thiccquote:Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Moest haar naam eerst gaan Google'n, waarna ik het volgende zag...
[ afbeelding ]
Oké...
fixedquote:Op maandag 3 augustus 2020 14:14 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Echt vies lekker zo'n dikke reet.![]()
Ze gaat niet eens twerken. Wat een deceptie.quote:Op maandag 3 augustus 2020 23:48 schreef Ananaszot het volgende:
Huh dat nieuwe filmpje met tijgerprint, filmpjeshoppen kan ze niet: https://www.instagram.com/fabiola_extreme/
quote:Op maandag 3 augustus 2020 23:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:
https://www.instagram.com/p/B9h8adPlpvn/
Fuck mond- en kontkapjes!
Zelfrespect gaar zo de deur uit als er 2 ton gestort word op de rekening, wat nou twerken. Ik ga voor 2 ton de helikopter doen op de dam geen probleem!quote:
Goed getimet van haar, ik zie geen andere klanten in die winkel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 00:08 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[ instagram ]
Bwoaahh lekker ordinair he @:de_boswachter
Aandacht jonge, alles voor de aandacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 00:14 schreef Ananaszot het volgende:
Fabiola draagt een string op die supermarktfoto maar had vandaag in haar Insta story gezet dat zij nooit ondergoed draagt
HUHHH
Dit moet bij de Spar zijn, wat een lelijke tering inrichtingquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 00:08 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[ instagram ]
Bwoaahh lekker ordinair he @:de_boswachter
Dit inderdaad. Van de ene kant mag je als man nog geen bil aanraken zonder een document in drievoud te hebben getekend, van de andere kant zijn er 'wijven' (want zo noem ik dit soort gedrochten) zoals deze Fabiola die het met hun gedrag uitlokken. Hoe laag kun je zijn zeg. Dit soort mensen hebben 0.0 eigenwaardequote:Op maandag 3 augustus 2020 11:28 schreef HansCojona het volgende:
De hypocrisie van de vrouw kent geen grenzen.
Alsof ze ergens anders haar geld mee kan verdienenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 07:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Van de ene kant mag je als man nog geen bil aanraken zonder een document in drievoud te hebben getekend, van de andere kant zijn er 'wijven' (want zo noem ik dit soort gedrochten) zoals deze Fabiola die het met hun gedrag uitlokken. Hoe laag kun je zijn zeg. Dit soort mensen hebben 0.0 eigenwaarde
Cremeren ze die eieren dan of hoe moet ik dat zien?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:57 schreef Fernweh het volgende:
Er zijn lui die tonnen verdienen met verassingseieren openmaken op YouTube.
Ze gaan de speeltjes in elkaar zetten denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Cremeren ze die eieren dan of hoe moet ik dat zien?
Maar dan heb je het over verrassingseieren. Verassing impliceert iets heel andersquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:41 schreef Fernweh het volgende:
Ze gaan de speeltjes in elkaar zetten denk ik
Het spijt me dat ik deze transgressie heb begaan. Ik zal mijn hoofd onder de guillotine leggen en wachten tot je tijd hebt een waardeloos persoon als mijzelf te onthoofden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar dan heb je het over verrassingseieren. Verassing impliceert iets heel anders
Met het oudste beroep van de wereld wellicht?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:23 schreef Ananaszot het volgende:
[..]
Alsof ze ergens anders haar geld mee kan verdienen
Wat een gelul zeg dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 07:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Van de ene kant mag je als man nog geen bil aanraken zonder een document in drievoud te hebben getekend, van de andere kant zijn er 'wijven' (want zo noem ik dit soort gedrochten) zoals deze Fabiola die het met hun gedrag uitlokken. Hoe laag kun je zijn zeg. Dit soort mensen hebben 0.0 eigenwaarde
Ik grijp zulke 'vrouwen' gewoon vol bij de kut en roep dan keihard KOM OP DAN KUTHOER!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg dit.
Als jij je leuk kleed omdat je een leuke meid wil scoren vindt je het ook niet ok als Berta met een neuswrat aan je zit.
Wil deze dame aandacht? Ja
Wil ze nee of ja kunnen zeggen? Ook ja.
Dat jij kijkt is geen probleem, dat je haar aandacht probeert te vangen en hoopt dat ze zegt kom maar ook niet.
Maar ze lokt niet uit dat iemand maar gewoon graait zonder toestemming.
En als je denkt van wel vindt je het vast helemaal ok als ma tokkie haar hand in je kruis legt als je je leuke kleren aan hebt gedaan...
Want dan lok je het uit toch? Ben je geen persoon, maar een toyboy.
Geen touw aan vast te knopen wat je schrijft, sorry.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg dit.
Als jij je leuk kleed omdat je een leuke meid wil scoren vindt je het ook niet ok als Berta met een neuswrat aan je zit.
Wil deze dame aandacht? Ja
Wil ze nee of ja kunnen zeggen? Ook ja.
Dat jij kijkt is geen probleem, dat je haar aandacht probeert te vangen en hoopt dat ze zegt kom maar ook niet.
Maar ze lokt niet uit dat iemand maar gewoon graait zonder toestemming.
En als je denkt van wel vindt je het vast helemaal ok als ma tokkie haar hand in je kruis legt als je je leuke kleren aan hebt gedaan...
Want dan lok je het uit toch? Ben je geen persoon, maar een toyboy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |