quote:
Fijn je weer even te lezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:39 schreef Em31 het volgende:
Hoi allemaal
laatste tijd zo moe in mijn hoofd dat ik geen kracht had om te posten, maar ik hoop dat alles goed met jullie gaat
quote:
Ja! Was even een combinatie van corona/nieuws-moe en weinig afleiding dus kwam er even niet uit, dus even afstand van alles was wel even goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:42 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik miste je al! Gaat het alweer iets beter met je?
Wat lieve hondjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:35 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten van de Griek en Bietske de Rat.
[ afbeelding ]
ONDERDAAN! BRENG MIJ KAAS!
- Queen ElizaBiet
Awwwwwquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:35 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Queen ElizaBiet
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:35 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Queen ElizaBiet
quote:
Fijn dat je er weer bent!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:39 schreef Em31 het volgende:
Hoi allemaal
laatste tijd zo moe in mijn hoofd dat ik geen kracht had om te posten, maar ik hoop dat alles goed met jullie gaat
Hey Em!!! Goed om je weer eens te zien hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja! Was even een combinatie van corona/nieuws-moe en weinig afleiding dus kwam er even niet uit, dus even afstand van alles was wel even goed
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat je er weer bent!![]()
Snap het ook wel hoor, soms heb je gewoon echt even geen puf om te posten en moet je even opladen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:35 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Queen ElizaBiet
Halloooooquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hey Em!!! Goed om je weer eens te zien hier
Jazeker!! Alleen een beetje warmquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hallooooohopelijk met jou ook alles goed daar in het verre zuiden
Ik zag de afgelopen tijd wat weerkaarten voorbij komen dat ik nog aan je dachtquote:
Je kunt steeds meer mensen afschrijvenquote:
Dat is toch die Nederlandse, hoezo dan tegen de Belgische regels zijn?quote:
Wel een voordeel van dit virus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kunt steeds meer mensen afschrijven
Ja best wel! Maar vandaag is het wel te doen op zich en gisteren was ook wel lekker. In totaal hebben we nu drie dagen wapenstilstand (dat betekent dan alsnog een graad of 29 hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag de afgelopen tijd wat weerkaarten voorbij komen dat ik nog aan je dachtKijk nu al op tegen de komende dagen, maar daar heb jij al wat langer last van
Damnquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja best wel! Maar vandaag is het wel te doen op zich en gisteren was ook wel lekker. In totaal hebben we nu drie dagen wapenstilstand (dat betekent dan alsnog een graad of 29 hoor)
Ja er is nogal wat veranderd in je afwezigheidquote:
Weten we al wat Em van Hamilton vindt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:24 schreef Strani het volgende:
Je ziet het @:Em31, we doen even voorzichtig aan met je. Eerst het weer, en dan kijken we wel of we het kunnen hebben over zwaardere dingen zoals WIDM of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |