abonnement Unibet Coolblue
pi_194370433
China cover up: COVID-19 'created in military lab' not wet market says scientist who fled.
quote:
A LEADING Chinese scientist claims that the coronavirus came from a military lab in China and not from a wet market as Beijing says.


Ook in De Telegraaf
===============================================================
China is toch wel zo'n vreselijk raar land. :{
pi_194370471
Kan haast ook niet anders.

Dit virus werd in slapende toestand al aangetroffen verrrr voor de uitbraak in China, jaren geleden dus, in rioolwater in Spanje bijv. en andere delen van europa en de wereld.

Maw dit virus is ons al bekend (want dit hebben we dus al jaren lang zitten uitpoepen om het maar simpel te houden) en is opeens in zwaar besmettelijke en dodelijke toestand vanuit China in ons midden gekomen uitgerekend in de buurt van een laboratorium dat onder andere naar dit virus "onderzoek" deed.. gefinancieerd door de amerikanen notabene.
  zondag 2 augustus 2020 @ 15:50:29 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194370561
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan haast ook niet anders.

Dit virus werd in slapende toestand al aangetroffen verrrr voor de uitbraak in China, jaren geleden dus, in rioolwater in Spanje bijv. en andere delen van europa en de wereld.

Maw dit virus is ons al bekend (want dit hebben we dus al jaren lang zitten uitpoepen om het maar simpel te houden) en is opeens in zwaar besmettelijke en dodelijke toestand vanuit China in ons midden gekomen uitgerekend in de buurt van een laboratorium dat onder andere naar dit virus "onderzoek" deed.. gefinancieerd door de amerikanen notabene.
Is dat de wetenschappelijke benaming, een ‘virus in slapende toestand’?

Niet dat ik je verhaal ontken ofzo hoor, maar heb er nog nooit van gehoord...en er zijn inmiddels zoveel scheppingsverhalen over dit virus...

Toch moet het voor degenen die het ware verhaal kennen niet zo heel moeilijk zijn om een onderbouwd en nog belangrijker: controleerbaar verhaal te presenteren lijkt me.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194370748
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:50 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Is dat de wetenschappelijke benaming, een ‘virus in slapende toestand’?

Niet dat ik je verhaal ontken ofzo hoor, maar heb er nog nooit van gehoord...en er zijn inmiddels zoveel scheppingsverhalen over dit virus...

Toch moet het voor degenen die het ware verhaal kennen niet zo heel moeilijk zijn om een onderbouwd en nog belangrijker: controleerbaar verhaal te presenteren lijkt me.
Weet alleen maar dat weekje over twee terug daar een artikel over verscheen.
Dat in stalen van voor 2019 je dit virus in inderdaad een soort inactieve toestand al kan worden gevonden in afval/rioolwater.

Daarbij kwam dan de theorie naar voren dat iets het virus activeerde en dat zulke dingen wel vaker kunnen gebeuren, maar dat is dus redelijk nieuw.

However, dit “gerucht” van een aangepast virus in een Chinees lab is behoorlijk hardnekkig en verklaard een hele hoop.
pi_194370836
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
However, dit “gerucht” van een aangepast virus in een Chinees lab is behoorlijk hardnekkig en verklaard een hele hoop.
Ja, want die zogenaamde 'wet markets' zijn er toch al veel langer... en waarom dan NU ineens een uitbraak en niet al jaren eerder?

~~Toch wel goed dat ze die dierenmarkten alsnog aangepakt hebben want dat is toch wel heel vreselijk!
  zondag 2 augustus 2020 @ 16:09:27 #6
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_194370881
Deze wetenschapper zal niet lang meer hebben..
  zondag 2 augustus 2020 @ 16:16:33 #7
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_194371007
Ah, is dit versie II van Iraakse massavernietigingswapens? Angelsaksische media foute boel.
pi_194371018
Coronavirussen zijn niet nieuw. Een groot gedeelte van alle jaarlijkse griep/verkoudheidsklachten worden voornamelijk veroorzaakt door Rhino/Coronavirussen.

Covid19 is de longziekte die veroorzaakt wordt door een besmetting met Sars-Cov2. Titel beetje dubieus.
pi_194371025
Ging toch een verhaal dat vorig jaar september Amerikaanse soldaten daar in Wuhan waren
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_194371067
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Weet alleen maar dat weekje over twee terug daar een artikel over verscheen.
Dat in stalen van voor 2019 je dit virus in inderdaad een soort inactieve toestand al kan worden gevonden in afval/rioolwater.

Daarbij kwam dan de theorie naar voren dat iets het virus activeerde en dat zulke dingen wel vaker kunnen gebeuren, maar dat is dus redelijk nieuw.

However, dit “gerucht” van een aangepast virus in een Chinees lab is behoorlijk hardnekkig en verklaard een hele hoop.
Voor het aantreffen van positieve samples is er ondertussen ook een hele plausibele verklaring: voor het testen van rioolwater wordt alleen maar de aanwezigheid van kleine representatieve stukjes genetische code gekeken, niet naar de aanwezigheid van de hele code. De stukjes code waar op getest wordt zijn uniek wat betreft andere bekende virussen. Maar lang niet alle virussen zijn bekend (en al helemaal niet alle planten virussen of virussen die alleen maar insecten infecteren), er is altijd een kans dat een compleet ander virus toevallig ook ergens dat zelfde stukje genetische code heeft. Als er toevallig een dergelijk totaal ongerelateerd virus in het sample zat, heb je dus al een vals-positief resultaat.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zondag 2 augustus 2020 @ 16:26:14 #11
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194371166
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:20 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Voor het aantreffen van positieve samples is er ondertussen ook een hele plausibele verklaring: voor het testen van rioolwater wordt alleen maar de aanwezigheid van kleine representatieve stukjes genetische code gekeken, niet naar de aanwezigheid van de hele code. De stukjes code waar op getest wordt zijn uniek wat betreft andere bekende virussen. Maar lang niet alle virussen zijn bekend (en al helemaal niet alle planten virussen of virussen die alleen maar insecten infecteren), er is altijd een kans dat een compleet ander virus toevallig ook ergens dat zelfde stukje genetische code heeft. Als er toevallig een dergelijk totaal ongerelateerd virus in het sample zat, heb je dus al een vals-positief resultaat.
Zou ook kunnen dat covid19 zelfs op meerdere plekken tegelijk ‘ontstond’. Corona virussen muteren constant in allerlei gradaties. Daarom vind het ook een beetje zoeken naar conspiracies. Het is al jaren bekend dat vleermuizen allerlei gevaarlijke coronavirussen dragen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194371236
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:20 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Voor het aantreffen van positieve samples is er ondertussen ook een hele plausibele verklaring: voor het testen van rioolwater wordt alleen maar de aanwezigheid van kleine representatieve stukjes genetische code gekeken, niet naar de aanwezigheid van de hele code. De stukjes code waar op getest wordt zijn uniek wat betreft andere bekende virussen. Maar lang niet alle virussen zijn bekend (en al helemaal niet alle planten virussen of virussen die alleen maar insecten infecteren), er is altijd een kans dat een compleet ander virus toevallig ook ergens dat zelfde stukje genetische code heeft. Als er toevallig een dergelijk totaal ongerelateerd virus in het sample zat, heb je dus al een vals-positief resultaat.
Dat begrijp ik maar het gaat specifiek om dit virus dus echt covid19.

Het is sinds dat het in besmettelijke vorm rond gaat dat we mutaties beginnen te zien met name in zuid Amerika is het goed zichtbaar om de een of andere reden. (relatief veel besmettingen bij elkaar vermoed ik)
  zondag 2 augustus 2020 @ 16:47:47 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194371748
Extreem matig biologisch wapen dan, met een overlevingskans voor jonge gezonde mannen van 99,995%. Je kunt net zo goed een natte scheet laten. Het
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194371967
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:47 schreef LXIV het volgende:
Extreem matig biologisch wapen dan, met een overlevingskans voor jonge gezonde mannen van 99,995%. Je kunt net zo goed een natte scheet laten. Het
Maar wel economisch verwoestend. China komt veel sterker uit deze crisis dan haar aartsvijand Amerika.

Ik geloof het wel. De Chinese Staat is pure kwaad.
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:34:25 #15
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194372491
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:59 schreef Confetti het volgende:

[..]

Maar wel economisch verwoestend. China komt veel sterker uit deze crisis dan haar aartsvijand Amerika.

Ik geloof het wel. De Chinese Staat is pure kwaad.
Nu nog hopen dat de lampen in de VS definitief uit gaan. ^O^

Ik zal ze in iedergeval niet missen.
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:37:50 #16
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194372539
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:59 schreef Confetti het volgende:

[..]

Maar wel economisch verwoestend. China komt veel sterker uit deze crisis dan haar aartsvijand Amerika.

Ik geloof het wel. De Chinese Staat is pure kwaad.
Bijna alsof ze wisten dat de zittende president zwakzinnig is
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:40:53 #17
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194372588
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:34 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Nu nog hopen dat de lampen in de VS definitief uit gaan. ^O^

Ik zal ze in iedergeval niet missen.
Dankzij de VS spreek je nu geen Duits
Ik ben inmiddels overleden
pi_194372667
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:34 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Nu nog hopen dat de lampen in de VS definitief uit gaan. ^O^

Ik zal ze in iedergeval niet missen.
Geloof me, dat ga je wel. Op China als absolute wereldmacht zit niemand te wachten...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:47:23 #19
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194372671
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:40 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dankzij de VS spreek je nu geen Duits
Russisch bedoel je. :W
pi_194372813
Want, wat zijn haar redenen om dit dit denken?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_194373262
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:59 schreef Confetti het volgende:
Ik geloof het wel. De Chinese Staat is pure kwaad.
de kampen hebben ze al :N
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194373277
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:40 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dankzij de VS spreek je nu geen Duits
mwah de nazi's konden niet op tegen de russen, ook niet met de oorlog aan 1 kant, dus het is eerder russisch.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194373402
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:47 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Geloof me, dat ga je wel. Op China als absolute wereldmacht zit niemand te wachten...
Interessant... Heb in COR soortgelijks gepost!

COR / Wint Marxisme terrein door Corona-maatregelen?
pi_194374032
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

mwah de nazi's konden niet op tegen de russen, ook niet met de oorlog aan 1 kant, dus het is eerder russisch.
Dat is natuurlijk iets wat nooit te bewijzen zal zijn en waar de meningen nogal over uiteenlopen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 2 augustus 2020 @ 19:27:46 #25
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194374121
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:47 schreef LXIV het volgende:
Extreem matig biologisch wapen dan, met een overlevingskans voor jonge gezonde mannen van 99,995%. Je kunt net zo goed een natte scheet laten. Het
Dit dus.
  zondag 2 augustus 2020 @ 19:43:08 #26
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194374362
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:47 schreef LXIV het volgende:
Extreem matig biologisch wapen dan, met een overlevingskans voor jonge gezonde mannen van 99,995%. Je kunt net zo goed een natte scheet laten. Het
Pff er gaan ook jonge mensen aan dood
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194374653
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:47 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Geloof me, dat ga je wel. Op China als absolute wereldmacht zit niemand te wachten...
Precies.
pi_194374950
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:47 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Geloof me, dat ga je wel. Op China als absolute wereldmacht zit niemand te wachten...
Ik zit helemaal neit te wachten op 1 wereldmacht. De wereld wordt er dan in ieder geval niet beter van.

Een evenwicht tussen partijen werkt veel beter vind ik.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 2 augustus 2020 @ 20:23:34 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194375029
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:59 schreef Confetti het volgende:

[..]

Maar wel economisch verwoestend. China komt veel sterker uit deze crisis dan haar aartsvijand Amerika.

Ik geloof het wel. De Chinese Staat is pure kwaad.
Voor die economische verwoesting hebben we zelf gekozen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194375135
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit dus.
Aan de andere kant is het best moeilijk om een goed biologisch wapen te maken. Hoe dodelijker een ziekte is, des te minder snel het verspreid.

Dit omdat mensen dan dood gaan nog voordat ze veel anderen kunnen besmetten.

Hoe dan ook is de kans klein dat iemand expres de Corona uitbraak heeft gepland. Het heeft namelijk voor geen enkel land ter wereld positief uitgepakt. Ook voor China niet.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zondag 2 augustus 2020 @ 20:30:10 #31
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_194375141
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:47 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Russisch bedoel je. :W
Die russen zouden het alleen ook niet hebben gered vermoed ik. Wat die aan materiaal, materieel en grondstoffen hebben gekregen is ongekend.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_194375256
quote:
3s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:29 schreef NgInE het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het best moeilijk om een goed biologisch wapen te maken. Hoe dodelijker een ziekte is, des te minder snel het verspreid.

Dit omdat mensen dan dood gaan nog voordat ze veel anderen kunnen besmetten.

Hoe dan ook is de kans klein dat iemand expres de Corona uitbraak heeft gepland. Het heeft namelijk voor geen enkel land ter wereld positief uitgepakt. Ook voor China niet.
Ze waren er domweg nog niet klaar voor maar kun je nagaan wat er nog meer op de plank ligt waar we nog niks vanaf weten in zulke labs.

En het China of Amerika verhaal doet er niet toe, ze kregen financiering vanuit Amerika dus die werken vrolijk samen.
pi_194375593
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:06 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ja, want die zogenaamde 'wet markets' zijn er toch al veel langer... en waarom dan NU ineens een uitbraak en niet al jaren eerder?

~~Toch wel goed dat ze die dierenmarkten alsnog aangepakt hebben want dat is toch wel heel vreselijk!
Sars/Mers?
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:13:04 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194375928
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:43 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Pff er gaan ook jonge mensen aan dood
Ja, 0,05% van de gezonden. Niet erg effectief als wapen dus.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:27:58 #35
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194376168
quote:
3s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:29 schreef NgInE het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het best moeilijk om een goed biologisch wapen te maken. Hoe dodelijker een ziekte is, des te minder snel het verspreid.

Dit omdat mensen dan dood gaan nog voordat ze veel anderen kunnen besmetten.

Hoe dan ook is de kans klein dat iemand expres de Corona uitbraak heeft gepland. Het heeft namelijk voor geen enkel land ter wereld positief uitgepakt. Ook voor China niet.
Je wil helemaal geen langzaam iets wat van alles besmet militair gezien. Je wil snel en veel resultaat en dat het vervolgens weer uitdooft. Of denk je dat de eigen troepen imuum zijn?
pi_194376281
Wat zijn haar redenen nou om te denken dat het uit een lab komt?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:41:00 #37
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194376421
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:34 schreef Discombobulate het volgende:
Wat zijn haar redenen nou om te denken dat het uit een lab komt?
Ze is uit Hong Kong gevlucht naar Amerika en met een dergelijk verhaal is haar kans op asiel waarschijnlijk beter.

Sorry hoor maar dit vind ik geen kredietwaardige bron. Die dame heeft een agenda.
pi_194377723
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Voor die economische verwoesting hebben we zelf gekozen.
Mwah, ik denk dat we qua maatregelen in Europa toch wel een goede middenweg hebben weten te vinden tussen de boel volledig op slot gooien en doen alsof er geen wereldwijde pandemie heerst. Als de rest v/d wereld in lockdown gaat komt jouw economie ook gewoon stil te liggen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 2 augustus 2020 @ 23:17:07 #39
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194378032
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:30 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Die russen zouden het alleen ook niet hebben gered vermoed ik. Wat die aan materiaal, materieel en grondstoffen hebben gekregen is ongekend.
Ik denk dat je je daar in vergist. Het begon pas in 1943, en pas lekker op gang in 44-45. en tegen die tijd waaren ze al niet meer te stoppen. Het meeste spul is overigens nooit gebruikt.
  zondag 2 augustus 2020 @ 23:51:21 #40
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_194378425
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:41 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ze is uit Hong Kong gevlucht naar Amerika en met een dergelijk verhaal is haar kans op asiel waarschijnlijk beter.

Sorry hoor maar dit vind ik geen kredietwaardige bron. Die dame heeft een agenda.


[ Bericht 6% gewijzigd door Jellereppe op 02-08-2020 23:57:16 ]
pi_194378531
Als haar verhaal zou kloppen, dan is het toch niet logisch om ermee naar FoxNews te gaan dat maandenlang fakenews heeft lopen te verspreiden om covid-19 maar te bagatelliseren?
pi_194378697
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:47 schreef LXIV het volgende:
Extreem matig biologisch wapen dan, met een overlevingskans voor jonge gezonde mannen van 99,995%. Je kunt net zo goed een natte scheet laten. Het
precies...

Verder zijn er waarschijnlijk veel pro-rokers onder het anti-coronamaatregelen volk.

quote:
3s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:29 schreef NgInE het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het best moeilijk om een goed biologisch wapen te maken. Hoe dodelijker een ziekte is, des te minder snel het verspreid.

Dit omdat mensen dan dood gaan nog voordat ze veel anderen kunnen besmetten.

Hoe dan ook is de kans klein dat iemand expres de Corona uitbraak heeft gepland. Het heeft namelijk voor geen enkel land ter wereld positief uitgepakt. Ook voor China niet.
Rondzwervende ziektes hielden wat dat betreft ook meer van eeuwen voordat hygiene en preventie een ding werd, dan had de verspreiding voor de dood al een significante dekking. Als ik een tijdmachine zou hebben zou ik daarom liever willen observeren dan aan een dergelijke maatschappij deel te nemen.

[ Bericht 46% gewijzigd door Beathoven op 03-08-2020 00:25:22 ]
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 00:26:29 #43
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194378742
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:59 schreef Confetti het volgende:

[..]

Maar wel economisch verwoestend. China komt veel sterker uit deze crisis dan haar aartsvijand Amerika.

Ik geloof het wel. De Chinese Staat is pure kwaad.
Dus, China is zo slim dat ze niet alleen een virus hebben uitgevonden waarvan iedere viroloog zegt dat het natuurlijk is maar ook nog eens zo slim dat ze precies wisten hoe erg Trump er een teringzooi van zou maken in de VS?

Die Chinezen zijn wel heel erg slim.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_194378793
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 00:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus, China is zo slim dat ze niet alleen een virus hebben uitgevonden waarvan iedere viroloog zegt dat het natuurlijk is maar ook nog eens zo slim dat ze precies wisten hoe erg Trump er een teringzooi van zou maken in de VS?

Die Chinezen zijn wel heel erg slim.
Als ik zo onnozel was als Trump had ik mooi alle experts met elkaar laten samenwerken terwijl ik zelf een beetje vliegtuigjes zou vouwen. Helaas heeft Trump ook nog een toren van een ego en dan implodeer je als land.
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 00:44:04 #45
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194378842
Kan ook nog steeds een "oepsje" zijn in dat lab. Die daar dan voor verantwoordelijk zijn zouden wel niet meer leven in dat geval.
pi_194378873
quote:
11s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:43 schreef Bocaj het volgende:
China cover up: COVID-19 'created in military lab' not wet market says scientist who fled.
[..]

[ afbeelding ]

Ook in De Telegraaf
===============================================================
China is toch wel zo'n vreselijk raar land. :{
Nou aangezien ze op de bijgesloten foto die het merendeel van de ruimte inneemt in de OP een bril draagt moet ze wel slim zijn. Ik geloof haar.
pi_194379155
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:47 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Russisch bedoel je. :W
Ja, inderdaad. En misschien ook nog wel dankzij de Japanse aanval op Pearl Harbor.
pi_194380458
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:59 schreef Kansenjongere het volgende:
Als haar verhaal zou kloppen, dan is het toch niet logisch om ermee naar FoxNews te gaan dat maandenlang fakenews heeft lopen te verspreiden om covid-19 maar te bagatelliseren?
Het lijkt inderdaad wel wat op de deskundigen die eens in de zoveel tijd bij Russis Today aantonen dat MH17 echt niet door een Russische BUK is neergehaald.
pi_194380630
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 00:44 schreef Momo het volgende:
Kan ook nog steeds een "oepsje" zijn in dat lab. Die daar dan voor verantwoordelijk zijn zouden wel niet meer leven in dat geval.
Dat denk ik ook. Een fout die ze niet meer de kop in konden drukken.
Aan de andere kant is de timing rondom Chinees nieuwjaar wel dubieus. Maar het zou sowieso verspreiden.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:27:17 #50
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194381027
Ik hoorde laast ook een wetenschapper zeggen dat Corona het wapen van de Oranjes is om het volk verder te onderdrukken ... Dus ja ... _O-
Wetenschappers zijn net mensen en sommigen roepen ook maar wat. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194381124
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Een fout die ze niet meer de kop in konden drukken.
Aan de andere kant is de timing rondom Chinees nieuwjaar wel dubieus. Maar het zou sowieso verspreiden.
Wat zou impact wereldwijd geweest zijn, als men Wuhan ruim een week eerder op slot had gedaan?
Dat is iets wat ik mij afvraag. Ik denk zelf dat de uitbraak wereldwijd later zou zijn begonnen, maar dat China zelf er nauwelijks last van zou hebben gehad.
De grootste oorzaak van de uitbreiding van het virus is de wereldwijde onderschatting geweest. Terwijl men eerst wel kon zien hoeveel last China er van had.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:39:50 #52
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_194381174
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:59 schreef Kansenjongere het volgende:
Als haar verhaal zou kloppen, dan is het toch niet logisch om ermee naar FoxNews te gaan dat maandenlang fakenews heeft lopen te verspreiden om covid-19 maar te bagatelliseren?
Waarom niet? Allerlei media hebben het opgepakt. Het werkt meer dan uitstekend.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:48:07 #53
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_194381246
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:17 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar in vergist. Het begon pas in 1943, en pas lekker op gang in 44-45. en tegen die tijd waaren ze al niet meer te stoppen. Het meeste spul is overigens nooit gebruikt.
Dat dat spul nooit is gebruikt wist ik niet, ik was in de veronderstelling dat die t34 tanks allemaal voorzien waren van amerikaanse motoren.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:58:23 #55
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_194381355
quote:
Wie geeft om wetenschappelijk onderzoek behalve een piepkleine deel van de bevolking. We halen massaal onze informatie uit sociale/massa-media vandaan niet uit dit soort wetenschappelijke magazines.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:58:58 #56
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194381366
quote:
Daar moet je echt veel voor lezen! :o
Heb je geen pakkend plaatje of een ronkende samenvatting in 140 tekens? Het liefst een die mijn angst en wensdenken bevestigd en ervoor zorgt dat ik me anders/ beter kan voelen dan 'het volk'. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194381372
quote:
11s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:43 schreef Bocaj het volgende:
China cover up: COVID-19 'created in military lab' not wet market says scientist who fled.
[..]

[ afbeelding ]

Ook in De Telegraaf
===============================================================
China is toch wel zo'n vreselijk raar land. :{
Dat is vaag,het Telegraaf artikel is verwijderd
pi_194381394
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan haast ook niet anders.

Dit virus werd in slapende toestand al aangetroffen verrrr voor de uitbraak in China, jaren geleden dus, in rioolwater in Spanje bijv. en andere delen van europa en de wereld.

Maw dit virus is ons al bekend (want dit hebben we dus al jaren lang zitten uitpoepen om het maar simpel te houden) en is opeens in zwaar besmettelijke en dodelijke toestand vanuit China in ons midden gekomen uitgerekend in de buurt van een laboratorium dat onder andere naar dit virus "onderzoek" deed.. gefinancieerd door de amerikanen notabene.
Wat is dan de trigger van een slapende virus om te ontwaken ?
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194381506
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:01 schreef cempexo het volgende:

[..]

Wat is dan de trigger van een slapende virus om te ontwaken ?
Dat weet niemand, dat is een nieuwe theorie waarvan ze vermoeden dat dit door de geschiedenis heen vaker is gebeurd.
pi_194381768
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:59 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dat is vaag,het Telegraaf artikel is verwijderd
Vreemd...

Alternatief: https://www.dagelijksesta(...)mt-uit-militair-lab/

Fox Video: Hong Kong scientist claiming China 'covered up' coronavirus data speaks out
pi_194381795
quote:
Dat zelfs de Telegraaf haar handen er niet aan wil branden zegt wel genoeg over de geloofwaardigheid...
pi_194382954
Wat een journalistiek waardeloos onderbouwd verhaal.
Mevrouw die in dat interview in steenkolen Engels wat bizarre claims op tafel gooit zonder, ook maar een centje bewijs aan te leveren maakt het er allemaal niet beter op.

Als haar bewering klopt en ze daadwerkelijk in nauw contact zou staan met de FBI lijkt het me al helemaal niet slim om nu uit de school te klappen, maar hun het onderzoek te laten doen en de Amerikaanse overheid met eventuele bevindingen te laten komen in de media? :?

Leuk voor in BNW.
blablablabla
pi_194382970
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:39 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Dat zelfs de Telegraaf haar handen er niet aan wil branden zegt wel genoeg over de geloofwaardigheid...
Dat zou kunnen, maar maker er dan een redactioneel verhaal bij... niet zomaar weggooien... want nu weten we niet wat de telegraaf misschien wel weet...
pi_194383089
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:07 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar maker er dan een redactioneel verhaal bij... niet zomaar weggooien... want nu weten we niet wat de telegraaf misschien wel weet...
Het is voor wie zich een beetje inleest in de materie toch duidelijk zat?
pi_194383097
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat weet niemand, dat is een nieuwe theorie waarvan ze vermoeden dat dit door de geschiedenis heen vaker is gebeurd.
Zozo, 'een nieuwe theorie waarvan ze vermoeden dat dit door de geschiedenis vaker is gebeurd'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194383105
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zozo, 'een nieuwe theorie waarvan ze vermoeden dat dit door de geschiedenis vaker is gebeurd'.
Zo stond het omschreven.
pi_194383133
quote:
12s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Daar moet je echt veel voor lezen! :o
Heb je geen pakkend plaatje of een ronkende samenvatting in 140 tekens? Het liefst een die mijn angst en wensdenken bevestigd en ervoor zorgt dat ik me anders/ beter kan voelen dan 'het volk'. 8-)
Het virus heeft een natuurlijke oorsprong
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:26:44 #68
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_194383987
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het virus heeft een natuurlijke oorsprong
Matig ... Wat dacht je van:
Wordt wakker mensen, Covid-19 heeft een natuurlijke oorsprong. Iets anders zeggen is angst-oorlog. Dit is onvergeeflijk.

120 tekens. 8-) Ik vul het even aan met gepaste interpunctie:
Wordt wakker!!!! Mensen!!!!! Covid-19 heeft een NATUURLIJKE oorsprong!!! Iets anders zeggen is ANGST-OORLOG!!!!!!! Dit is onvergeeflijk!!!!!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_194384000
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Matig ... Wat dacht je van:
Wordt wakker mensen, Covid-19 heeft een natuurlijke oorsprong. Iets anders zeggen is angst-oorlog. Dit is onvergeeflijk.

120 tekens. 8-) Ik vul het even aan met gepaste interpunctie:
Wordt wakker!!!! Mensen!!!!! Covid-19 heeft een NATUURLIJKE oorsprong!!! Iets anders zeggen is ANGST-OORLOG!!!!!!! Dit is onvergeeflijk!!!!!
Ik hou van kort en bondig bij samenvatten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:36:31 #70
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194384088
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 02:13 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. En misschien ook nog wel dankzij de Japanse aanval op Pearl Harbor.
Tja. Echt raar dat sommige denken dat de VS de oceaan is overgestoken puur uit ons belang. Zo werkt het niet.
pi_194385820
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:47 schreef LXIV het volgende:
Extreem matig biologisch wapen dan, met een overlevingskans voor jonge gezonde mannen van 99,995%. Je kunt net zo goed een natte scheet laten. Het
Testen van gezondheidszorgen voor WW3/biologische wapens.

Een dry run, aldus Professor Leonid Roshal.
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 15:38:27 #72
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194385850
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:36 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Testen van gezondheidszorgen voor WW3/biologische wapens.

Een dry run, aldus Professor Leonid Roshal.
Professor Leonid Roshal, head of the Moscow Research and Clinical Institute of Emergency Children’s Surgery and Trauma. Ok....
pi_194385882
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:01 schreef cempexo het volgende:

[..]

Wat is dan de trigger van een slapende virus om te ontwaken ?
5G

Waarom denk je dat Huawei spontaan sinds dit jaar niet meer gebruikt mag worden in westerse netwerken?
pi_194385912
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:38 schreef Momo het volgende:

[..]

Professor Leonid Roshal, head of the Moscow Research and Clinical Institute of Emergency Children’s Surgery and Trauma. Ok....
Het is ook maar weer een mening van iemand.
pi_194385936
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:40 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

5G

Waarom denk je dat Huawei spontaan sinds dit jaar niet meer gebruikt mag worden in westerse netwerken?
Dus de vernielers van 5G masten zijn stieken undercover agenten van de AIVD? :7
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 15:43:44 #76
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194385942
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:40 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

5G

Waarom denk je dat Huawei spontaan sinds dit jaar niet meer gebruikt mag worden in westerse netwerken?
Bill Gates wil Sjips in ons stoppen :(
pi_194386231
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:40 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

5G

Waarom denk je dat Huawei spontaan sinds dit jaar niet meer gebruikt mag worden in westerse netwerken?
Geen flauw idee
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_194387013
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:43 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dus de vernielers van 5G masten zijn stieken undercover agenten van de AIVD? :7
Nee. Onze links-Marxistische VVD regering werkt juist samen met de Chinezen om hier een communistische dictatuur te vestigen.
pi_194397456
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:51 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Nee. Onze links-Marxistische VVD regering werkt juist samen met de Chinezen om hier een communistische dictatuur te vestigen.
Ah vandaar dat ze snel het raadgevend referendum hebben afgeschaft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')