Ook niet in Londen ofzo?quote:
Oké ik ben er nietquote:
Jammer voor jequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Weekend Rotterdam maar geannuleerd nav advies RIVM...
Better safe than sorry
Nog niet, vanavond maar even kijken. Misschien richting Veluwe/Achterhoek of Drenthequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer voor jeHeb je geen "uitwijkmogelijkheid/tweede-optie"?
Veluwequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog niet, vanavond maar even kijken. Misschien richting Veluwe/Achterhoek of Drenthe
Daar ben je rap klaar mee dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:34 schreef Greys het volgende:
Dol op musicals maar deze trekt me totaal niet.![]()
Of is het niet alleen maar rap? Want daar ben ik na anderhalve minuut wel klaar mee denk ik.
Jammer van het weekend, ga je nu ergens anders heen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Better safe than sorry
Daar gaat je weekend in een luxe hotel, jammer! Maar op zich wel slim om te doen. Als je een andere streek op zoekt, kan je tenminste nog echt het centrum in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Better safe than sorry
Nu verder met inrichten inderdaad! We moeten nog een nieuwe eethoek uitzoeken, de oude is definitief te kleinquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:18 schreef summer52 het volgende:
@:Greys wat zijn die doerakken toch fotogeniek![]()
@:Em31 je bent er weer![]()
@:Arizona weer terug van vakantie, nu verder met je huis inrichten of had je dat al klaar?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:41 schreef Meke het volgende:
[..]
We hebben iedereen eruit geknikkerd die niet gekeken heeft. Maar we gunnen je nog een dag![]()
O en @:Greys maarja mod, wat doe je eraan
Twente is ook mooi!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog niet, vanavond maar even kijken. Misschien richting Veluwe/Achterhoek of Drenthe
Die vond ik echt zalig!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:40 schreef Dave het volgende:
Qua musical kun je op Netflix ook nog kijken naar Crazy Ex-Girlfriend.
Ik kan je vertellen dat deze film echt heel dicht bij de echte ervaring komt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nee, lijkt me oprecht een toffe musicalMaar om eerst via tv te kijken en dan pas live... ik vind musicals vaak zoveel toffer door het in een zaal te zien. Maarja, dan moet ik wel ergens heen waar Hamilton net speelt.
Ja we gaan lekker hier las ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:54 schreef Em31 het volgende:
'Het RIVM roept op niet af te reizen naar Rotterdam, de stad met de meeste nieuwe besmettingen van Nederland'
Behalve dat je zelf plaspauzes kan houden wanneer je wil.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat deze film echt heel dicht bij de echte ervaring komt.
Dat is toch zo leuk om te doen! Heerlijk spullen voor je huis uitzoeken! Veel plezierquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu verder met inrichten inderdaad! We moeten nog een nieuwe eethoek uitzoeken, de oude is definitief te klein, nieuwe raambekleding en een lamp boven de eettafel. Dat zijn wel de belangrijkste dingen nog.
En de bijkeuken, nog een wasbak en een kastje uitzoeken.
Project dáárna wordt de woonkamer herinrichten, want daar is nu ruimte over nu de eethoek weg is. Er moet o.a. een thuiswerkplek komen en we willen een grotere bank en/of extra fauteuil.
Dus nog genoeg te verfraaien
Ohhh praat me er niet van, ik ben altijd panisch daarvoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve dat je zelf plaspauzes kan houden wanneer je wil.
Op onze leeftijd zijn dat toch belangrijke details.
Jaaaaaaa daarom wil ik altijd graag aan het uiteinde van een rij zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhh praat me er niet van, ik ben altijd panisch daarvoor.Als ik naar de bioscoop ga is dat al zo, terwijl het niet eens zo erg is als je heel nodig moet, want het is toch maar een film. Maar bij een theatervoorstelling zitten en dan het gevoel hebben dat je misschien toch naar de wc moet en dan niet weten wanneer de pauze is en steeds bij elk liedje hopen “oke dit klinkt als een act 1-afsluiter please laat het zo zijn” en dan is het dat niet en het duurt maar en duurt maar en je kan wel opstaan en weglopen maar dan ziet IEDEREEN je want natuurlijk zit je midden in rij 8 of zo.
Huis verfraaien is bij mij een ongoing project.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu verder met inrichten inderdaad! We moeten nog een nieuwe eethoek uitzoeken, de oude is definitief te klein, nieuwe raambekleding en een lamp boven de eettafel. Dat zijn wel de belangrijkste dingen nog.
En de bijkeuken, nog een wasbak en een kastje uitzoeken.
Project dáárna wordt de woonkamer herinrichten, want daar is nu ruimte over nu de eethoek weg is. Er moet o.a. een thuiswerkplek komen en we willen een grotere bank en/of extra fauteuil.
Dus nog genoeg te verfraaien
Zekerquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:54 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dat is toch zo leuk om te doen! Heerlijk spullen voor je huis uitzoeken! Veel plezier
Qua kleine decoraties wissel ik wel vaak, maar banken en eethoeken enzo zoek ik niet zo vaak uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:56 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Huis verfraaien is bij mij een ongoing project.
Maar leuk dat je nieuwe spulletjes gaat uitzoeken
Oh ik heb precies hetzelfde. als ik weet dat ik misschien niet ieder moment kan plassen denk ik heel vaak aan plassen en moet ik vakerquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhh praat me er niet van, ik ben altijd panisch daarvoor.Als ik naar de bioscoop ga is dat al zo, terwijl het niet eens zo erg is als je heel nodig moet, want het is toch maar een film. Maar bij een theatervoorstelling zitten en dan het gevoel hebben dat je misschien toch naar de wc moet en dan niet weten wanneer de pauze is en steeds bij elk liedje hopen “oke dit klinkt als een act 1-afsluiter please laat het zo zijn” en dan is het dat niet en het duurt maar en duurt maar en je kan wel opstaan en weglopen maar dan ziet IEDEREEN je want natuurlijk zit je midden in rij 8 of zo.
Holy fuckquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:56 schreef Greys het volgende:
Wtf is dit joh
Die ontploffing daarna is echt belachelijk heftig.
[ twitter ]
Ja nondejuquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:06 schreef Arizona het volgende:
Oh, toch geen negatief reisadvies voor Rotterdam...
https://www.telegraaf.nl/(...)reisadvies-rotterdam
Ik was eens bij een voetbalwedstrijd in Colombia waar ik zo ongelofelijk nodig naar de WC moest dat ik God stiekem dankte in m'n hoofd toen de tegenstander in de blessure tijd de 1-0 maakte en er geen verlenging nodig was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Jezusquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:56 schreef Greys het volgende:
Wtf is dit joh
[ twitter ]
Een soort deja-vu hierbijquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:56 schreef Greys het volgende:
Wtf is dit joh
[ twitter ]
Ik was ooit bij een repetitie van SNL en er werd tegen het publiek gezegd dat als je weg moest je niet meer terug kon maar ik moest zó erg dat ik toch ben gegaan, iedereen keek me raar aan van wtf vind je het niet leuk of zo, maar ik hield het niet meer en ik wist dat ik nog het halve gebouw door moest met lift en trappen om bij het dichtstbijzijnde toilet te geraken, ik haalde het nét.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was eens bij een voetbalwedstrijd in Colombia waar ik zo ongelofelijk nodig naar de WC moest dat ik God stiekem dankte in m'n hoofd toen de tegenstander in de blessure tijd de 1-0 maakte en er geen verlenging nodig was.
Dacht ik niet? Volgens mij zijn theaters nergens nog echt opgestartquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook niet in Londen ofzo?
Niet dat ik daar nu heen kan
In NL toch wel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Dacht ik niet? Volgens mij zijn theaters nergens nog echt opgestart
Het speelt wel in Londen maar ook de theaters daar zijn de rest van het jaar dicht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik zit ook even over die richting te denkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, die mensen die nog in die gebouwen zitten en ook die iets verder op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Die gebouwen rondom, in 1 klap boem alles tegen de vlakte wtf.
Ja ik snap ook wel dat het basically gewoon de musical is, maar dan zit je thuis op de bank, maar tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat deze film echt heel dicht bij de echte ervaring komt.
Op mijn leeftijd ook hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve dat je zelf plaspauzes kan houden wanneer je wil.
Op onze leeftijd zijn dat toch belangrijke details.
Fucking hemel wat heftig ziet dat eruitquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:56 schreef Greys het volgende:
Wtf is dit joh
[ twitter ]
Ik heb juist het tegenovergestelde. Als ik niet makkelijk kan plassen ergens, dan houdt mijn lichaam het automatisch al op en moet ik nooit, om dan bij thuiskomst ineens heel nodig te moetenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ik heb precies hetzelfde. als ik weet dat ik misschien niet ieder moment kan plassen denk ik heel vaak aan plassen en moet ik vaker
Oh ja tuurlijk dat is waar ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:24 schreef Meke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |