Joost uit Geldrop.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:38 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/eindhov(...)-schiphol~a081ce820/
Tokkies gonna tokkie.
klinkt heel bekendquote:
Niet gekliktquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
FB / Je kunt users weer (anoniem of niet) een abo kado doen
Wie zal ik een abonnement cadeau doen?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
@Scrummie2.1quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zal ik een abonnement cadeau doen?
Vraag het dan niet!!!quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die geeft één deze dagen zijn account op. Dat is zonde van het geld
dezerquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die geeft één deze dagen zijn account op. Dat is zonde van het geld
@Kopbalquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier gaat veel gebruik van gemaakt worden denk ik.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
We roddelen hier nietquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Mensen met een abonnement op FOK! kan ik op geen enkele manier serieus nemen in het leven.
@Buitendamquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie makker. Alhoewel ik de mening van @Caland deel w.b.t abonnementen op fok.quote:
Wat ik me altijd afvraag in dit soort zaken hé, krijgt zo'n gepakte gast later nog een keer de rekening gepresenteerd (vermoord/benen eraf dat soort dingen) van de boys van wie die 72kg was?quote:De militaire kamer van de rechtbank in Arnhem heeft een 34-jarige militair uit Helden tot zes jaar cel veroordeeld voor het bezit van ruim 72 kilo cocaïne met een straatwaarde van 3,5 miljoen euro
Ik weet niet wat wbt is maar bedankt.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie makker. Alhoewel ik de mening van @:Caland deel w.b.t abonnementen op fok.
Meestal niet hé, anders komt het wel weer in het nieuws.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:49 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-smokkelen~a8fe7423/
[..]
Wat ik me altijd afvraag in dit soort zaken hé, krijgt zo'n gepakte gast later nog een keer de rekening gepresenteerd (vermoord/benen eraf dat soort dingen) van de boys van wie die 72kg was?
wat be treftquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet wat wbt is maar bedankt.
Getestquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
Niet gekliktquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/homesteadmontana/posts/3089729487789546
Amerikanen
Niet gekliktquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/homesteadmontana/posts/3089729487789546
Amerikanen
quote:Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van xxxx..
Je hebt nu onder meer toegang tot het ABO forum.
Waar heb je het overquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als ik nu een abo neem gaan ze volgende week weer username veranderingen gratis maken bij een nieuw abo. IK TRAP DAAR NIET WEER IN.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als ik nu een abo neem gaan ze volgende week weer username veranderingen gratis maken bij een nieuw abo. IK TRAP DAAR NIET WEER IN.
Heb je weer gezopen?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oke?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Over de laatste keer dat ik een abo nam.
Ik ken alleen dat je een namechange kon laten doen als er eens een fok doneer actie was.quote:
Dan ben je niet volledig op de hoogte van alle namechange actiesquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat je een namechange kon laten doen als er eens een fok doneer actie was.
Ja maar zelfs dan wordt het om onbegrijpelijke redenen teruggedraaid.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat je een namechange kon laten doen als er eens een fok doneer actie was.
En wat was er nou eigenlijk mis met @4045?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan wordt het om onbegrijpelijke redenen teruggedraaid.
Ik mocht toch niet Coco van danny.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan ben je niet volledig op de hoogte van alle namechange acties
Weet ik veel.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En wat was er nou eigenlijk mis met @:4045?
@Erasmusquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kip, mais, watermeloen naquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:40 schreef Coco. het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik weet het nog niet!
@:Drizzt_DoUrden
Nasiquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:40 schreef Coco. het volgende:
Ik weet het nog niet!
Zet het maar op twitterquote:Op maandag 3 augustus 2020 17:12 schreef Buitendam het volgende:
Portobelloburger met aardappelpartjes.
Lekker extreem links avondeten.
quote:Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van xxxx..
Je hebt nu onder meer toegang tot het ABO forum.
Wil je deze vraag voortaan aan de man zelve overlaten?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:40 schreef Coco. het volgende:
Ik weet het nog niet!
@onlogisch gaat jou een abo schenken.quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, het kan mij toch niks schelen!
Nee dat gaat @Scrummie2.1 doen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:onlogisch gaat jou een abo schenken.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee joh, die geeft 'm aan @:Charrel
quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:32 schreef Buitendam het volgende:
Misschien vergist @:Scrummie2.1 zich wel en zit @:GGMM straks met een halfjaar Rituals badzoutzuur.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik geef niemand wat, op wat Rituals na.
User @Coco. heeft een abonnementquote:Op maandag 3 augustus 2020 17:38 schreef Coco. het volgende:
@:haags_kwartiertje hoe voeg ik iemand als foe toe?
Foe?quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:38 schreef Coco. het volgende:
@:haags_kwartiertje hoe voeg ik iemand als foe toe?
Ja het was een kadoquote:Op maandag 3 augustus 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Coco. heeft een abonnement
Gekregen?
quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hmm, ok. Ik wil je verder geen kant op praten maar ik heb jou toegevoegd als vriend
[ afbeelding ]
Ik zou het enorm leuk vinden als je mij ook markeert als vriend.
Oh bedoel je blokkeren? Ja dat is wel een Goden functiequote:Op maandag 3 augustus 2020 17:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat posts automatisch verborgen zijn van bepaalde users.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:44 schreef Buitendam het volgende:
Tering dit gebedel is ongemakkelijk.
Oh dit gebruik ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hoort bij foes te staan.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:44 schreef Buitendam het volgende:
Tering dit gebedel is ongemakkelijk.
Die optie zie ik niet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh bedoel je blokkeren? Ja dat is wel een Goden functie
Boven de post op rondje met rood streepje erdoor klikken.
Ah jaquote:Op maandag 3 augustus 2020 17:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt wel alleen bij FOK crew niet.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt wel alleen bij FOK crew niet.
Nee man. Gemist. Was bezig met Onlo jr's nieuwe slaapkamer. Maar ging weer perfect of niet?quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gister de plons nog gezien van Dragon?
Yep, mooi om te zien wel.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee man. Gemist. Was bezig met Onlo jr's nieuwe slaapkamer. Maar ging weer perfect of niet?
Zie app.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Yep, mooi om te zien wel.
Pics van Jr’s nieuwe slaapkamer
Gvd.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik maakte geen grap. Doordat je me niet serieus nam heb ik ze verwijderd.
niet mijn probleemquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gvd.
Ik kreeg geen melding, dus ik dacht dat je het over de kansloze vbl app had.
Wtfquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gvd.
Ik kreeg geen melding, dus ik dacht dat je het over de kansloze vbl app had.
Waarom mention je mij niet? Ik dacht dat ik in jouw friendlist stondquote:
Ik sta in jouw foe list en dan zal ik je wel mentionen?quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom mention je mij niet? Ik dacht dat ik in jouw friendlist stond
Wat is een foe list?quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sta in jouw foe list en dan zal ik je wel mentionen?
Deze man
Echt![]()
Wat ben jij een idioot zeg.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sta in jouw foe list en dan zal ik je wel mentionen?
Deze man
Echt![]()
Nou ja zegquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat ben jij een idioot zeg.
Zie post #153
Daarnaast kan jij niet in foe list omdat je moderator bent.
Oh, ik heb het aan de verkeerde gevraagd zie ik.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat ben jij een idioot zeg.
Zie post #153
Daarnaast kan jij niet in foe list omdat je moderator bent.
Je hebt een friend/foe list waar je een user aan kan toevoegen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik heb het aan de verkeerde gevraagd zie ik.
Wat is een foe list?
wordquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:27 schreef bjanaan het volgende:
Zometeen de Comeback op Fox welke wedstrijd word er uitgezonden?
quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Friend krijgt een groen vinkje en foe wordt de post geblokkeerd.
Oh, nog nooit op gelet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je hebt een friend/foe list waar je een user aan kan toevoegen.
Friend krijgt een groen vinkje en foe wordt de post geblokkeerd.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Grapje maat. Jij bent niet kansloos!
Hier een leuk filmpje:
[ twitter ]
Het is maar wat je laat zienquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Grapje maat. Jij bent niet kansloos!
Hier een leuk filmpje:
[ twitter ]
johquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daarom is er deze versie van 3 kwartier die zo'n beetje hetzelfde laat zien
quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hier nog een leuk tiktokfilmpje op twitter voor de liefhebbers
Tja, onlogisch... Ik denk dat hij nog in Crazy Nancy gelooft.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daarom is er deze versie van 3 kwartier die zo'n beetje hetzelfde laat zien
Valentine, a song by Travis on Spotifyquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hier nog een leuk tiktokfilmpje op twitter voor de liefhebbers
Ik denk van wel.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KadoSchrijft @:Danny niveau ook als nivo denken jullie?
quote:
Niet mijn probleem als jij dat kut vindt. Jij deelt wat, dan deel ik ook wat met de medemens.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit kut is.
Nobel.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet mijn probleem als jij dat kut vindt. Jij deelt wat, dan deel ik ook wat met de medemens.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:27 schreef bjanaan het volgende:
Zometeen de Comeback op Fox welke wedstrijd wordt er uitgezonden?
Je staat al sinds 2014 in de lokquote en hier kom je nu pas mee?quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven haxball gespeeld en ben dat ook niet van plan @:coco.
Kan ik uit de mentionlijst gehaald worden GODVERDOMME
Irritant is dat he, als je mentions krijgt waar je niet op zit te wachten?quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven haxball gespeeld en ben dat ook niet van plan @:coco.
Kan ik uit de mentionlijst gehaald worden GODVERDOMME
Dat vindt forummoderator sounddragon ook, ja.quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Irritant is dat he, als je mentions krijgt waar je niet op zit te wachten?
We roddelen hier niet! @Sounddragonquote:Op maandag 3 augustus 2020 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vindt forummoderator sounddragon ook, ja.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
(Hopelijk ziet forum admin @:GGMM dat ik de mention pas met een edit erbij zette!)
Gewoon bannen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je toch een sul.
Ik ga dat niet elke keer controleren hoor
Ik zal het niet weer doen. 1 keer deze 'grap' is wel voldoende.quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je toch een sul.
Ik ga dat niet elke keer controleren hoor
Er moest ook niemand om lachenquote:Op maandag 3 augustus 2020 21:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zal het niet weer doen. 1 keer deze 'grap' is wel voldoende.
Net vies lelijk verloren.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net vies lelijk verloren.
Tegen een 6,6 en 5,4. Op smerigslecht kunstgras. Ziedend ben ik. In 3 sets eraf.
Kut spel. Kut hobby.
Klagen over de ondergrondquote:Op maandag 3 augustus 2020 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net vies lelijk verloren.
Tegen een 6,6 en 5,4. Op smerigslecht kunstgras. Ziedend ben ik. In 3 sets eraf.
Kut spel. Kut hobby.
Ja, meestal wel. Ik weet dat het cadeau is (inmiddels weer), maar iedereen snapt me zo ook wel. Op de basisschool leerden we cadeau, later werd dat kado en nu moet het weer als cadeau. Het zal. Lekker belangrijkquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KadoSchrijft @:Danny niveau ook als nivo denken jullie?
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 08:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Vandaag vrije dag @:jancees
Goedemorgen vrienden.quote:
Wat een leuk verhaal om te lezen! Je maakt wat mee zeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:23 schreef onlogisch het volgende:
Ik lag net nog vieslui in bed toen ik hoorde dat de vuilniswagen de straat inreed. Toen besefte ik dat ik de container niet had buiten gezet
Goffedomme moest rennen op de vroege morgen. Walgelijk
RENNEN IN JE EIGEN GATquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:23 schreef onlogisch het volgende:
Ik lag net nog vieslui in bed toen ik hoorde dat de vuilniswagen de straat inreed. Toen besefte ik dat ik de container niet had buiten gezet
Goffedomme, moest rennen op de vroege morgen. Walgelijk
En wel zo'n BLM demonstraasie toegelaten met 1000en mensen. SCHANDALIGquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
Gemeente Amsterdam laat toch geen publiek toe bij het foebal dit weekend (lol)
Had Ajax zelf de kaartverkoop ook nog niet opgestart?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En wel zo'n BLM demonstraasie toegelaten met 1000en mensen. SCHANDALIG
Geen idee joh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Had Ajax zelf de kaartverkoop ook nog niet opgestart?
@GGMM heeft ongetwijfeld al een kaartje gekochtquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Had Ajax zelf de kaartverkoop ook nog niet opgestart?
geinig zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
@:GGMM heeft ongetwijfeld al een kaartje gekocht
gelukkig ga jij wel vaak heenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
@:GGMM heeft ongetwijfeld al een kaartje gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gelukkig ga jij wel vaak heenIs dit regionale spreektaal ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Nee, Tjacka is gewoon een teringdebiel.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gelukkig ga jij wel vaak heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha zeg jijquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, Tjacka is gewoon een teringdebiel.
Er stond eerst geen trouwens. Dit even ter info.
Nee hoor. Ik hou die jongen al 10 jaar onder de controle.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:elan tegen @:tjacka
Dit wordt nog wat.
De controle?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hou die jongen al 10 jaar onder de controle.
quote:Hoi Zipportal,
Je wilt een unban kado geven aan Lenny_Leonard. Die gaat daar vast blij mee zijn!
Je kunt hieronder aangeven voor hoe lang je de unban wilt doen en of je dit wel of niet anoniem wilt doen.
Wat fijn zegquote:
Omdat je blijkbaar niks anders te doen hebt,quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Een collega eet weer iets, en kauwt daarbij zo hard dat ze het bij de buren nog kunnen horen. Waarom stoor ik mij daar zo ontzettend aan?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar niks anders te doen hebt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |