abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Tettenkoning maandag 3 augustus 2020 @ 13:07:20 #51
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194383750
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Moest haar naam eerst gaan Google'n, waarna ik het volgende zag...

[ afbeelding ]
Oké...
WTF is dit voor gedrocht? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194383946
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Moest haar naam eerst gaan Google'n, waarna ik het volgende zag...

[ afbeelding ]
Oké...
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_194384595
quote:
Dan ben je toch een hoer of wat?
pi_194384607
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Moest haar naam eerst gaan Google'n, waarna ik het volgende zag...

[ afbeelding ]
Oké...
Echt vies zo'n dikke reet. :r
pi_194384629
quote:
15s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Dan ben je toch een hoer of wat?
Ja.
pi_194384696
quote:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, Fabiola heeft een mentale achterstand
pi_194384731
Vind haar wel geil
pi_194384843

incl mondkapjes als we het toch over kutmuziek hebben.
  maandag 3 augustus 2020 @ 14:46:25 #60
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194385067
quote:
Ik dacht in eerste instantie dat dit Kelly van der Veer was; die transsexueel. Waar de TT ook wel bij past. :P

Maar dat blijkt dus ook Fabiola te zijn.
pi_194385134
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 01:10 schreef Ananaszot het volgende:
Ik heb dan ook geen TV _O_
Hoe kijk jij dan series, films, docu's, etc.?

Op je kleine, miezerige telefoonschermpje?

(zeg niet op de grote televisie in de woonkamer of je grote computerscherm, want dat is namelijk gewoon een TV).
pi_194385287
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Hoe kijk jij dan series, films, docu's, etc.?

Op je kleine, miezerige telefoonschermpje?

(zeg niet op de grote televisie in de woonkamer of je grote computerscherm, want dat is namelijk gewoon een TV).
Uh niet? Ik kijk die dingen niet.
pi_194385298
quote:
Haha als ik dit over mijn collega’s zou zingen had ik een probleem.
pi_194385363
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:03 schreef Ananaszot het volgende:

[..]

Uh niet? Ik kijk die dingen niet.
Dus jouw enige scherm is je telefoon schermpje?
pi_194385454
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dus jouw enige scherm is je telefoon schermpje?
Waarom zou je series, films en docu’s moeten kijken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2020 15:15:17 ]
pi_194385994
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:15 schreef Ananaszot het volgende:

[..]

Waarom zou je series, films en docu’s moeten kijken?
Dat hoeft niet. Dus jouw enige scherm is een telefoonscherm?
  maandag 3 augustus 2020 @ 15:57:37 #67
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194386169
Er zijn lui die tonnen verdienen met verassingseieren openmaken op YouTube.
Gelieve verwijderen
pi_194386312
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 00:53 schreef Ananaszot het volgende:
Mevrouw Fabiola Volkers, bekend van Temptation Island en haar Instagrampagina gaat weer eens “viraal”. Deze dame heeft nog nooit wat gepresteerd. (Behalve haar billen showen en liedjes zingen over seks)
Nu heeft ze een “onlyfans pagina” waar je een maandabonnement kan nemen op haar blote borsten of zo. Iig is het NSFW.

Allereerst is mijn klacht dat mensen die werkelijk geen talent hebben (behalve in hun billen showen) zo makkelijk hun geld verdienen. Dit kan zelfs door een tekst op te lezen en dit liedje te noemen. Dit zagen we een tijdje geleden ook bij Famke Louise. (Waar is die eigenlijk gebleven?)

Als tweede begrijp ik niet dat er nu al 300 mensen zo gek zijn om een abonnement op de blote billen van Fabiola hebben genomen. Zoek een echte vrouw i.p.v. een op je beeldscherm te sponsoren?
Wat een afgunst en jaloezie in al je topics zeg.
pi_194386799
Waarom zo witheet TS. Jij kan het ook doen, heb je ook makkelijk geld.
pi_194386845
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Waarom zo witheet TS. Jij kan het ook doen, heb je ook makkelijk geld.
Is dit een subtiele manier van vragen om nudes?
pi_194386855
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:39 schreef Ananaszot het volgende:

[..]

Is dit een subtiele manier van vragen om nudes?
Mannenkonten :9~
  maandag 3 augustus 2020 @ 16:40:44 #72
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194386857
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:39 schreef Ananaszot het volgende:

[..]

Is dit een subtiele manier van vragen om nudes?
Nee je moet ze verkopen. Dat is het hele punt. Maar door ze hier gratis te delen bouw je misschien wel een fanbase op voor meer clicks.
Gelieve verwijderen
  maandag 3 augustus 2020 @ 16:41:51 #73
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194386874
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:57 schreef Fernweh het volgende:
Er zijn lui die tonnen verdienen met verassingseieren openmaken op YouTube.
Of het nieuwste slijm-speeltje recenseren.

Maar zelfs daarmee behoud je meer waardigheid.
  maandag 3 augustus 2020 @ 16:43:06 #74
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194386889
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:41 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Of het nieuwste slijm-speeltje recenseren.

Maar zelfs daarmee behoud je meer waardigheid.
Ik denk dat het nu te laat is voor mij om die foute op te gaan. Ook die lui met hun ASMR's terwijl ze eten. Het slaat nergens op maar eten moet je toch neem lekker een ASMR op en het geld stroomt binnen.
Gelieve verwijderen
  maandag 3 augustus 2020 @ 17:10:06 #75
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194387274
Ze zong als klein meisje beter dan nu (ja, het schijnt haar echt te zijn). :P

https://lovereality.nl/zo(...)kers-er-vroeger-uit/

pi_194389567
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Moest haar naam eerst gaan Google'n, waarna ik het volgende zag...

[ afbeelding ]
Oké...
thicc :9~

quote:
15s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:14 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Echt vies lekker zo'n dikke reet. :9~
fixed _O_
pi_194389615
Heb je een linkje van haar Onlyfans page? Ik heb inmiddels al een koopwoning en zoek nog andere dingen waar ik mijn geld aan kan uitgeven.
pi_194392777
Huh dat nieuwe filmpje met tijgerprint, filmpjeshoppen kan ze niet: https://www.instagram.com/fabiola_extreme/
pi_194392781
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:48 schreef Ananaszot het volgende:
Huh dat nieuwe filmpje met tijgerprint, filmpjeshoppen kan ze niet: https://www.instagram.com/fabiola_extreme/
Ze gaat niet eens twerken. Wat een deceptie.
pi_194392790
https://www.instagram.com/p/B9h8adPlpvn/

Fuck mond- en kontkapjes! _O_
pi_194392866
quote:
instagram


Bwoaahh lekker ordinair he @de_boswachter
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 00:12:05 #83
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_194392879
quote:
Zelfrespect gaar zo de deur uit als er 2 ton gestort word op de rekening, wat nou twerken. Ik ga voor 2 ton de helikopter doen op de dam geen probleem!
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_194392890
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 00:08 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ instagram ]

Bwoaahh lekker ordinair he @:de_boswachter
Goed getimet van haar, ik zie geen andere klanten in die winkel.
pi_194392892
Fabiola draagt een string op die supermarktfoto maar had vandaag in haar Insta story gezet dat zij nooit ondergoed draagt

HUHHH
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 00:41:55 #86
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_194392998
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 00:14 schreef Ananaszot het volgende:
Fabiola draagt een string op die supermarktfoto maar had vandaag in haar Insta story gezet dat zij nooit ondergoed draagt

HUHHH
Aandacht jonge, alles voor de aandacht.

"Kijk mij met mijn grote reet in de supermarkt".
Doe goddomme je boodschappen en ga lekker thuis met je strontschip voor de spiegel staan.
pi_194393811
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 00:08 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ instagram ]

Bwoaahh lekker ordinair he @:de_boswachter
Dit moet bij de Spar zijn, wat een lelijke tering inrichting
U MAD?
pi_194393817
U MAD?
pi_194393841
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:28 schreef HansCojona het volgende:
De hypocrisie van de vrouw kent geen grenzen.
Dit inderdaad. Van de ene kant mag je als man nog geen bil aanraken zonder een document in drievoud te hebben getekend, van de andere kant zijn er 'wijven' (want zo noem ik dit soort gedrochten) zoals deze Fabiola die het met hun gedrag uitlokken. Hoe laag kun je zijn zeg. Dit soort mensen hebben 0.0 eigenwaarde :D
U MAD?
pi_194395207
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Van de ene kant mag je als man nog geen bil aanraken zonder een document in drievoud te hebben getekend, van de andere kant zijn er 'wijven' (want zo noem ik dit soort gedrochten) zoals deze Fabiola die het met hun gedrag uitlokken. Hoe laag kun je zijn zeg. Dit soort mensen hebben 0.0 eigenwaarde :D
Alsof ze ergens anders haar geld mee kan verdienen
  Tettenkoning dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:35:20 #91
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194395315
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:57 schreef Fernweh het volgende:
Er zijn lui die tonnen verdienen met verassingseieren openmaken op YouTube.
Cremeren ze die eieren dan of hoe moet ik dat zien?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:41:15 #92
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194395367
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:35 schreef Nine. het volgende:

[..]

Cremeren ze die eieren dan of hoe moet ik dat zien?
Ze gaan de speeltjes in elkaar zetten denk ik
Gelieve verwijderen
  Tettenkoning dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:43:33 #93
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194395381
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:41 schreef Fernweh het volgende:
Ze gaan de speeltjes in elkaar zetten denk ik
Maar dan heb je het over verrassingseieren. Verassing impliceert iets heel anders ;)

Verassing
1) Crematie 2) Incineratie 3) Lijkverbranding
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:44:32 #94
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194395395
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:43 schreef Nine. het volgende:

[..]

Maar dan heb je het over verrassingseieren. Verassing impliceert iets heel anders ;)
Het spijt me dat ik deze transgressie heb begaan. Ik zal mijn hoofd onder de guillotine leggen en wachten tot je tijd hebt een waardeloos persoon als mijzelf te onthoofden.
Gelieve verwijderen
pi_194395440
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:23 schreef Ananaszot het volgende:

[..]

Alsof ze ergens anders haar geld mee kan verdienen
Met het oudste beroep van de wereld wellicht?
U MAD?
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:30:37 #96
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194395958
Of met een of andere dubieuze realitysoap (zie Barbie).
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:43:08 #97
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194396174
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Van de ene kant mag je als man nog geen bil aanraken zonder een document in drievoud te hebben getekend, van de andere kant zijn er 'wijven' (want zo noem ik dit soort gedrochten) zoals deze Fabiola die het met hun gedrag uitlokken. Hoe laag kun je zijn zeg. Dit soort mensen hebben 0.0 eigenwaarde :D
Wat een gelul zeg dit.

Als jij je leuk kleed omdat je een leuke meid wil scoren vindt je het ook niet ok als Berta met een neuswrat aan je zit.

Wil deze dame aandacht? Ja
Wil ze nee of ja kunnen zeggen? Ook ja.

Dat jij kijkt is geen probleem, dat je haar aandacht probeert te vangen en hoopt dat ze zegt kom maar ook niet.
Maar ze lokt niet uit dat iemand maar gewoon graait zonder toestemming.

En als je denkt van wel vindt je het vast helemaal ok als ma tokkie haar hand in je kruis legt als je je leuke kleren aan hebt gedaan...
Want dan lok je het uit toch? Ben je geen persoon, maar een toyboy.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194396195
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg dit.

Als jij je leuk kleed omdat je een leuke meid wil scoren vindt je het ook niet ok als Berta met een neuswrat aan je zit.

Wil deze dame aandacht? Ja
Wil ze nee of ja kunnen zeggen? Ook ja.

Dat jij kijkt is geen probleem, dat je haar aandacht probeert te vangen en hoopt dat ze zegt kom maar ook niet.
Maar ze lokt niet uit dat iemand maar gewoon graait zonder toestemming.

En als je denkt van wel vindt je het vast helemaal ok als ma tokkie haar hand in je kruis legt als je je leuke kleren aan hebt gedaan...
Want dan lok je het uit toch? Ben je geen persoon, maar een toyboy.
Ik grijp zulke 'vrouwen' gewoon vol bij de kut en roep dan keihard KOM OP DAN KUTHOER!!!

Werkt altijd.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:46:34 #99
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194396211
Die zit over 3 jaar in de bijstand met een mokkakind van 7 mogelijke vaders
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194397310
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg dit.

Als jij je leuk kleed omdat je een leuke meid wil scoren vindt je het ook niet ok als Berta met een neuswrat aan je zit.

Wil deze dame aandacht? Ja
Wil ze nee of ja kunnen zeggen? Ook ja.

Dat jij kijkt is geen probleem, dat je haar aandacht probeert te vangen en hoopt dat ze zegt kom maar ook niet.
Maar ze lokt niet uit dat iemand maar gewoon graait zonder toestemming.

En als je denkt van wel vindt je het vast helemaal ok als ma tokkie haar hand in je kruis legt als je je leuke kleren aan hebt gedaan...
Want dan lok je het uit toch? Ben je geen persoon, maar een toyboy.
Geen touw aan vast te knopen wat je schrijft, sorry.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')