Het is dat de deuren en ramen nu allemaal open staan, anders zou ik ook lekker brullenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb de songteksten er ook bij gepakt en ben mee aan het 'zingen'.
hier juist dicht om de warmte buiten te houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is dat de deuren en ramen nu allemaal open staan, anders zou ik ook lekker brullen
Een grote act.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:36 schreef Fred_B het volgende:
De heren van Veronica Inside zijn weer vrienden:
https://www.nu.nl/media/6(...)genee-bijgelegd.html
Deze rel was wel enorm vermoeiend en voorspelbaar inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mi gado, wat een poppenkast... maar dan heeft het relletjes-draaiboek dus perfect gewerkt. Ik kijk er al jaren geen seconde meer naar.
Ik vind Genee de grootste arrogante kwal van de vaderlandse Showbizz, en Derksen zit in het achtervolgende peloton
Ik ben definitief afgehaakt toen Johan Derksen beweerde dat het allemaal niet zo moeilijk is om uit de kast te komen... dat was voor mij de druppel. Genee kotste ik daarvoor al uit, die zou zijn moeder nog verkopen voor duizend kijkers extra.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:52 schreef Fred_B het volgende:
Al is VI wel zo ongeveer het enige TV-programma dat nog boeiend is.
Ik ben voor geen BHquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen uitgedaan? Of geen aan?
Heb altijd al geweten dat ik eigenlijk een man benquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:19 schreef Strani het volgende:
VI is gewoon een roddelprogramma voor mannen, meer niet.
Laat VBL dat niet horenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben definitief afgehaakt toen Johan Derksen beweerde dat het allemaal niet zo moeilijk is om uit de kast te komen... dat was voor mij de druppel. Genee kotste ik daarvoor al uit, die zou zijn moeder nog verkopen voor duizend kijkers extra.
Heerlâkquote:
I want rainquote:
Kinkyquote:
Voorspelde regen in Fryslan is niet gekomen.quote:
Dramaqueenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar Jobi het is gewoon zó erg, dat ik ook niet meer van andere dingen kan genieten.
quote:
Ik goa metquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Voorspelde regen in Fryslan is niet gekomen.
Gaat met hooivork en al naar Buienradar kantoor.
Krijg je het niet heet van al dat omkleden?quote:
Nou nouquote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zag er hier wel uit als een dronken Engelse lor rond 4.00 uur in een zomerse nacht in een obscure discotheek in Magaluf.
Ik reken 'm goed
Aan je naam te zien wel jaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb altijd al geweten dat ik eigenlijk een man ben
Nee, handschoenenquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Krijg je het niet heet van al dat omkleden?
Oh wacht. Een string met slippers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |