quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:40 schreef IxOdysseus het volgende:
Hutspot. Gatverdamme wat een smerig oorlogsvoedsel is dat zeg.
dat is niet Neerlands !quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:43 schreef HansCojona het volgende:
Gerookte paling
Gerookte makreel
Foe yong Hai
Foe foek you
Babi Panggang
JA!!quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:31 schreef Themonk5 het volgende:
Frikandel. De uitvinder hadden ze echt moeten ophangen.
Zoveel lekkere Nederlandse gefrituurde snacks en dan kiezen sommigen voor een frikandel
En niks van kruiden in dat gehakt ook verderquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:36 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Wauw inderdaad nog zo eentje inderdaad
Hahahahaha ik was dat alweer vergetenquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:38 schreef Marsenal het volgende:
Wat ik echt een smerige Nederlandse eetgewoonte vind is die Knorr Aromat of de Maggi smaakversterker die te pas en te onpas gebruikt wordt bij vooral de babyboomer-generatie.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:38 schreef Marsenal het volgende:
Wat ik echt een smerige Nederlandse eetgewoonte vind is die Knorr Aromat of de Maggi smaakversterker die te pas en te onpas gebruikt wordt bij vooral de babyboomer-generatie.
Doe ik soms wel op een gekookt eitjequote:Op zondag 2 augustus 2020 21:38 schreef Marsenal het volgende:
Aromat is wel chillers op een zacht gekookt ei, man!quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:38 schreef Marsenal het volgende:
Geen idee, zo ken ik het niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:38 schreef jerney het volgende:
[..]
En niks van kruiden in dat gehakt ook verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |