Ik ga niet betalen om dit te wetenquote:Op maandag 3 augustus 2020 00:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Twerkt ze bloot op die onlyfans?Asking for a friend.
Fabiola![]()
![]()
Vroeger had je ook playboy/glamour modellen dus ik begrijp je klacht niet echt. (Om over de lange fransen en lil ekleines van deze wereld maar te zwijgen..) Overigens meen ik te hebben opgevangen dat Fabiola mantelzorger is voor haar verstandelijk gehandicapte broertje..quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:02 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen om dit te weten
Niet naar temptation island, temptation island vips, temptation talk en temptation island usa kijken op videoland.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Daarom niet naar dit soort kutprogramma's kijken en geen Instagram hebben, want lever je er zelf tenminste geen bijdrage aan.
Ik gooi mezelf nog liever van de brugquote:Op maandag 3 augustus 2020 01:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet naar temptation island, temptation island vips, temptation talk en temptation island usa kijken op videoland.
Ik heb dan ook geen TVquote:Op maandag 3 augustus 2020 01:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Daarom niet naar dit soort kutprogramma's kijken en geen Instagram hebben, want lever je er zelf tenminste geen bijdrage aan.
Laat zij zich betalen voor seks dan? Voor zover ik weet niet. Hier is een makkelijk ezelsbruggetje voor je: jouw moeder wel een hoer, fabiola geen hoer.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:41 schreef Gehrman het volgende:
Gewoon een hoer. Maar ja, moet zij weten.
Ditquote:Op maandag 3 augustus 2020 01:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wel of geen seks is slechts semantiek. Ze gedraagt zich als een hoer.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Laat zij zich betalen voor seks dan? Voor zover ik weet niet. Hier is een makkelijk ezelsbruggetje voor je: jouw moeder wel een hoer, fabiola geen hoer.
En? Maakt haar niet minder goedkoop.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Overigens meen ik te hebben opgevangen dat Fabiola mantelzorger is voor haar verstandelijk gehandicapte broertje..
Was ze maar goedkoop met zo'n dure onlyfans.quote:Op maandag 3 augustus 2020 02:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En? Maakt haar niet minder goedkoop.
Hoeveel kost het?quote:Op maandag 3 augustus 2020 02:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Was ze maar goedkoop met zo'n dure onlyfans.
Dit.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Awww, je klinkt erg jaloers...quote:Op maandag 3 augustus 2020 00:53 schreef Ananaszot het volgende:
Mevrouw Fabiola Volkers, bekend van Temptation Island en haar Instagrampagina gaat weer eens “viraal”. Deze dame heeft nog nooit wat gepresteerd. (Behalve haar billen showen en liedjes zingen over seks)
Nu heeft ze een “onlyfans pagina” waar je een maandabonnement kan nemen op haar blote borsten of zo. Iig is het NSFW.
Allereerst is mijn klacht dat mensen die werkelijk geen talent hebben (behalve in hun billen showen) zo makkelijk hun geld verdienen. Dit kan zelfs door een tekst op te lezen en dit liedje te noemen. Dit zagen we een tijdje geleden ook bij Famke Louise. (Waar is die eigenlijk gebleven?)
Als tweede begrijp ik niet dat er nu al 300 mensen zo gek zijn om een abonnement op de blote billen van Fabiola hebben genomen. Zoek een echte vrouw i.p.v. een op je beeldscherm te sponsoren?
Dit. TS is jaloers en ik ook.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:06 schreef cherrycoke het volgende:
totaal geen zelf respect, maar als je zo tonnen euro's naar binnen kan harken had ik hetzelfde gedaan.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 08:34 schreef Sander166 het volgende:
Je kan ook gewoon een Wajong nemen, gratis spullen van MP ophalen en doorverkopen en over bekende mensen lullen op YouTube, zodat je views/geld krijgt.
Ik ken iemand die zo zijn geld verdient
Als je geld hebt voor spullen die je kunt missen heb je het beter dan menig wereldburgerquote:Op maandag 3 augustus 2020 05:18 schreef IxOdysseus het volgende:
Sowieso al die problemen tegenwoordig maar uitdrukken in spullen geld en vooral het ontbreken ervan. Vermoeiend af en toe
Wajong was toch afgeschaft? En stopte toch rond je 30ste?quote:Op maandag 3 augustus 2020 08:34 schreef Sander166 het volgende:
Je kan ook gewoon een Wajong nemen, gratis spullen van MP ophalen en doorverkopen en over bekende mensen lullen op YouTube, zodat je views/geld krijgt.
Ik ken iemand die zo zijn geld verdient
Vieze beestenquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:28 schreef HansCojona het volgende:
De hypocrisie van de vrouw kent geen grenzen.
Wat is het verschil dan? Het is gewoon een hoer. Haar keuze.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Laat zij zich betalen voor seks dan? Voor zover ik weet niet. Hier is een makkelijk ezelsbruggetje voor je: jouw moeder wel een hoer, fabiola geen hoer.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:09 schreef Ananaszot het volgende:
Wajong was toch afgeschaft? En stopte toch rond je 30ste?
quote:Wanneer heb ik recht op Wajong?
U heeft recht op Wajong als u voor uw 18e of tijdens uw studie een ziekte of handicap heeft gekregen. En duurzaam geen arbeidsvermogen heeft. Dit betekent dat u nooit meer kunt werken.
Voorwaarden Wajong-uitkering
U komt in aanmerking voor een Wajong-uitkering als u door een ziekte of handicap nooit meer kunt werken. En als 1 van deze situaties voor u geldt:
u heeft op de dag dat u 18 jaar wordt een ziekte of handicap;
u kreeg na uw 18e en voor de dag dat u 30 jaar werd een ziekte of handicap. In het jaar voordat u uw ziekte of handicap kreeg, volgde u minimaal 6 maanden een opleiding.
Daarnaast moet u voldoen aan de volgende voorwaarden:
u woont in Nederland;
u volgt op dit moment geen opleiding;
u bent minimaal 18 jaar.
Duur Wajong-uitkering
U heeft recht op een Wajong-uitkering vanaf uw 18e verjaardag. Of vanaf 1 jaar nadat u tijdens uw opleiding een ziekte of handicap kreeg.
Dit recht eindigt als:
u weer kunt werken;
u in het buitenland gaat wonen;
u de AOW-leeftijd bereikt;
u langer dan een maand in detentie zit;
u zich niet aan de regels houdt.
https://www.rijksoverheid(...)b-ik-recht-op-wajong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |