Volgende Jitsi meeting in het Twentsquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan je het wel?Ben wel benieuwd hoe dat dan klinkt
Bij jou hoor je wel iets "oosters" ja, maar niet direct Twentsquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij mij horen sommige mensen het wel. Al plaatsen ze het dan niet direct in Twente, maar meer "Noordoost hoek".
Oeh ik wil ook!quote:
Oeh dan moet ik wel even oefenen hoor!quote:
Almeloooooooos zeker wel, en beetje plat proat'n giet waquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan je het wel?Ben wel benieuwd hoe dat dan klinkt
Verdwaasd!quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe klink ik eigenlijk?
Ik heb niet echt een accent geloof ik. Of horen jullie toch wat?
OHWAHLEEEUKKquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Almeloooooooos zeker wel, en beetje plat proat'n giet wa
Waar ligt dat?quote:
Ben jij de nieuwe mod hier?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:28 schreef iteejer het volgende:
@:Greys gefeliciteerd!! Sorry, had ik gisteren moeten doen he ')
maar evenzo goed gemeend
Vandaag viert ze haar nog-lang-niet-verjaardag, die ze een stuk leuker vindtquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:28 schreef iteejer het volgende:
@:Greys gefeliciteerd!! Sorry, had ik gisteren moeten doen he ')
maar evenzo goed gemeend
Ahhhh er gaat een belletje rinkelen. Dat ligt in de gemeente "Wááát?!" toch?quote:
quote:
Ik heb m al geëdit dus nu lijkt je reactie serieusquote:
eerst was het een soort van binaire drap, maar nu doet ie het nog steeds niet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb m al geëdit dus nu lijkt je reactie serieus
Dat gaat voorlopig niet goedkomen vrees ikquote:Op maandag 3 augustus 2020 14:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, aan wat gaan we daar aan doen?
Jammer, een rooie mod had me wel wat geleken.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:31 schreef iteejer het volgende:
[..]
Huh? Nee hoor
Heb wel sollicitatie voorbij zien komen maar daar bemoei ik me niet mee.
Ja, daar!quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhhh er gaat een belletje rinkelen. Dat ligt in de gemeente "Wááát?!" toch?
Vuile nachtbrakerquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig niet goedkomen vrees ik![]()
Hahaquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vuile nachtbraker
Ik ben ook iets op het rechte pad gekomen, dan kan jij het ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |