WTF is dit voor gedrocht?quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Moest haar naam eerst gaan Google'n, waarna ik het volgende zag...
[ afbeelding ]
Oké...
quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[ afbeelding ]
Oké...
Dan ben je toch een hoer of wat?quote:
Echt vies zo'n dikke reet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[ afbeelding ]
Oké...
Ja.quote:Op maandag 3 augustus 2020 14:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Dan ben je toch een hoer of wat?
Ik dacht in eerste instantie dat dit Kelly van der Veer was; die transsexueel. Waar de TT ook wel bij past.quote:
Hoe kijk jij dan series, films, docu's, etc.?quote:
Uh niet? Ik kijk die dingen niet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 14:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij dan series, films, docu's, etc.?
Op je kleine, miezerige telefoonschermpje?
(zeg niet op de grote televisie in de woonkamer of je grote computerscherm, want dat is namelijk gewoon een TV).
Haha als ik dit over mijn collega’s zou zingen had ik een probleem.quote:
Dus jouw enige scherm is je telefoon schermpje?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:03 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Uh niet? Ik kijk die dingen niet.
Waarom zou je series, films en docu’s moeten kijken?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jouw enige scherm is je telefoon schermpje?
Dat hoeft niet. Dus jouw enige scherm is een telefoonscherm?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:15 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Waarom zou je series, films en docu’s moeten kijken?
Wat een afgunst en jaloezie in al je topics zeg.quote:Op maandag 3 augustus 2020 00:53 schreef Ananaszot het volgende:
Mevrouw Fabiola Volkers, bekend van Temptation Island en haar Instagrampagina gaat weer eens “viraal”. Deze dame heeft nog nooit wat gepresteerd. (Behalve haar billen showen en liedjes zingen over seks)
Nu heeft ze een “onlyfans pagina” waar je een maandabonnement kan nemen op haar blote borsten of zo. Iig is het NSFW.
Allereerst is mijn klacht dat mensen die werkelijk geen talent hebben (behalve in hun billen showen) zo makkelijk hun geld verdienen. Dit kan zelfs door een tekst op te lezen en dit liedje te noemen. Dit zagen we een tijdje geleden ook bij Famke Louise. (Waar is die eigenlijk gebleven?)
Als tweede begrijp ik niet dat er nu al 300 mensen zo gek zijn om een abonnement op de blote billen van Fabiola hebben genomen. Zoek een echte vrouw i.p.v. een op je beeldscherm te sponsoren?
Is dit een subtiele manier van vragen om nudes?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Waarom zo witheet TS. Jij kan het ook doen, heb je ook makkelijk geld.
Mannenkontenquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:39 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier van vragen om nudes?
Nee je moet ze verkopen. Dat is het hele punt. Maar door ze hier gratis te delen bouw je misschien wel een fanbase op voor meer clicks.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:39 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier van vragen om nudes?
Of het nieuwste slijm-speeltje recenseren.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:57 schreef Fernweh het volgende:
Er zijn lui die tonnen verdienen met verassingseieren openmaken op YouTube.
Ik denk dat het nu te laat is voor mij om die foute op te gaan. Ook die lui met hun ASMR's terwijl ze eten. Het slaat nergens op maar eten moet je toch neem lekker een ASMR op en het geld stroomt binnen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of het nieuwste slijm-speeltje recenseren.
Maar zelfs daarmee behoud je meer waardigheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |