Ouwe necrofielquote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:59 schreef Rozevla het volgende:
Nu eerst Chinees van gister opwarmen![]()
Dagquote:
Hey maatquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ouwe necrofiel
HAHAHAHAHAHAHA
Hallo vriendquote:
Snel vergeten die shitquote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:05 schreef Rozevla het volgende:
Toch vindt de volkszanger het wel tof hoe de Amsterdamse rapper zich gedraagt. „ Van zo’n Lil’ Kleine kan ik persoonlijk wel genieten. Los van het feit dat hij knettergek is, is hij wel iemand waarover mensen over veertig jaar zullen zeggen: wij waren erbij. Zijn naam zal worden onthouden”, aldus André.
Heb jij dat nu ook?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 06:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ja die loodgieter toch
ik ga maar even docuhen
Ja maar ben zo op vakantie dus dan ga ik weer xxquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja maar ben zo op vakantie dus dan ga ik weer xx
Ja dag hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja maar ben zo op vakantie dus dan ga ik weer xx
Duimpje omlaag voor jou!quote:
Nou dag hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
rt, wordt net reddit alleen dan voor nazi's
Ben wel 50 tinten blonder gewordenquote:
Echte Hollanse welvaartquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:50 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ben wel 50 tinten blonder geworden
Werd het ‘s nachts maar 50 tinten koeler, de tering wat een tyfuszooi nuquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:50 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ben wel 50 tinten blonder geworden
Gewoon airco'tje aanzetten vriend. Binnen no-time slaap je als een pasgeboren babyquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Werd het ‘s nachts maar 50 tinten koeler, de tering wat een tyfuszooi nu
eftelingmeet staat in het meetttopic, wil je mee?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon airco'tje aanzetten vriend. Binnen no-time slaap je als een pasgeboren baby
Tuurlijk. Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:48 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
eftelingmeet staat in het meetttopic, wil je mee?
Is gelogen wilde gewoon gingers belachelijk makenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tjonge dat gun je niemand, ben je in slaap gevallen in de zon ;s
Oh kut was even begaan met je zag je datquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is gelogen wilde gewoon gingers belachelijk maken
Southpark heeft daar ooit eens een hele aflevering over gemaaktquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is gelogen wilde gewoon gingers belachelijk maken
Ja, te heet om te neukenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Werd het ‘s nachts maar 50 tinten koeler, de tering wat een tyfuszooi nu
Wel een harde realiteitscheck dat ik moet posten in een 25+ topic terwijl ik mij max 22 voel en eruit ziequote:Op zondag 9 augustus 2020 00:00 schreef JoshCampbell het volgende:
@:kiid
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 63 Op naar de Efteling!
Aber cker? Eensquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:37 schreef Catkiller het volgende:
Ik kom hier posten want ben dat gore wijf met haar grote mond in ONZ wel zat
Akkoord.quote:
Als ze ooit moeder wordt dan zal je zien dat haar persoonlijkheid ten goede zal veranderen. Dat was ook bij jou het geval al werd je technisch gezien geen moederquote:
Sperma kan daarin niet lang genoeg overlevenquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ze ooit moeder wordt dan zal je zien dat haar persoonlijkheid ten goede zal veranderen. Dat was ook bij jou het geval en werd je technisch gezien geen moeder
Is het omdat ik je moeder een zweterige hoer noemde op discordquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sperma kan daarin niet lang genoeg overleven
Boeie, bij de eerste meet was ik daadwerkelijk 22, die leeftijdsgrens gaat nergens over.quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel een harde realiteitscheck dat ik moet posten in een 25+ topic terwijl ik mij max 22 voel en eruit zie
Welk gedeelte zou dan daarvan gelogen zijn vraag je je af hequote:Op zondag 9 augustus 2020 01:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is het omdat ik je moeder een zweterige hoer noemde op discord
Mss dat ze airco heeftquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welk gedeelte zou dan daarvan gelogen zijn vraag je je af he
Zelfs op de meest onmogelijke plekken kan je leven ontdekkenquote:Op zondag 9 augustus 2020 01:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sperma kan daarin niet lang genoeg overleven
Keihard geneukt zeker?quote:Op zondag 9 augustus 2020 00:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het vriendinnetje van mijn broertje schatte mij vandaag op 24
Amarantha doet geen vlieg kwaadquote:Op zondag 9 augustus 2020 00:37 schreef Catkiller het volgende:
Ik kom hier posten want ben dat gore wijf met haar grote mond in ONZ wel zat
Lolquote:Op zondag 9 augustus 2020 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Amarantha doet geen vlieg kwaad
Als ik naast een incel zou willen liggen zat ik wel in r&pquote:
Mweh, die comeback kon beter, maar door de warmte is het je vergevenquote:Op zondag 9 augustus 2020 23:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als ik naast een incel zou willen liggen zat ik wel in r&p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |