Thanksquote:Op maandag 3 augustus 2020 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is wel fijne gedachte als hij toch ineens voor jullie deur staat straks.
Sterkte ermee! Hopelijk horen jullie snel wat.
Ja, er is een kans dat zijn uitkering stop wordt gezet. Hij heeft momenteel best een hoge Wajong-uitkering (900 per maand zonder sollicitatieplicht), maar zonder vast woonadres kan dat ook stop worden gezet. En in dat geval kan het nog wel eens moeilijk voor hem worden.quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er ook nog de kans dat zijn geld op raakt?
Oh gelukkig. Ik begon al te twijfelen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij loopt ons te fucken.
Ik heb Burger King besteld via Just-eat! Ben benieuwd of het lukt. Moet nog wel een uur wachtenquote:Op maandag 3 augustus 2020 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor wat gerommel.
Komt er onweer aan?Of is het mijn maag?
Nee precies. En het is ergens een beetje een cru "voordeel" ook, want het is nu zóveel rustiger in huis, we slapen beter, niet meer overal een bende, niet meer de hele dag door dat geschreeuw, etc. Zo'n verademing. We hopen uiteraard dat hij wel mee wil werken uiteindelijk, maar ook die uitspraak geeft veel rust.quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dat is heel positief in elk geval, dat moet jou toch een beetje rust geven dat je relatief rustigere leven zoals je het nu hebt niet meer in gevaar kan komen voorlopig.
Maar als hij een gedwongen psychologisch onderzoek moet doen, betekent dat dan ook dat hij nu in principe een soort van 'voortvluchtig' is?
Dan is het toch allang koud.quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb Burger King besteld via Just-eat! Ben benieuwd of het lukt. Moet nog wel een uur wachten
quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het toch allang koud.
Hahaquote:Op maandag 3 augustus 2020 12:40 schreef ijs_beer het volgende:
We zoeken ook wel iemand die affiniteit heeft met het gehele esf-forum.
Ja, nou laten we het hopen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]Ik hoop dat ze het op het allerlaatste moment opwarmen
"denk ik best aardig"quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja dat welMaar ook omdat het ongedwongen is hoor
En ik was denk ik best een aardige mod, maar die tijd heb ik gehad
Ja ik kan dat heel goed begrijpen hoor dat het als voordeel voelt. Het is gewoon immers jarenlang een soort huisterrorisme geweest waar jullie onder gebukt gingen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies. En het is ergens een beetje een cru "voordeel" ook, want het is nu zóveel rustiger in huis, we slapen beter, niet meer overal een bende, niet meer de hele dag door dat geschreeuw, etc. Zo'n verademing. We hopen uiteraard dat hij wel mee wil werken uiteindelijk, maar ook die uitspraak geeft veel rust.
Geen idee. Mijn vader heeft contact met de advocaat en die komt woensdag weer langs. Daar zal dat ook wel verder worden besproken.
Huisterrorisme omschrijft het wel goed jaquote:Op maandag 3 augustus 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik kan dat heel goed begrijpen hoor dat het als voordeel voelt. Het is gewoon immers jarenlang een soort huisterrorisme geweest waar jullie onder gebukt gingen.
Alles werd per DM geregeld natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"denk ik best aardig"
Dat klinkt veel te dubieus
Dat was te verwachten!quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles werd per DM geregeld natuurlijk.
Wat fijn dat je er blij mee bent!quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:49 schreef Meke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij krijgt het MEKEurmerk![]()
Echt heel lekker en niet zoveel gedoe! En ik was ineens door jullie heel bang dat hij heel groot was, maar dat valt reuze mee
@Davequote:Op maandag 3 augustus 2020 12:49 schreef Meke het volgende:
Echt heel lekker en niet zoveel gedoe! En ik was ineens door jullie heel bang dat hij heel groot was, maar dat valt reuze mee
Heb je hem binnen? Laat je apparaat eens zienquote:Op maandag 3 augustus 2020 12:49 schreef Meke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij krijgt het MEKEurmerk![]()
In de volgende pauzequote:Op maandag 3 augustus 2020 13:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je hem binnen? Laat je apparaat eens zien
14:15?quote:
14.30quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |