Ja, meestal wel. Ik weet dat het cadeau is (inmiddels weer), maar iedereen snapt me zo ook wel. Op de basisschool leerden we cadeau, later werd dat kado en nu moet het weer als cadeau. Het zal. Lekker belangrijkquote:Op maandag 3 augustus 2020 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KadoSchrijft @:Danny niveau ook als nivo denken jullie?
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 08:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Vandaag vrije dag @:jancees
Goedemorgen vrienden.quote:
Wat een leuk verhaal om te lezen! Je maakt wat mee zeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:23 schreef onlogisch het volgende:
Ik lag net nog vieslui in bed toen ik hoorde dat de vuilniswagen de straat inreed. Toen besefte ik dat ik de container niet had buiten gezet
Goffedomme moest rennen op de vroege morgen. Walgelijk
RENNEN IN JE EIGEN GATquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:23 schreef onlogisch het volgende:
Ik lag net nog vieslui in bed toen ik hoorde dat de vuilniswagen de straat inreed. Toen besefte ik dat ik de container niet had buiten gezet
Goffedomme, moest rennen op de vroege morgen. Walgelijk
En wel zo'n BLM demonstraasie toegelaten met 1000en mensen. SCHANDALIGquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
Gemeente Amsterdam laat toch geen publiek toe bij het foebal dit weekend (lol)
Had Ajax zelf de kaartverkoop ook nog niet opgestart?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En wel zo'n BLM demonstraasie toegelaten met 1000en mensen. SCHANDALIG
Geen idee joh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Had Ajax zelf de kaartverkoop ook nog niet opgestart?
@GGMM heeft ongetwijfeld al een kaartje gekochtquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Had Ajax zelf de kaartverkoop ook nog niet opgestart?
geinig zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
@:GGMM heeft ongetwijfeld al een kaartje gekocht
gelukkig ga jij wel vaak heenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
@:GGMM heeft ongetwijfeld al een kaartje gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gelukkig ga jij wel vaak heenIs dit regionale spreektaal ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Nee, Tjacka is gewoon een teringdebiel.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gelukkig ga jij wel vaak heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha zeg jijquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, Tjacka is gewoon een teringdebiel.
Er stond eerst geen trouwens. Dit even ter info.
Nee hoor. Ik hou die jongen al 10 jaar onder de controle.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:elan tegen @:tjacka
Dit wordt nog wat.
De controle?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hou die jongen al 10 jaar onder de controle.
quote:Hoi Zipportal,
Je wilt een unban kado geven aan Lenny_Leonard. Die gaat daar vast blij mee zijn!
Je kunt hieronder aangeven voor hoe lang je de unban wilt doen en of je dit wel of niet anoniem wilt doen.
Wat fijn zegquote:
Omdat je blijkbaar niks anders te doen hebt,quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Een collega eet weer iets, en kauwt daarbij zo hard dat ze het bij de buren nog kunnen horen. Waarom stoor ik mij daar zo ontzettend aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |