quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hier nog een leuk tiktokfilmpje op twitter voor de liefhebbers
Tja, onlogisch... Ik denk dat hij nog in Crazy Nancy gelooft.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daarom is er deze versie van 3 kwartier die zo'n beetje hetzelfde laat zien
Valentine, a song by Travis on Spotifyquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hier nog een leuk tiktokfilmpje op twitter voor de liefhebbers
Ik denk van wel.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KadoSchrijft @:Danny niveau ook als nivo denken jullie?
quote:
Niet mijn probleem als jij dat kut vindt. Jij deelt wat, dan deel ik ook wat met de medemens.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit kut is.
Nobel.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet mijn probleem als jij dat kut vindt. Jij deelt wat, dan deel ik ook wat met de medemens.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:27 schreef bjanaan het volgende:
Zometeen de Comeback op Fox welke wedstrijd wordt er uitgezonden?
Je staat al sinds 2014 in de lokquote en hier kom je nu pas mee?quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven haxball gespeeld en ben dat ook niet van plan @:coco.
Kan ik uit de mentionlijst gehaald worden GODVERDOMME
Irritant is dat he, als je mentions krijgt waar je niet op zit te wachten?quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven haxball gespeeld en ben dat ook niet van plan @:coco.
Kan ik uit de mentionlijst gehaald worden GODVERDOMME
Dat vindt forummoderator sounddragon ook, ja.quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Irritant is dat he, als je mentions krijgt waar je niet op zit te wachten?
We roddelen hier niet! @Sounddragonquote:Op maandag 3 augustus 2020 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vindt forummoderator sounddragon ook, ja.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
(Hopelijk ziet forum admin @:GGMM dat ik de mention pas met een edit erbij zette!)
Gewoon bannen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je toch een sul.
Ik ga dat niet elke keer controleren hoor
Ik zal het niet weer doen. 1 keer deze 'grap' is wel voldoende.quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je toch een sul.
Ik ga dat niet elke keer controleren hoor
Er moest ook niemand om lachenquote:Op maandag 3 augustus 2020 21:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zal het niet weer doen. 1 keer deze 'grap' is wel voldoende.
Net vies lelijk verloren.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net vies lelijk verloren.
Tegen een 6,6 en 5,4. Op smerigslecht kunstgras. Ziedend ben ik. In 3 sets eraf.
Kut spel. Kut hobby.
Klagen over de ondergrondquote:Op maandag 3 augustus 2020 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net vies lelijk verloren.
Tegen een 6,6 en 5,4. Op smerigslecht kunstgras. Ziedend ben ik. In 3 sets eraf.
Kut spel. Kut hobby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |