Ik ga niet betalen om dit te wetenquote:Op maandag 3 augustus 2020 00:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Twerkt ze bloot op die onlyfans?Asking for a friend.
Fabiola![]()
![]()
Vroeger had je ook playboy/glamour modellen dus ik begrijp je klacht niet echt. (Om over de lange fransen en lil ekleines van deze wereld maar te zwijgen..) Overigens meen ik te hebben opgevangen dat Fabiola mantelzorger is voor haar verstandelijk gehandicapte broertje..quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:02 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen om dit te weten
Niet naar temptation island, temptation island vips, temptation talk en temptation island usa kijken op videoland.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Daarom niet naar dit soort kutprogramma's kijken en geen Instagram hebben, want lever je er zelf tenminste geen bijdrage aan.
Ik gooi mezelf nog liever van de brugquote:Op maandag 3 augustus 2020 01:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet naar temptation island, temptation island vips, temptation talk en temptation island usa kijken op videoland.
Ik heb dan ook geen TVquote:Op maandag 3 augustus 2020 01:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Daarom niet naar dit soort kutprogramma's kijken en geen Instagram hebben, want lever je er zelf tenminste geen bijdrage aan.
Laat zij zich betalen voor seks dan? Voor zover ik weet niet. Hier is een makkelijk ezelsbruggetje voor je: jouw moeder wel een hoer, fabiola geen hoer.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:41 schreef Gehrman het volgende:
Gewoon een hoer. Maar ja, moet zij weten.
Ditquote:Op maandag 3 augustus 2020 01:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wel of geen seks is slechts semantiek. Ze gedraagt zich als een hoer.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Laat zij zich betalen voor seks dan? Voor zover ik weet niet. Hier is een makkelijk ezelsbruggetje voor je: jouw moeder wel een hoer, fabiola geen hoer.
En? Maakt haar niet minder goedkoop.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Overigens meen ik te hebben opgevangen dat Fabiola mantelzorger is voor haar verstandelijk gehandicapte broertje..
Was ze maar goedkoop met zo'n dure onlyfans.quote:Op maandag 3 augustus 2020 02:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En? Maakt haar niet minder goedkoop.
Hoeveel kost het?quote:Op maandag 3 augustus 2020 02:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Was ze maar goedkoop met zo'n dure onlyfans.
Dit.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Awww, je klinkt erg jaloers...quote:Op maandag 3 augustus 2020 00:53 schreef Ananaszot het volgende:
Mevrouw Fabiola Volkers, bekend van Temptation Island en haar Instagrampagina gaat weer eens “viraal”. Deze dame heeft nog nooit wat gepresteerd. (Behalve haar billen showen en liedjes zingen over seks)
Nu heeft ze een “onlyfans pagina” waar je een maandabonnement kan nemen op haar blote borsten of zo. Iig is het NSFW.
Allereerst is mijn klacht dat mensen die werkelijk geen talent hebben (behalve in hun billen showen) zo makkelijk hun geld verdienen. Dit kan zelfs door een tekst op te lezen en dit liedje te noemen. Dit zagen we een tijdje geleden ook bij Famke Louise. (Waar is die eigenlijk gebleven?)
Als tweede begrijp ik niet dat er nu al 300 mensen zo gek zijn om een abonnement op de blote billen van Fabiola hebben genomen. Zoek een echte vrouw i.p.v. een op je beeldscherm te sponsoren?
Dit. TS is jaloers en ik ook.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:06 schreef cherrycoke het volgende:
totaal geen zelf respect, maar als je zo tonnen euro's naar binnen kan harken had ik hetzelfde gedaan.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 08:34 schreef Sander166 het volgende:
Je kan ook gewoon een Wajong nemen, gratis spullen van MP ophalen en doorverkopen en over bekende mensen lullen op YouTube, zodat je views/geld krijgt.
Ik ken iemand die zo zijn geld verdient
Als je geld hebt voor spullen die je kunt missen heb je het beter dan menig wereldburgerquote:Op maandag 3 augustus 2020 05:18 schreef IxOdysseus het volgende:
Sowieso al die problemen tegenwoordig maar uitdrukken in spullen geld en vooral het ontbreken ervan. Vermoeiend af en toe
Wajong was toch afgeschaft? En stopte toch rond je 30ste?quote:Op maandag 3 augustus 2020 08:34 schreef Sander166 het volgende:
Je kan ook gewoon een Wajong nemen, gratis spullen van MP ophalen en doorverkopen en over bekende mensen lullen op YouTube, zodat je views/geld krijgt.
Ik ken iemand die zo zijn geld verdient
Vieze beestenquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:28 schreef HansCojona het volgende:
De hypocrisie van de vrouw kent geen grenzen.
Wat is het verschil dan? Het is gewoon een hoer. Haar keuze.quote:Op maandag 3 augustus 2020 01:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Laat zij zich betalen voor seks dan? Voor zover ik weet niet. Hier is een makkelijk ezelsbruggetje voor je: jouw moeder wel een hoer, fabiola geen hoer.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:09 schreef Ananaszot het volgende:
Wajong was toch afgeschaft? En stopte toch rond je 30ste?
quote:Wanneer heb ik recht op Wajong?
U heeft recht op Wajong als u voor uw 18e of tijdens uw studie een ziekte of handicap heeft gekregen. En duurzaam geen arbeidsvermogen heeft. Dit betekent dat u nooit meer kunt werken.
Voorwaarden Wajong-uitkering
U komt in aanmerking voor een Wajong-uitkering als u door een ziekte of handicap nooit meer kunt werken. En als 1 van deze situaties voor u geldt:
u heeft op de dag dat u 18 jaar wordt een ziekte of handicap;
u kreeg na uw 18e en voor de dag dat u 30 jaar werd een ziekte of handicap. In het jaar voordat u uw ziekte of handicap kreeg, volgde u minimaal 6 maanden een opleiding.
Daarnaast moet u voldoen aan de volgende voorwaarden:
u woont in Nederland;
u volgt op dit moment geen opleiding;
u bent minimaal 18 jaar.
Duur Wajong-uitkering
U heeft recht op een Wajong-uitkering vanaf uw 18e verjaardag. Of vanaf 1 jaar nadat u tijdens uw opleiding een ziekte of handicap kreeg.
Dit recht eindigt als:
u weer kunt werken;
u in het buitenland gaat wonen;
u de AOW-leeftijd bereikt;
u langer dan een maand in detentie zit;
u zich niet aan de regels houdt.
https://www.rijksoverheid(...)b-ik-recht-op-wajong
? Ik dacht dat je na je 30ste recht hebt op iets anders. Maar er staat geen einddatum 30 jaar voor de wajong alleen dat je geen 30 mag zijn voor de toekenningquote:
Er staat wel een einddatum:quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:32 schreef Ananaszot het volgende:
? Ik dacht dat je na je 30ste recht hebt op iets anders. Maar er staat geen einddatum 30 jaar voor de wajong alleen dat je geen 30 mag zijn voor de toekenning
quote:Dit recht eindigt als:
u de AOW-leeftijd bereikt;
Dat is geen geldig mondkapje.quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Moest haar naam eerst gaan Google'n, waarna ik het volgende zag...
[ afbeelding ]
Oké...
Ik lach hardopquote:Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[ afbeelding ]
Oké...
Tering wat lelijkquote:Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[ afbeelding ]
Oké...
WTF is dit voor gedrocht?quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[ afbeelding ]
Oké...
quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[ afbeelding ]
Oké...
Dan ben je toch een hoer of wat?quote:
Echt vies zo'n dikke reet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[ afbeelding ]
Oké...
Ja.quote:Op maandag 3 augustus 2020 14:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Dan ben je toch een hoer of wat?
Ik dacht in eerste instantie dat dit Kelly van der Veer was; die transsexueel. Waar de TT ook wel bij past.quote:
Hoe kijk jij dan series, films, docu's, etc.?quote:
Uh niet? Ik kijk die dingen niet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 14:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij dan series, films, docu's, etc.?
Op je kleine, miezerige telefoonschermpje?
(zeg niet op de grote televisie in de woonkamer of je grote computerscherm, want dat is namelijk gewoon een TV).
Haha als ik dit over mijn collega’s zou zingen had ik een probleem.quote:
Dus jouw enige scherm is je telefoon schermpje?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:03 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Uh niet? Ik kijk die dingen niet.
Waarom zou je series, films en docu’s moeten kijken?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jouw enige scherm is je telefoon schermpje?
Dat hoeft niet. Dus jouw enige scherm is een telefoonscherm?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:15 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Waarom zou je series, films en docu’s moeten kijken?
Wat een afgunst en jaloezie in al je topics zeg.quote:Op maandag 3 augustus 2020 00:53 schreef Ananaszot het volgende:
Mevrouw Fabiola Volkers, bekend van Temptation Island en haar Instagrampagina gaat weer eens “viraal”. Deze dame heeft nog nooit wat gepresteerd. (Behalve haar billen showen en liedjes zingen over seks)
Nu heeft ze een “onlyfans pagina” waar je een maandabonnement kan nemen op haar blote borsten of zo. Iig is het NSFW.
Allereerst is mijn klacht dat mensen die werkelijk geen talent hebben (behalve in hun billen showen) zo makkelijk hun geld verdienen. Dit kan zelfs door een tekst op te lezen en dit liedje te noemen. Dit zagen we een tijdje geleden ook bij Famke Louise. (Waar is die eigenlijk gebleven?)
Als tweede begrijp ik niet dat er nu al 300 mensen zo gek zijn om een abonnement op de blote billen van Fabiola hebben genomen. Zoek een echte vrouw i.p.v. een op je beeldscherm te sponsoren?
Is dit een subtiele manier van vragen om nudes?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Waarom zo witheet TS. Jij kan het ook doen, heb je ook makkelijk geld.
Mannenkontenquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:39 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier van vragen om nudes?
Nee je moet ze verkopen. Dat is het hele punt. Maar door ze hier gratis te delen bouw je misschien wel een fanbase op voor meer clicks.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:39 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier van vragen om nudes?
Of het nieuwste slijm-speeltje recenseren.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:57 schreef Fernweh het volgende:
Er zijn lui die tonnen verdienen met verassingseieren openmaken op YouTube.
Ik denk dat het nu te laat is voor mij om die foute op te gaan. Ook die lui met hun ASMR's terwijl ze eten. Het slaat nergens op maar eten moet je toch neem lekker een ASMR op en het geld stroomt binnen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of het nieuwste slijm-speeltje recenseren.
Maar zelfs daarmee behoud je meer waardigheid.
thiccquote:Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[ afbeelding ]
Oké...
fixedquote:Op maandag 3 augustus 2020 14:14 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Echt vies lekker zo'n dikke reet.![]()
Ze gaat niet eens twerken. Wat een deceptie.quote:Op maandag 3 augustus 2020 23:48 schreef Ananaszot het volgende:
Huh dat nieuwe filmpje met tijgerprint, filmpjeshoppen kan ze niet: https://www.instagram.com/fabiola_extreme/
quote:Op maandag 3 augustus 2020 23:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:
https://www.instagram.com/p/B9h8adPlpvn/
Fuck mond- en kontkapjes!
Zelfrespect gaar zo de deur uit als er 2 ton gestort word op de rekening, wat nou twerken. Ik ga voor 2 ton de helikopter doen op de dam geen probleem!quote:
Goed getimet van haar, ik zie geen andere klanten in die winkel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 00:08 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[ instagram ]
Bwoaahh lekker ordinair he @:de_boswachter
Aandacht jonge, alles voor de aandacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 00:14 schreef Ananaszot het volgende:
Fabiola draagt een string op die supermarktfoto maar had vandaag in haar Insta story gezet dat zij nooit ondergoed draagt
HUHHH
Dit moet bij de Spar zijn, wat een lelijke tering inrichtingquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 00:08 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[ instagram ]
Bwoaahh lekker ordinair he @:de_boswachter
Dit inderdaad. Van de ene kant mag je als man nog geen bil aanraken zonder een document in drievoud te hebben getekend, van de andere kant zijn er 'wijven' (want zo noem ik dit soort gedrochten) zoals deze Fabiola die het met hun gedrag uitlokken. Hoe laag kun je zijn zeg. Dit soort mensen hebben 0.0 eigenwaardequote:Op maandag 3 augustus 2020 11:28 schreef HansCojona het volgende:
De hypocrisie van de vrouw kent geen grenzen.
Alsof ze ergens anders haar geld mee kan verdienenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 07:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Van de ene kant mag je als man nog geen bil aanraken zonder een document in drievoud te hebben getekend, van de andere kant zijn er 'wijven' (want zo noem ik dit soort gedrochten) zoals deze Fabiola die het met hun gedrag uitlokken. Hoe laag kun je zijn zeg. Dit soort mensen hebben 0.0 eigenwaarde
Cremeren ze die eieren dan of hoe moet ik dat zien?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:57 schreef Fernweh het volgende:
Er zijn lui die tonnen verdienen met verassingseieren openmaken op YouTube.
Ze gaan de speeltjes in elkaar zetten denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Cremeren ze die eieren dan of hoe moet ik dat zien?
Maar dan heb je het over verrassingseieren. Verassing impliceert iets heel andersquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:41 schreef Fernweh het volgende:
Ze gaan de speeltjes in elkaar zetten denk ik
Het spijt me dat ik deze transgressie heb begaan. Ik zal mijn hoofd onder de guillotine leggen en wachten tot je tijd hebt een waardeloos persoon als mijzelf te onthoofden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar dan heb je het over verrassingseieren. Verassing impliceert iets heel anders
Met het oudste beroep van de wereld wellicht?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:23 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Alsof ze ergens anders haar geld mee kan verdienen
Wat een gelul zeg dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 07:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Van de ene kant mag je als man nog geen bil aanraken zonder een document in drievoud te hebben getekend, van de andere kant zijn er 'wijven' (want zo noem ik dit soort gedrochten) zoals deze Fabiola die het met hun gedrag uitlokken. Hoe laag kun je zijn zeg. Dit soort mensen hebben 0.0 eigenwaarde
Ik grijp zulke 'vrouwen' gewoon vol bij de kut en roep dan keihard KOM OP DAN KUTHOER!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg dit.
Als jij je leuk kleed omdat je een leuke meid wil scoren vindt je het ook niet ok als Berta met een neuswrat aan je zit.
Wil deze dame aandacht? Ja
Wil ze nee of ja kunnen zeggen? Ook ja.
Dat jij kijkt is geen probleem, dat je haar aandacht probeert te vangen en hoopt dat ze zegt kom maar ook niet.
Maar ze lokt niet uit dat iemand maar gewoon graait zonder toestemming.
En als je denkt van wel vindt je het vast helemaal ok als ma tokkie haar hand in je kruis legt als je je leuke kleren aan hebt gedaan...
Want dan lok je het uit toch? Ben je geen persoon, maar een toyboy.
Geen touw aan vast te knopen wat je schrijft, sorry.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg dit.
Als jij je leuk kleed omdat je een leuke meid wil scoren vindt je het ook niet ok als Berta met een neuswrat aan je zit.
Wil deze dame aandacht? Ja
Wil ze nee of ja kunnen zeggen? Ook ja.
Dat jij kijkt is geen probleem, dat je haar aandacht probeert te vangen en hoopt dat ze zegt kom maar ook niet.
Maar ze lokt niet uit dat iemand maar gewoon graait zonder toestemming.
En als je denkt van wel vindt je het vast helemaal ok als ma tokkie haar hand in je kruis legt als je je leuke kleren aan hebt gedaan...
Want dan lok je het uit toch? Ben je geen persoon, maar een toyboy.
Voor vakkenvullen heb je geen brein nodig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:23 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Alsof ze ergens anders haar geld mee kan verdienen
Wat een heerlijk nummertje, hele dag op repeat.quote:
Volgens mij zijn het er twee en ik vind die tweede verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat een heerlijk nummertje, hele dag op repeat.
quote:
Alleen het eerste deel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:59 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er twee en ik vind die tweede verschrikkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |