En dan in een leren stoel gaan zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:07 schreef Guanabana het volgende:
Dat iemand post:
0!
Nou dan weten we hoe laat het is.
Wutquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een of Duits merk onderbroeken. In de reclame zie je eerst allemaal mannen met verschillende onderbroeken die niet meer goed zijn en bijna al die mannen hebben ook een buikje. Vervolgens laten ze de onderbroek van undiemeister zien en dan heeft de man ook gelijk een sixpack.
Oh nee dat zou ik niet posten. Dan heb ik niks meer achter de handquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:07 schreef Guanabana het volgende:
Dat iemand post:
0!
quote:
3. Zoals elke dag in de zomer eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:07 schreef Guanabana het volgende:
Dat iemand post:
0!
Bij die 31 dacht ik even "huh heeft Fred 31 kledingstukken aan?"quote:
Dat is wel erg veel.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij die 31 dacht ik even "huh heeft Fred 31 kledingstukken aan?"
Ik verschijn graag goed gesoigneerdquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij die 31 dacht ik even "huh heeft Fred 31 kledingstukken aan?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik zei tegen mijn vriend: ik ben zo blij dat Hamilton in mijn leven is, ik denk dat ik het heel mijn leven nooit zat raak.
Toen zei hij: Ja, we're so lucky to be alive right now.
@:Cee @:Meke
Nu gaan we trouwen.En dat was oprecht geen sarcasme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hij is ook fanboy. Het kan! Nou ja het was meer dat hij het een toepasselijke quote vond, ook.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hij is ook fanboy. Het kan! Nou ja het was meer dat hij het een toepasselijke quote vond, ook.
Hij laat mij nu zelfs allemaal filmpjes zien.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hij is ook fanboy. Het kan! Nou ja het was meer dat hij het een toepasselijke quote vond, ook.
Hij laat mij nu zelfs allemaal filmpjes zien.
Mag dat nog wel?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaMaar Guana, dan is de balans helemaal zoek bij jullie thuis en trekken jullie elkaar alleen maar dieper en dieper deze verslaving in
Nee was geen sarcasme, ik kan gewoon heel gepassioneerd zijn over dingen die ik goed vind en dat vind ik een goede eigenschapquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik las het allebei als sarcasme.
Prima. Ik heb niks met Hamilton.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee was geen sarcasme, ik kan gewoon heel gepassioneerd zijn over dingen die ik goed vind en dat vind ik een goede eigenschap
Ik heb het weer over de musical h?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Prima. Ik heb niks met Hamilton.
De musical ken ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het weer over de musical h?
even voor de zekerheid.
Raadt eensquote:
quote:
Hm, iets meer naar het middenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik zei tegen mijn vriend: ik ben zo blij dat Hamilton in mijn leven is, ik denk dat ik het heel mijn leven nooit zat raak.
Toen zei hij: Ja, we're so lucky to be alive right now.
@:Cee @:Meke
Nu gaan we trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Wel. Anders had ik ook wel 0 kunnen zeggenquote:
Okay met deze informatie ga ik even aan het rekenen!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel. Anders had ik ook wel 0 kunnen zeggen
Bikini of badpak?quote:
De helft van het eerstequote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, ik bedoel vergedwongenwerkendemigranting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |