quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:40 schreef IxOdysseus het volgende:
Hutspot. Gatverdamme wat een smerig oorlogsvoedsel is dat zeg.
dat is niet Neerlands !quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:43 schreef HansCojona het volgende:
Gerookte paling
Gerookte makreel
Foe yong Hai
Foe foek you
Babi Panggang
JA!!quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:31 schreef Themonk5 het volgende:
Frikandel. De uitvinder hadden ze echt moeten ophangen.
Zoveel lekkere Nederlandse gefrituurde snacks en dan kiezen sommigen voor een frikandel
En niks van kruiden in dat gehakt ook verderquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:36 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Wauw inderdaad nog zo eentje inderdaad
Hahahahaha ik was dat alweer vergetenquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:38 schreef Marsenal het volgende:
Wat ik echt een smerige Nederlandse eetgewoonte vind is die Knorr Aromat of de Maggi smaakversterker die te pas en te onpas gebruikt wordt bij vooral de babyboomer-generatie.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:38 schreef Marsenal het volgende:
Wat ik echt een smerige Nederlandse eetgewoonte vind is die Knorr Aromat of de Maggi smaakversterker die te pas en te onpas gebruikt wordt bij vooral de babyboomer-generatie.
Doe ik soms wel op een gekookt eitjequote:Op zondag 2 augustus 2020 21:38 schreef Marsenal het volgende:
Aromat is wel chillers op een zacht gekookt ei, man!quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:38 schreef Marsenal het volgende:
Geen idee, zo ken ik het niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:38 schreef jerney het volgende:
[..]
En niks van kruiden in dat gehakt ook verder
Heb ik al gedaanquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen gaan nu wel te ver in dit topic. Als het je niet bevalt dan verhuis je maar naar België.
Beetje negatief doen over frikandellen.
Welke Nederlandse producten mis je?quote:
Oh marsepein miste ik nog jaquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:41 schreef Karina het volgende:
Marsepein, spruitjes, zoute haring (zure lust ik wel), tuinbonen.
Collega'squote:Op zondag 2 augustus 2020 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke Nederlandse producten mis je?
Gedroogde vruchten?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe heten die gekleurde zachte stukjes die in kruidkoeken zitten?
Het is in ieder geval niet typisch Nederlands. Volgens mij komt dat uit Amerika.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het heeft een speciale naam volgens mij.
Damn, ik weet precies wat je bedoeld. En dit is typisch zoiets dat ik MOETweten anders kan ik zo niet slapenquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe heten die gekleurde zachte stukjes die in kruidkoeken zitten?
Bweuh die mogen ook wel op de lijst meteenquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet typisch Nederlands. Volgens mij komt dat uit Amerika.
Iets typisch Nederlands zijn bijvoorbeeld die rode en groene flubbertjes in olijven. Die vind je buiten Nederland nergens.
Nou, dat betwijfel ik, ik zal eens Googelen als ik de naam weet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet typisch Nederlands. Volgens mij komt dat uit Amerika.
Iets typisch Nederlands zijn bijvoorbeeld die rode en groene flubbertjes in olijven. Die vind je buiten Nederland nergens.
Dat vind ik juist een prachtige Nederlandse uitvinding. Supergoedkoop en supergezond en het smaakt ook oke.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Bweuh die mogen ook wel op de lijst meteen
Ja! Volgens mij wel. Lust jij het?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Damn, ik weet precies wat je bedoeld. En dit is typisch zoiets dat ik MOETweten anders kan ik zo niet slapen
Edit: heet het geen sukade?
Op zich wel ja. Maar ik eet het niet zo vaakquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja! Volgens mij wel. Lust jij het?
Je hebt gelijk. Sukade komt meestal uit Porto Rico.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Weer wat geleerdquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Sukade komt meestal uit Porto Rico.
Negerzoenen bedoel je neem ik aan.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:13 schreef Themonk5 het volgende:
Dat zoenen nog niet gepost zijn...
[ afbeelding ]
Zitten ook altijd in kerststolquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het heeft een speciale naam volgens mij.
Ik ben wat gevoelig aan textuurquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een prachtige Nederlandse uitvinding. Supergoedkoop en supergezond en het smaakt ook oke.
Die voelen zó vies aan in je mondquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:13 schreef Themonk5 het volgende:
Dat zoenen nog niet gepost zijn...
[ afbeelding ]
Dan ben je sowieso geen grote fan van olijven gok ik.quote:
Tegenwoordig wel hoorquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso geen grote fan van olijven gok ik.
Blote billetjes in het gras? Wasda?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:28 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Blote billetjes in het gras
Witlof met ham en kaas uit de oven
Gekookte spruitjes
Een stamppot met gekookte aardappelen, witte bonen en snijbonenquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Blote billetjes in het gras? Wasda?
nooit gegeten, maar die zien er wel smerig uit ja.quote:
Why?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:33 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Een stamppot met gekookte aardappelen, witte bonen en snijbonen
Over witte bonen gesproken, witte bonen in tomatensaus. Gadverdamme wat ranzig. Maar dat is niet typisch Hollands toch?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:33 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Een stamppot met gekookte aardappelen, witte bonen en snijbonen
Zal @roos94 wel zijn geweest danquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:34 schreef fespo het volgende:
[..]
nooit gegeten, maar die zien er wel smerig uit ja.
stonden vorige week nog in een lekkere koekjes topic
Brits geloof ik.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Over witte bonen gesproken, witte bonen in tomatensaus. Gadverdamme wat ranzig. Maar dat is niet typisch Hollands toch?
quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:41 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Doe ik soms wel op een gekookt eitje
Dit maakt me wel nieuwsgierigquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aromat is wel chillers op een zacht gekookt ei, man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |