abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Tettenkoning maandag 3 augustus 2020 @ 05:28:20 #26
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194379900
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 01:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Daarom niet naar dit soort kutprogramma's kijken en geen Instagram hebben, want lever je er zelf tenminste geen bijdrage aan.
Dit.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194379921
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 00:53 schreef Ananaszot het volgende:
Mevrouw Fabiola Volkers, bekend van Temptation Island en haar Instagrampagina gaat weer eens “viraal”. Deze dame heeft nog nooit wat gepresteerd. (Behalve haar billen showen en liedjes zingen over seks)
Nu heeft ze een “onlyfans pagina” waar je een maandabonnement kan nemen op haar blote borsten of zo. Iig is het NSFW.

Allereerst is mijn klacht dat mensen die werkelijk geen talent hebben (behalve in hun billen showen) zo makkelijk hun geld verdienen. Dit kan zelfs door een tekst op te lezen en dit liedje te noemen. Dit zagen we een tijdje geleden ook bij Famke Louise. (Waar is die eigenlijk gebleven?)

Als tweede begrijp ik niet dat er nu al 300 mensen zo gek zijn om een abonnement op de blote billen van Fabiola hebben genomen. Zoek een echte vrouw i.p.v. een op je beeldscherm te sponsoren?
Awww, je klinkt erg jaloers... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door laforest op 03-08-2020 05:33:38 (,) ]
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_194380078
pi_194380080
Makkelijk geld verdienen _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 3 augustus 2020 @ 07:24:16 #30
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_194380236
Zullen wel veel kpd rukkers tussen zitten
pi_194380558
Je kan ook gewoon een Wajong nemen, gratis spullen van MP ophalen en doorverkopen en over bekende mensen lullen op YouTube, zodat je views/geld krijgt.

Ik ken iemand die zo zijn geld verdient
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 08:40:51 #32
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_194380603
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2020 01:06 schreef cherrycoke het volgende:
totaal geen zelf respect, maar als je zo tonnen euro's naar binnen kan harken had ik hetzelfde gedaan.
Dit. TS is jaloers en ik ook.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_194380622
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:34 schreef Sander166 het volgende:
Je kan ook gewoon een Wajong nemen, gratis spullen van MP ophalen en doorverkopen en over bekende mensen lullen op YouTube, zodat je views/geld krijgt.

Ik ken iemand die zo zijn geld verdient
_O- hehe
pi_194382130
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 05:18 schreef IxOdysseus het volgende:
Sowieso al die problemen tegenwoordig maar uitdrukken in spullen geld en vooral het ontbreken ervan. Vermoeiend af en toe :D
Als je geld hebt voor spullen die je kunt missen heb je het beter dan menig wereldburger
pi_194382141
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:34 schreef Sander166 het volgende:
Je kan ook gewoon een Wajong nemen, gratis spullen van MP ophalen en doorverkopen en over bekende mensen lullen op YouTube, zodat je views/geld krijgt.

Ik ken iemand die zo zijn geld verdient
Wajong was toch afgeschaft? En stopte toch rond je 30ste?
pi_194382372
Mensen die haten op huisbazen en zeggen dat het geen echte baan is maar wel lid zijn van 10 onlyfans accounts :')
pi_194382427
De hypocrisie van de vrouw kent geen grenzen.
pi_194382448
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:28 schreef HansCojona het volgende:
De hypocrisie van de vrouw kent geen grenzen.
Vieze beesten :r
pi_194382456
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2020 01:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Laat zij zich betalen voor seks dan? Voor zover ik weet niet. Hier is een makkelijk ezelsbruggetje voor je: jouw moeder wel een hoer, fabiola geen hoer.
Wat is het verschil dan? Het is gewoon een hoer. Haar keuze.
  Tettenkoning maandag 3 augustus 2020 @ 11:31:33 #40
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194382470
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:09 schreef Ananaszot het volgende:
Wajong was toch afgeschaft? En stopte toch rond je 30ste?
quote:
Wanneer heb ik recht op Wajong?
U heeft recht op Wajong als u voor uw 18e of tijdens uw studie een ziekte of handicap heeft gekregen. En duurzaam geen arbeidsvermogen heeft. Dit betekent dat u nooit meer kunt werken.

Voorwaarden Wajong-uitkering
U komt in aanmerking voor een Wajong-uitkering als u door een ziekte of handicap nooit meer kunt werken. En als 1 van deze situaties voor u geldt:

u heeft op de dag dat u 18 jaar wordt een ziekte of handicap;
u kreeg na uw 18e en voor de dag dat u 30 jaar werd een ziekte of handicap. In het jaar voordat u uw ziekte of handicap kreeg, volgde u minimaal 6 maanden een opleiding.

Daarnaast moet u voldoen aan de volgende voorwaarden:
u woont in Nederland;
u volgt op dit moment geen opleiding;
u bent minimaal 18 jaar.

Duur Wajong-uitkering

U heeft recht op een Wajong-uitkering vanaf uw 18e verjaardag. Of vanaf 1 jaar nadat u tijdens uw opleiding een ziekte of handicap kreeg.

Dit recht eindigt als:
u weer kunt werken;
u in het buitenland gaat wonen;
u de AOW-leeftijd bereikt;
u langer dan een maand in detentie zit;
u zich niet aan de regels houdt.
https://www.rijksoverheid(...)b-ik-recht-op-wajong
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194382485
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:31 schreef Nine. het volgende:

[..]


[..]

? Ik dacht dat je na je 30ste recht hebt op iets anders. Maar er staat geen einddatum 30 jaar voor de wajong alleen dat je geen 30 mag zijn voor de toekenning _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2020 11:33:21 ]
  Tettenkoning maandag 3 augustus 2020 @ 11:34:14 #42
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194382501
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:32 schreef Ananaszot het volgende:
? Ik dacht dat je na je 30ste recht hebt op iets anders. Maar er staat geen einddatum 30 jaar voor de wajong alleen dat je geen 30 mag zijn voor de toekenning _O-
Er staat wel een einddatum:
quote:
Dit recht eindigt als:
u de AOW-leeftijd bereikt;
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194382519
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:34 schreef Nine. het volgende:

[..]

Er staat wel een einddatum:
[..]

En dat is geen 30 jaar _O-
pi_194382608
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 01:10 schreef Ananaszot het volgende:

[..]

Ik heb dan ook geen TV _O_

:') :')
  maandag 3 augustus 2020 @ 12:13:12 #45
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194383031
Wat een gezanik.
Ze heeft lol, verdient er ook nog eens leuk mee.

De ts zou het ook doen als hij het kon.

Geen idee wie het is trouwens, maar mijn zegen heeft ze.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 3 augustus 2020 @ 12:26:47 #46
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194383205
Als ik genoeg geld kon verdienen door dickpics te verkopen zou ik het meteen doen hoor.
  maandag 3 augustus 2020 @ 12:56:03 #47
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_194383629
Moest haar naam eerst gaan Google'n, waarna ik het volgende zag...


Oké...
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_194383656
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Moest haar naam eerst gaan Google'n, waarna ik het volgende zag...

[ afbeelding ]
Oké...
Dat is geen geldig mondkapje.
pi_194383718
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Moest haar naam eerst gaan Google'n, waarna ik het volgende zag...

[ afbeelding ]
Oké...
Ik lach hardop
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:06:32 #50
319979 Fok-it
All is well
pi_194383739
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Moest haar naam eerst gaan Google'n, waarna ik het volgende zag...

[ afbeelding ]
Oké...
Tering wat lelijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')