Hiermee bedoel ik natuurlijk @Hawaii_Tim, voordat jij je weer rare dingen in je hoofd gaat halen Strina!quote:
Ja maar we houden wel van je hoor, ondanks datquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]Dat valt eigenlijk reuze mee. Het enige wat ik nu hoop is dat de makers het niet verprutsen - dat hebben ze al vaak genoeg gedaan. Afgaande op de laatste seizoenen is mijn nickname bijna beschamend
molbod2002quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:21 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we molllood20's username telkens een klein stukje meer verbasteren.
Ik heb nog nooit van mijn leven één seconde Big Brother gezienquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tijdens Big Brother 1 was hij nog een spermacel
Ok spuit 11quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij was 2000 al bezetZoiets?
Volgens het AD is zijn vrouw (waar hij nog steeds mee getrouwd is) Grieks, en die schijnen het niet echt meer met elkaar te kunnen vinden. Geen idee of dat invloed heeft op een eventuele opvang in Griekenland, maar dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat wordt nog lastig! Ik zit te denken Griekenland, daar woonde hij vroeger ook dacht ik.
Nee, geen idee waar teflonlaagje31 gebleven isquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij die melflot2020 nog gezien recent?
Ja dan mol ik al jullie accounts als ESFMolquote:
Ah, het Benadryl Cabbagewank-principe!quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:21 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we molllood20's username telkens een klein stukje meer verbasteren.
Met mij? Helemaal niks. Ik zit te wachten tot de uitzending van De Slimste Mensquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:18 schreef F1gamer het volgende:
Wat is er mollloot aan de hand?
Blijkbaar mis ik de helft
quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Hiermee bedoel ik natuurlijk @:Hawaii_Tim, voordat jij je weer rare dingen in je hoofd gaat halen Strina!
Ja Sofia. Ik dacht dat hij er ook gewoond had maar dat blijkt niet zo. Wel Italië, waar hij ook geboren is.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens het AD is zijn vrouw (waar hij nog steeds mee getrouwd is) Grieks, en die schijnen het niet echt meer met elkaar te kunnen vinden. Geen idee of dat invloed heeft op een eventuele opvang in Griekenland, maar dat zien we dan wel weer
quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, geen idee waar teflonlaagje31 gebleven is
Chaosquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft 'ie nou zelfs al drie ellen in z'n naam!?
mollloot2000
quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
Er komt in Italië binnenkort wel een leuk zomerverblijf voor een oudere heer vrij, zo te lezen.
Het gaat toch wel goed met ome Berlus?quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
Er komt in Italië binnenkort wel een leuk zomerverblijf voor een oudere heer vrij, zo te lezen.
Thanks, heb je DM gezienquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Hiermee bedoel ik natuurlijk @:Hawaii_Tim, voordat jij je weer rare dingen in je hoofd gaat halen Strina!
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |