Volgens mij begin 99 echt alquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oke, fair enoughMaar wanneer begon Big Brother 1? Misschien werd hij even daarvoor wel verwekt
O nee, 16 septemberquote:
Is een ESF mol blauw dan?quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja okee, de eerste keer dan![]()
@:molloot200 zal straks wel schrikken als hij ineens blauw is
Bijna, 30 december lees ik netquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:13 schreef Dave het volgende:
Gingen ze niet op oudejaarsavond er uit of zo?
Dat denk ik toch zo?quote:
Nee nee ik was juist degene die het als enige goed had gelezenquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat hem toch johHij is MOLLOOT, of had je dat ook al verkeerd gelezen?
quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:11 schreef Meke het volgende:
@:molloot200 zal straks wel schrikken als hij ineens blauw is
Haha ja ik wilde het net hier vertellen inderdaad. Die zegt adios!quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Strani, je vroegere koning (die ooit probeerde prinses Diana in bed te krijgen) vertrekt
Heeft 'ie nou zelfs al drie ellen in z'n naam!?quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:18 schreef F1gamer het volgende:
Wat is er mollloot aan de hand?
Blijkbaar mis ik de helft
quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet dus, altijd z’n nick verkeerd in m’n hoofd gehad.
Ja die was dus al bezetquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt?! Maar die jongen komt uit 2000, dan is 200 toch vet onlogisch?![]()
Ja dat wordt nog lastig! Ik zit te denken Griekenland, daar woonde hij vroeger ook dacht ik.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar zou die naar toe gaan? Genoeg bejaarden die juist Spanje opzoeken om rustig pensioen te houden, maar ja, als je dat land uit moet...
Ja jij hebt het steeds over je middelste been, hij wilde het graag over z'n middelste l kunnen hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft 'ie nou zelfs al drie ellen in z'n naam!?
mollloot2000
Ja, dat dacht ik alquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die was dus al bezet
Niet op dit forum volgens mij maar ergens anders wel
Zó slecht, dat 'ie weer goed is.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja jij hebt het steeds over je middelste been, hij wilde het graag over z'n middelste l kunnen hebben
Hij is de nieuwe ESFmolquote:Op maandag 3 augustus 2020 20:18 schreef F1gamer het volgende:
Wat is er mollloot aan de hand?
Blijkbaar mis ik de helft
quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Die jongen loopt hier al weken te stressen over het jubileumseizoen van WIDM; logica is hier niet aan de orde.
Thanks, learned from the bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |