quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:51 schreef molloot200 het volgende:
Racedag vandaag![]()
En ik heb eindelijk mijn cd volgorde bepaald
Tracklist voor de geïnteresseerden:16 artiesten (eentje staat er dubbel inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best veel toegankelijke liedjes gekozen want auto-cd dus niet hele zware nummers en een paar meelal nummers/stiekem toch wel guilty pleasures.) en 4 liedjes ken ik.
Ik zat even niet in ESF te denkenquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:21 schreef Prisha het volgende:
Goedemiddag![]()
kom net mijn bed uitrollen...het was 5:00 toen ik naar bed ging vanochtend
quote:
neuh...het was gezellig en uiteindelijk laat. Of vroeg. M'n hond kwam me om 4:30 halen, die dacht dat het tijd was om wakker te wordenquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]En dan noemen ze mij een nachtbraker!
![]()
Was er nog een reden voor of gewoon dat je niet kon slapen?
Haha, nou ik herken het welquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
neuh...het was gezellig en uiteindelijk laat. Of vroeg. M'n hond kwam me om 4:30 halen, die dacht dat het tijd was om wakker te worden
Stelletje nachtbrakersquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, nou ik herken het welEn dat je dan ook niet meer weet of het nou laat of vroeg is en hoe je dat moet noemen
![]()
Ik hoor dan op een gegeven moment ook de vogels fluiten en het lichter worden buiten en dan denk ik ook "he shit, ik moest ook nog slapen![]()
ja precies dat! die vogelsquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, nou ik herken het welEn dat je dan ook niet meer weet of het nou laat of vroeg is en hoe je dat moet noemen
![]()
Ik hoor dan op een gegeven moment ook de vogels fluiten en het lichter worden buiten en dan denk ik ook "he shit, ik moest ook nog slapen![]()
Haha, nou vannacht niet hoorquote:
Nee dat moeten we niet willenquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja, als ze daar nou eens een subforum voor hadden...
Nette scorequote:Op zondag 2 augustus 2020 12:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
16 artiesten (eentje staat er dubbel in) en 4 liedjes ken ik.
Hm ja, zo'n gek groepje samen zetten kan inderdaad wel voor problemen gaan zorgen ja... Vergeet wat ik gezegd heb, slecht idee!quote:
Hopelijk hebben die ook een leuke vakantiequote:Op zondag 2 augustus 2020 13:11 schreef Koen66 het volgende:
Cavia's naar vakantie opvang brengen zometeen (mijn moeder)
Komt ook niemand op af, zou echt zonde zijn, een post per jaar ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2020 13:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm ja, zo'n gek groepje samen zetten kan inderdaad wel voor problemen gaan zorgen ja... Vergeet wat ik gezegd heb, slecht idee!
Nooit gedacht dat je moeder een cavia is.quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:11 schreef Koen66 het volgende:
Cavia's naar vakantie opvang brengen zometeen (mijn moeder)
Ik vind er weinig aan, sorry! De enige bands die ik niet herkende waren Welshly Arms, The Glorious Sons en ik twijfel over The Mowgli's, maar misschien heb ik daar wel eens naar geluisterd.quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nette score
En Kaleo dubbel doe ik expres want dat is zo onderhand mijn favoriete band denk ikZulke fijne nummers. Nieuwe album zou uit zijn gekomen afgelopen juni maar dat is voor onbepaalde tijd uitgesteld
quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:51 schreef molloot200 het volgende:
Racedag vandaag![]()
En ik heb eindelijk mijn cd volgorde bepaald
Tracklist voor de geïnteresseerden:Island in the sun-genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best veel toegankelijke liedjes gekozen want auto-cd dus niet hele zware nummers en een paar meelal nummers/stiekem toch wel guilty pleasures.![]()
Hardop lachen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat je moeder een cavia is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |