eerste druk eerste oplage alles.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Had daarvoor een andere, weet niet meer welke. Een of ander wegwerp account.
Jij dan?
Hij was Noelquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Had daarvoor een andere, weet niet meer welke. Een of ander wegwerp account.
Jij dan?
Vast toch wel eens een kloon gemaakt. Anders een hoop te verbergen iig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben helemaal OG. Eerste druk eerste oplage alles.
Solo = xCachet? Ben hier te lang niet geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
So!! TR voor belediging, Cachet!
ben je nu echt zo'n stomme mongool jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:52 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vast toch wel eens een kloon gemaakt. Anders een hoop te verbergen iig.
[..]
Solo = xCachet? Ben hier te lang niet geweest.
HEY VRIENDquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ben je nu echt zo'n stomme mongool ja
Hey groetjes aan je hoerenmoeder hequote:
Done.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey groetjes aan je hoerenmoeder he
Omg, het is haar echtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je boy zit ook op 3quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:00 schreef Tlaloc het volgende:
Gelukkig is dit pas mijn derde account.
Als ik straks jouw werkgever en functie hier post dan staan we wel weer gelijk he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey groetjes aan je hoerenmoeder he
Ron Boszhardquote:
Daar heb ik een keer mee in het vliegtuig gezeten.quote:
Ik met Gordon.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer mee in het vliegtuig gezeten.
Het komt nu wel erg dichtbij.
Gewoon geen opmerkingen maken over mn overleden maat en we kunnen prima door een, hele brede, deurquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik straks jouw werkgever en functie hier post dan staan we wel weer gelijk he?
Dan kunnen we weer bouwen aan onze relatie vriend
hahaha echt hequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vlieg jij ook met DHL Parcel?
Aha, dat was voor jou dus een reden om dan maar te strooien met gevoelige privé gegevens? Omdat je het met woorden niet meer aan kon? Wellicht is het dan beter om ergens in R&P te zitten waar men wat zoetsappiger is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon geen opmerkingen maken over mn overleden maat en we kunnen prima door een, hele brede, deur
Ok bedankt. Zie, zo moeilijk is t nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ok, ik zal niet meer meerdere keren sneue opmerkingen maken over recent overleden dierbaren van anderen
Gras is groen, mijn waarde profquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Weer leuk dat je je durft te laten zien Noelle, las dat je een ban had?? haha
Je deed de laatste tijd toch een soort van normaal?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gras is groen, mijn waarde prof
sterker nog.. zelfs MODquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je deed de laatste tijd toch een soort van normaal?
Wellicht heb ik iets gedaan wat niet zo heel netjes was en waar ik veel spijt van hebquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je deed de laatste tijd toch een soort van normaal?
Waar mensen seks hebben ook (*hoest scrupuleus *hoest)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja waar mensen werken worden fouten gemaakt
Ja dat tweede geloofde ik al niet zo maar goed dat je het post voor de vorm haha jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wellicht heb ik iets gedaan wat niet zo heel netjes was en waar ik veel spijt van heb
Je bent het nog niet verleerd, topquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Waar mensen seks hebben ook (*hoest scrupuleus *hoest)
Blij dat hier nog kwaliteits-users zijn Prof!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent het nog niet verleerd, top
Ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Welke kleur nagellak 043 Venus of 352 Downtown Red
Gewoon jungle redquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Welke kleur nagellak 043 Venus of 352 Downtown Red
Een plusje namens Hansquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Zou geen nagellak doen zodat je het accent niet onnodig op je verouderde lelijke handen legt.
Ik weet niet of jij al een ban hebt gehad voor dat gedoe maar als je die hebt gehad is het wel duidelijk dat je geen steek wijzer bent geworden daardoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Aha, dat was voor jou dus een reden om dan maar te strooien met gevoelige privé gegevens? Omdat je het met woorden niet meer aan kon? Wellicht is het dan beter om ergens in R&P te zitten waar men wat zoetsappiger is.
Haha koekoekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij al een ban hebt gehad voor dat gedoe maar als je die hebt gehad is het wel duidelijk dat je geen steek wijzer bent geworden daardoor.
Domste post die ik ooit in dit topic heb gelezen en ik heb die van het roze kindergraf gelezen voor een kind, als de bitch die hij is. Dat was zo absurd dat je er nog om kon lachen.
Dus over R&P gesproken, misschien moet je er zelf een topic openen als opmerkingen maken over een overleden persoon in het bijzijn van een nabestaande je voldoening geeft.
2x twee weken zelfsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij al een ban hebt gehad voor dat gedoe maar als je die hebt gehad is het wel duidelijk dat je geen steek wijzer bent geworden daardoor.
Domste post die ik ooit in dit topic heb gelezen en ik heb die van het roze kindergraf gelezen voor een kind, als de bitch die hij is. Dat was zo absurd dat je er nog om kon lachen.
Dus over R&P gesproken, misschien moet je er zelf een topic openen als opmerkingen maken over een overleden persoon in het bijzijn van een nabestaande je voldoening geeft.
Het boeit me geen reet, net zo min dat het jou wat zou moeten interesseren wat ik zeg. Zacht eiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 16:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ok bedankt. Zie, zo moeilijk is t niet
Speltip 9quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het boeit me geen reet, net zo min dat het jou wat zou moeten interesseren wat ik zeg. Zacht ei
Pijp trump maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:19 schreef Rozevla het volgende:
HEE STELLETJE DEBIELEN VALT ER HIER NOG WAT TE BEFFEN OF TE PIJPE?????
Dit kan alleen in het echte leven opgelost wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal hij ff janken als we bij zn werk staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit kan alleen in het echte leven opgelost worden
Mietjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:08 schreef Aiciu het volgende:
Het is niet eens meer warm, had net alweer een trui aan buiten.
Ik zou nu al peentjes zweten nu ik weet hoe gek jij bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal hij ff janken als we bij zn werk staan
Come at me brah
Mensen die kou gaan lijden omdat het nog niet sociaal geaccepteerd isquote:
Junkies die niets te verliezen hebben zijn gevaarlijk. Voor mij is fok puur spel en entertainment, maar sommigen nemen het heel serieus. Daarom zit het me niet lekker dat Noel de erecode gebroken heeftquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou nu al peentjes zweten nu ik weet hoe gek jij bent
weet niet hoe tough kiid is
tough en kiid in 1 zin hahahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou nu al peentjes zweten nu ik weet hoe gek jij bent
weet niet hoe tough kiid is
Er is echt iets mis met jou.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leek me vanzelf sprekend, maar schijnbaar hebben jullie daar best moeite mee
1x was niet genoeg?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:25 schreef Fushia2 het volgende:
@:rozevla ik neuk je de moeder.
DIKKE BIEM
Ja pas maar op; je hebt een grens overschredenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Junkies die niets te verliezen hebben zijn gevaarlijk. Voor mij is fok puur spel en entertainment, maar sommigen nemen het heel serieus. Daarom zit het me niet lekker dat Noel de erecode gebroken heeft
Jaaaa het is echt fantastisch zo’n multicultiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:18 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen
wat zijn er de laatste tijd veel schiet- en steekincidenten
ik ga denk zelf ook maar een mes dragen..
Beter dit dan geadopteerd wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zei je moeder ook toen jij uit der kut kroop.
Hihi
Eerlijk is eerlijk, dit was ook de enige manier waarop Noel kom terugvechten. Blijf er wel bij dat het een grens is die ik in principe nooit zou verbreken. Verlaag je je alleen dan naar hetzelfde niveau is dan de vraagquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja pas maar op; je hebt een grens overschreden
Dit komt ook op je grafsteen zei Noëlle net
Zeg ff sorry in dm eventueel stel je een blowjob voor en dan is het toch ook gewoon klaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit was ook de enige manier waarop Noel kom terugvechten. Blijf er wel bij dat het een grens is die ik in principe nooit zou verbreken. Verlaag je je alleen dan naar hetzelfde niveau is dan de vraag
Ja man want er zijn echt veel dingen lager dan doden bespottenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit was ook de enige manier waarop Noel kom terugvechten. Blijf er wel bij dat het een grens is die ik in principe nooit zou verbreken. Verlaag je je alleen dan naar hetzelfde niveau is dan de vraag
Ik heb nergens spijt van dus niks om sorry voor te zeggen. Ik betreur alleen zijn keuze om te spelen met iemands privé gegevensquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg ff sorry in dm eventueel stel je een blowjob voor en dan is het toch ook gewoon klaar
Ah joh wees blij dat er niets mee gedaan is. Dat verdien je wel namelijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nergens spijt van dus niks om sorry voor te zeggen. Ik betreur alleen zijn keuze om te spelen met iemands privé gegevens
Die lezen en horen het toch nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja man want er zijn echt veel dingen lager dan doden bespotten
Je bent echt een kankermongool.
Kerel dit is nog niksquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nergens spijt van dus niks om sorry voor te zeggen. Ik betreur alleen zijn keuze om te spelen met iemands privé gegevens
Dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Ah joh wees blij dat er niets mee gedaan is. Dat verdien je wel namelijk.
Dus jouw grens van privégegevens moet wel gerespecteerd worden, maar jij mag wel schijt hebben aan andermans grenzen, omdat dat onderdeel is van een eenzijdige erecode.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, als ik hier zou neergooien wat ik over jou en jouw gezin weet dan zou je dat ongetwijfeld ook niet waarderen. Ik herinner me nog die meltdown toen men je Tinder profiel had gevonden. Laat staan dat er iets bruikbaars openbaar komtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Ah joh wees blij dat er niets mee gedaan is.
Had altijd wel het idee dat dat de algemene code was op dit forum. Want als het gaat om doodsbedreigingen en schelden heeft niemand een remquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus jouw grens van privégegevens moet wel gerespecteerd worden, maar jij mag wel schijt hebben aan andermans grenzen, omdat dat onderdeel is van een eenzijdige erecode.
Ik zou zelf ook niet zo snel een nobody op een forum op zijn werk opzoeken om degene te confronteren met uitspraken die op internet gedaan zijn en die je blijkbaar persoonlijk hebben geraakt, maar je hebt in Noëlle de verkeerde persoon getroffen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hermann zegt: wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja man want er zijn echt veel dingen lager dan doden bespotten
Je bent echt een kankermongool.
wat je zelf ben je zelfquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hermann zegt: wat je zelf ben je zelf
Maar ik steun hem daar niet in.
Fake newsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat je zelf ben je zelf
Lekker hoor hermann, prachtige zin
Hoop het wel, we willen allemaal hier dat Noëlle langsgaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:10 schreef Catkiller het volgende:
Lekker blijven meten met twee maten Azpi, en vooral niet doen alsof je misschien iets te ver bent gegaan in je opmerkingen.
Zal ik het filmenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoop het wel, we willen allemaal hier dat Noëlle langsgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |