abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194389567
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Moest haar naam eerst gaan Google'n, waarna ik het volgende zag...

[ afbeelding ]
Oké...
thicc :9~

quote:
15s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:14 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Echt vies lekker zo'n dikke reet. :9~
fixed _O_
pi_194389615
Heb je een linkje van haar Onlyfans page? Ik heb inmiddels al een koopwoning en zoek nog andere dingen waar ik mijn geld aan kan uitgeven.
pi_194392777
Huh dat nieuwe filmpje met tijgerprint, filmpjeshoppen kan ze niet: https://www.instagram.com/fabiola_extreme/
pi_194392781
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:48 schreef Ananaszot het volgende:
Huh dat nieuwe filmpje met tijgerprint, filmpjeshoppen kan ze niet: https://www.instagram.com/fabiola_extreme/
Ze gaat niet eens twerken. Wat een deceptie.
pi_194392790
https://www.instagram.com/p/B9h8adPlpvn/

Fuck mond- en kontkapjes! _O_
pi_194392866
quote:
instagram


Bwoaahh lekker ordinair he @de_boswachter
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 00:12:05 #83
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_194392879
quote:
Zelfrespect gaar zo de deur uit als er 2 ton gestort word op de rekening, wat nou twerken. Ik ga voor 2 ton de helikopter doen op de dam geen probleem!
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_194392890
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 00:08 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ instagram ]

Bwoaahh lekker ordinair he @:de_boswachter
Goed getimet van haar, ik zie geen andere klanten in die winkel.
pi_194392892
Fabiola draagt een string op die supermarktfoto maar had vandaag in haar Insta story gezet dat zij nooit ondergoed draagt

HUHHH
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 00:41:55 #86
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_194392998
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 00:14 schreef Ananaszot het volgende:
Fabiola draagt een string op die supermarktfoto maar had vandaag in haar Insta story gezet dat zij nooit ondergoed draagt

HUHHH
Aandacht jonge, alles voor de aandacht.

"Kijk mij met mijn grote reet in de supermarkt".
Doe goddomme je boodschappen en ga lekker thuis met je strontschip voor de spiegel staan.
pi_194393811
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 00:08 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ instagram ]

Bwoaahh lekker ordinair he @:de_boswachter
Dit moet bij de Spar zijn, wat een lelijke tering inrichting
U MAD?
pi_194393817
U MAD?
pi_194393841
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:28 schreef HansCojona het volgende:
De hypocrisie van de vrouw kent geen grenzen.
Dit inderdaad. Van de ene kant mag je als man nog geen bil aanraken zonder een document in drievoud te hebben getekend, van de andere kant zijn er 'wijven' (want zo noem ik dit soort gedrochten) zoals deze Fabiola die het met hun gedrag uitlokken. Hoe laag kun je zijn zeg. Dit soort mensen hebben 0.0 eigenwaarde :D
U MAD?
pi_194395207
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Van de ene kant mag je als man nog geen bil aanraken zonder een document in drievoud te hebben getekend, van de andere kant zijn er 'wijven' (want zo noem ik dit soort gedrochten) zoals deze Fabiola die het met hun gedrag uitlokken. Hoe laag kun je zijn zeg. Dit soort mensen hebben 0.0 eigenwaarde :D
Alsof ze ergens anders haar geld mee kan verdienen
  Tettenkoning dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:35:20 #91
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194395315
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:57 schreef Fernweh het volgende:
Er zijn lui die tonnen verdienen met verassingseieren openmaken op YouTube.
Cremeren ze die eieren dan of hoe moet ik dat zien?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:41:15 #92
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194395367
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:35 schreef Nine. het volgende:

[..]

Cremeren ze die eieren dan of hoe moet ik dat zien?
Ze gaan de speeltjes in elkaar zetten denk ik
Gelieve verwijderen
  Tettenkoning dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:43:33 #93
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194395381
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:41 schreef Fernweh het volgende:
Ze gaan de speeltjes in elkaar zetten denk ik
Maar dan heb je het over verrassingseieren. Verassing impliceert iets heel anders ;)

Verassing
1) Crematie 2) Incineratie 3) Lijkverbranding
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:44:32 #94
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_194395395
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:43 schreef Nine. het volgende:

[..]

Maar dan heb je het over verrassingseieren. Verassing impliceert iets heel anders ;)
Het spijt me dat ik deze transgressie heb begaan. Ik zal mijn hoofd onder de guillotine leggen en wachten tot je tijd hebt een waardeloos persoon als mijzelf te onthoofden.
Gelieve verwijderen
pi_194395440
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:23 schreef Ananaszot het volgende:

[..]

Alsof ze ergens anders haar geld mee kan verdienen
Met het oudste beroep van de wereld wellicht?
U MAD?
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:30:37 #96
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194395958
Of met een of andere dubieuze realitysoap (zie Barbie).
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:43:08 #97
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194396174
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Van de ene kant mag je als man nog geen bil aanraken zonder een document in drievoud te hebben getekend, van de andere kant zijn er 'wijven' (want zo noem ik dit soort gedrochten) zoals deze Fabiola die het met hun gedrag uitlokken. Hoe laag kun je zijn zeg. Dit soort mensen hebben 0.0 eigenwaarde :D
Wat een gelul zeg dit.

Als jij je leuk kleed omdat je een leuke meid wil scoren vindt je het ook niet ok als Berta met een neuswrat aan je zit.

Wil deze dame aandacht? Ja
Wil ze nee of ja kunnen zeggen? Ook ja.

Dat jij kijkt is geen probleem, dat je haar aandacht probeert te vangen en hoopt dat ze zegt kom maar ook niet.
Maar ze lokt niet uit dat iemand maar gewoon graait zonder toestemming.

En als je denkt van wel vindt je het vast helemaal ok als ma tokkie haar hand in je kruis legt als je je leuke kleren aan hebt gedaan...
Want dan lok je het uit toch? Ben je geen persoon, maar een toyboy.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194396195
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg dit.

Als jij je leuk kleed omdat je een leuke meid wil scoren vindt je het ook niet ok als Berta met een neuswrat aan je zit.

Wil deze dame aandacht? Ja
Wil ze nee of ja kunnen zeggen? Ook ja.

Dat jij kijkt is geen probleem, dat je haar aandacht probeert te vangen en hoopt dat ze zegt kom maar ook niet.
Maar ze lokt niet uit dat iemand maar gewoon graait zonder toestemming.

En als je denkt van wel vindt je het vast helemaal ok als ma tokkie haar hand in je kruis legt als je je leuke kleren aan hebt gedaan...
Want dan lok je het uit toch? Ben je geen persoon, maar een toyboy.
Ik grijp zulke 'vrouwen' gewoon vol bij de kut en roep dan keihard KOM OP DAN KUTHOER!!!

Werkt altijd.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:46:34 #99
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194396211
Die zit over 3 jaar in de bijstand met een mokkakind van 7 mogelijke vaders
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194397310
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg dit.

Als jij je leuk kleed omdat je een leuke meid wil scoren vindt je het ook niet ok als Berta met een neuswrat aan je zit.

Wil deze dame aandacht? Ja
Wil ze nee of ja kunnen zeggen? Ook ja.

Dat jij kijkt is geen probleem, dat je haar aandacht probeert te vangen en hoopt dat ze zegt kom maar ook niet.
Maar ze lokt niet uit dat iemand maar gewoon graait zonder toestemming.

En als je denkt van wel vindt je het vast helemaal ok als ma tokkie haar hand in je kruis legt als je je leuke kleren aan hebt gedaan...
Want dan lok je het uit toch? Ben je geen persoon, maar een toyboy.
Geen touw aan vast te knopen wat je schrijft, sorry.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')