hou je bolle smoelquote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je een sepo maakt schiet ik je kop eraf.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)tranden-br~ae441dba/quote:Het kan niemand zijn ontgaan: het wordt vandaag heet, maar dan ook echt snikheet in Nederland. ,,Ons dagrecord staat op 34 graden, daar gaan we dik overheen’', belooft weerman Wilfred Janssen.
Heter dan in de ovens.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:20 schreef Zipportal het volgende:
Hier wordt gemod.
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)tranden-br~ae441dba/
@:Caland
Niet geklikt.quote:
Forum admin @GGMM is een harde jongenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Zonder vaseline, ben jij helemaal gek geworden ofzo?
Harde jongen huehue.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forum admin @:GGMM is een harde jongen
Wat kan Twitter soms toch mooi zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Sylvana gaat er met gestrekt been in.
#Nouriwordenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:20 schreef Zipportal het volgende:
Hier wordt gemod.
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)tranden-br~ae441dba/
@:Caland
Sylvana Boerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Sylvana gaat er met gestrekt been in.
Mij ook al. Gore laffe hond is het!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
Hey, Sander heeft mij geblokkeerd.
Wat een zak!
You’re blockedquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
Hey, Sander heeft mij geblokkeerd.
Wat een zak!
Sander is een enorme omhooggevallen loser.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
You’re blocked
You can’t follow or see @:SanderQuote’s Tweets. Learn more
Waarschijnlijk gaat hij je met allemaal moeilijke woordjes domrechts noemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Sander is een enorme omhooggevallen loser.
Zo, daar zal hij niet van terug hebben!
Ja ook zoiets. Iedereen met een andere mening dan Sander is ‘domrechts’ en laat zich voor het karretje spannen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat hij je met allemaal moeilijke woordjes domrechts noemen.
Koert zei er iets over, die was ook meteen domrechts en had alleen maar domrechtse volgers.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ook zoiets. Iedereen met een andere mening dan Sander is ‘domrechts’ en laat zich voor het karretje spannen.
Het debiele broertje van Jort.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vraag me bij zo’n Sander schimmelpink af waarom hij BNer is.
Schimmelpinkquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vraag me bij zo’n Sander schimmelpink af waarom hij BNer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet met Koert he, niet met Koertquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koert zei er iets over, die was ook meteen domrechts en had alleen maar domrechtse volgers.
Ja, ik had mijn maat al een like gegevenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dikke vette like uitgedeeld @:maxi-mus
Je gaat fucking viral (ARE YOU WATCHING @:GGMM )
eensquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn beiden over het paard getild maar over die Alexia? had hij toch gewoon gelijk
eensquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn beiden over het paard getild maar over die Alexia? had hij toch gewoon gelijk
'De lekkerste' vind ik persoonlijk niet echt gepast als het gaat over een minderjarig meisje waar je de vader van had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed bezig meneerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:52 schreef Tarado het volgende:
for the record, 5 keer getraind deze week @
Hier krijg jij een like voor.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:52 schreef Tarado het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'De lekkerste' vind ik persoonlijk niet echt gepast als het gaat over een minderjarig meisje waar je de vader van had kunnen zijn.
Ondertussen werkt @onlogisch nog een rum cola weg.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:52 schreef Tarado het volgende:
Beweer je nu dat je Charlotte minder knap vindt dan Alexia(15)?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom vinden vrouwen knappere vrouwen altijd arrogant? #dtv
lekker vol jaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die middelste begint wel een vrouw te worden.
@:rambodirk wat vind jij?
Nee, het was een algemene vraag. Ik heb namelijk geen idee hoe Charlotte eruit ziet, alleen haar tieten.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beweer je nu dat je Charlotte minder knap vindt dan Alexia(15)?
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, het was een algemene vraag. Ik heb namelijk geen idee hoe Charlotte eruit ziet, alleen haar tieten.
Niks Lenny, dacht even grappig mee te doen met jullie manier van communiceren.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wtf? Wat heb ik jou ooit misdaan?
#pedowoodquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beweer je nu dat je Charlotte minder knap vindt dan Alexia(15)?
heb ik dan weer gemistquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, het was een algemene vraag. Ik heb namelijk geen idee hoe Charlotte eruit ziet, alleen haar tieten.
@Jojoortjequote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik het laatste SC Heerenveen nieuws in het SC Heerenveen topic gezet
@:rensajacied
cortisol overload incomingquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:52 schreef Tarado het volgende:
Hun probleemquote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:23 schreef Charrell het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-geplaatst~ade0ed79/
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:23 schreef Charrell het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-geplaatst~ade0ed79/
Het is echt wachten totdat ze gaan studeren en het echte corps sletjes worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die middelste begint wel een vrouw te worden.
@:rambodirk wat vind jij?
Amalia gaat een tussenjaar doenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is echt wachten totdat ze gaan studeren en het echte corps sletjes worden.
Gaan ranzige sekstapes uitkomen van deze prinsessen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Amalia gaat een tussenjaar doen
lees: laten uitwonen door negers op curacao
Kom eens een keer met iets nieuws.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kerstkaartje richting wim lex
Wiequote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:21 schreef Zipportal het volgende:
GROOT NIEUWS.
@:Drizzt gaat weer bij zijn ouders vreten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
Ik denk als KingRoland weer gaat postenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar blijft de dislike button @:Danny
Ik was nog niet klaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar blijft de dislike button @:Danny
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar.
ALS EXPERIMENT.
Ik ben vanmorgen om 11:12 uur al begonnen met bier drinken.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou dit een psychose zijn? Ik snap echt helemaal niks van al zijn tweets
Real madridquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen wie moeten jullie in de EL?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Like gegeven. DonGODquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tokkie Michiel Kramer heeft zijn haar geblondeerd.Wat een faggot.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
pics
Ik vraag dit trouwens voor een vriend @:Mortaxx
Walgelijkquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Walgelijk
Al schijnt het wel hip te wezen, zie het regelmatig (nee, niet in gaybars)
Waarom kom jij in gaybars?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Walgelijk
Al schijnt het wel hip te wezen, zie het regelmatig (nee, niet in gaybars)
Moet je teleurstellen val niet op Daley Blind look a likes in berenpakken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom kom jij in gaybars?
@:lenny_leonard @:ggmm @:maxi-mus @:jancees
elan maakt zijn coming out
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je teleurstellen val niet op Daley Blind look a likes in berenpakken.
Kun je straks toch wellicht een huisje kopen. Van de woningmarkt hoef je niet teveel te verwachten.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:42 schreef Elan het volgende:
DM van @:Tjacka, niet gelezen en direct weggeklikt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:34 schreef aTypisch het volgende:
ik ga pas weer posten op fok als bitcoin $20k is
ok doeiquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:34 schreef aTypisch het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:34 schreef aTypisch het volgende:
Joe!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:34 schreef aTypisch het volgende:
Mazzelquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:34 schreef aTypisch het volgende:
Like gegeven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:34 schreef aTypisch het volgende:
Een welverdiende like!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:34 schreef aTypisch het volgende:
Tot volgend jaar!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:34 schreef aTypisch het volgende:
Nee maat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:onlogisch Apollo 11 al gezien?
Ik gister.
8/10.
Heb je een url ( @GGMM ) naar het aanbod?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Amazon Prime.
Ik begin Amazon Prime eigenlijk beter te vinden dan Netflix.
https://www.primevideo.comquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je een url ( @:GGMM ) naar het aanbod?
3 euro per maand is niet veel. Ik ga straks even kijken. Ik zie dat Seizoen 2 van Formula 1 op Netflix staat. Die ga ik nu even kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.primevideo.com
Er is een 30 dagen proefperiode, dus abonneren en direct weer opzeggen, kan je in elk geval die docu kijken.
Veel plezier ouwe reus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3 euro per maand is niet veel. Ik ga straks even kijken. Ik zie dat Seizoen 2 van Formula 1 op Netflix staat. Die ga ik nu even kijken
Wie is dit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Fotootje om jullie op te vrolijken!
[ afbeelding ]
Dit is toch om te gieeeeruuuuhquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Fotootje om jullie op te vrolijken!
[ afbeelding ]
Terecht. Kut bol. Kut Amazon.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:46 schreef Tarado het volgende:
kreeg een mailtje van bol, ben 14 jaar klant met 44 pakketjes, geen vetpot dus
Amazon sta ik nog op 0quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht. Kut bol. Kut Amazon.
ik vrees van niet, vrij koel ook nog dus tenzij ze crashen gewoon een MERC 1&2, Verstappen moet meer in z'n spiegels kijken vandaag maar 3e is gewoon goed als het lukt.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat het vanmiddag nog spannend worden denk je
Eens. Alles daarachter wordt wel steeds interessanter.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees van niet, vrij koel ook nog dus tenzij ze crashen gewoon een MERC 1&2, Verstappen moet meer in z'n spiegels kijken vandaag maar 3e is gewoon goed als het lukt.
volgend weekend ook daar bloedheet, dan zou Max misschien kunnen verrassen, die Mercedes houdt niet zo van hittequote:Op zondag 2 augustus 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Alles daarachter wordt wel steeds interessanter.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan jij een vrouw posten voor ons?
zelf ook een keer gedaan in Bangkok tegen een Thaise kickbokster (vrouw dus), had al een paar biertjes op maar toch even de ring in, die sloeg ik er ook in zo'n 10 seconden uitquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:06 schreef Caland het volgende:
Even schaamteloos gejat uit een ander topic. Vanaf 3:10
Erg mooi.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:12 schreef onlogisch het volgende:
Sinds forum user @:aTypisch heeft gezegd pas weer te posten als Bitcoin $20k staat is het verval ingezet. Een goede ontwikkeling
[ afbeelding ]
zou het eerder andersom verwachten. Zelf gebokst oid?quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelf ook een keer gedaan in Bangkok tegen een Thaise kickbokster (vrouw dus), had al een paar biertjes op maar toch even de ring in, die sloeg ik er ook in zo'n 10 seconden uit, was de organisator niet zo blij mee
nee wel kickboksen gedaan maar niet zo lang hoor, combineerde niet echt met voetbal, maar dat grietje was echt goed dus m'n enige kans was er 30 seconden vol voor gaan en dat lukte.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
zou het eerder andersom verwachten. Zelf gebokst oid?
Wellicht kan forum moderator sounddragon deze even afhandelen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:37 schreef Zipportal het volgende:
Er staat al meer dan 24 uur een TR open in NWS.
Ik ga NOOIT meer een TR zetten.
Wij roddelen hier tegenwoordig?quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan forum moderator sounddragon deze even afhandelen.
Sounddragon is nogal snel op haar teentjes getrapt heb ik van horen zeggenquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij roddelen hier tegenwoordig?
Hoe gaat dat juridisch eigenlijk verder? Ze worden door de Guardia Civil gearresteerd, ze zaten in een Nederlands vliegtuig onderweg van Amsterdam naar Ibiza. Ben je dan nog 'in Amsterdam' zolang het vliegtuig nog niet geland is?quote:Bij aankomst op het eiland zijn twee passagiers gearresteerd. De woordvoerder benadrukt dat de veiligheid niet in gevaar is geweest.
Dat heb ik ook gehoord, maar ik mag hier verder niet op ingaan. Ook niet via PM/DM. Anders heb ik een GROOT PROBLEEM.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Sounddragon is nogal snel op haar teentjes getrapt heb ik van horen zeggen
Volgens mij door de Marechaussee. Krijg je een hele aardige douw in ieder gevalquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat dat juridisch eigenlijk verder? Ze worden door de Guardia Civil gearresteerd, ze zaten in een Nederlands vliegtuig onderweg van Amsterdam naar Ibiza. Ben je dan nog 'in Amsterdam' zolang het vliegtuig nog niet geland is?
Er is standaard Marechaussee op ieder vliegveld waar ook ter wereld? Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij door de Marechaussee. Krijg je een hele aardige douw in ieder geval
Ik haal er een expert bij. @napoleonfourquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat dat juridisch eigenlijk verder? Ze worden door de Guardia Civil gearresteerd, ze zaten in een Nederlands vliegtuig onderweg van Amsterdam naar Ibiza. Ben je dan nog 'in Amsterdam' zolang het vliegtuig nog niet geland is?
Ik vind het overdreven. @Sounddragon handel de TR even af?quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord, maar ik mag hier verder niet op ingaan. Ook niet via PM/DM. Anders heb ik een GROOT PROBLEEM.
Of wat de benaming in andere landen dan ook isquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is standaard Marechaussee op ieder vliegveld waar ook ter wereld? Dat lijkt me sterk.
De Guardia Civil dus.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Of wat de benaming in andere landen dan ook is
quote:Guardia Civil - Civil Guard - responsible for general rural policing, firearms and explosives control; traffic policing on interurban roads; protection of communication routes, coasts, frontiers, ports, and airports; enforcement of environmental and conservation laws, including those governing hunting and fishing; and interurban transport of prisoners. The Guardia Civil has operated as military police in support of the Spanish armed forces on peace-keeping deployment
Pas na 22:00.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb dus nieuwe buren en die spelen nogal graag piano
Totaal niet slecht ofzo, maar kan je er de politie voor bellen?
Als dit maar goed afloopt...quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven. @:sounddragon handel de TR even af?
Bellen kan altijd. Denk niet dat ze ervoor komen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb dus nieuwe buren en die spelen nogal graag piano
Totaal niet slecht ofzo, maar kan je er de politie voor bellen?
quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven. @:sounddragon handel de TR even af?
Kloptquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wow. Dat komt niet vaak voor volgens mij.
Ik heb al een beter alternatief gevondenquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Counter gewoon met Ophidian - Nurse
Dat is een beetje een rare situatie, maar wezenlijk wel als je kijkt naar ons strafrecht:quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de jeugd wel.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:17 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Een van de beste Nederlandse spitsen in de 16’
~Mario Been
goed insta-account wel.quote:
Hij ziet er wel uit als elke alleenstaande vader na een vechtscheiding. Die foto met dat geweer ookquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[ instagram ]
[..]
En niet eens een parodie
Treinkaper Sjon.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als elke alleenstaande vader na een vechtscheiding. Die foto met dat geweer ook
Afgehaakt bij ‘Mijn vrienden en ik houden enorm van lekker eten.’quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
https://www.linda.nl/nieuws/tikkie-te-veel-rijke-vrienden-diner/
(lol)
Knap, ik gaf het op bij "JULIA AT".quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Afgehaakt bij ‘Mijn vrienden en ik houden enorm van lekker eten.’
quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[ instagram ]
[..]
En niet eens een parodie
quote:tiennechauve
Gast.... 😂😂😂 om 1:00... whahahaha
quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:32 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben naar de klote
Stond tot 6 uur in het casino
lekker toch, India mad makenquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
Ja, zo doen ze dat in Pakistan.
goede site welquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
(lol)
Alzheimer gok ik.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
goede site wel
https://www.linda.nl/nieu(...)ica-63-keer-bezocht/
waarom?
Zondag maar eens kijken of de Kuip bezoeken in coronatijd een beetje leuk is.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:53 schreef fetX het volgende:
Gelukkig paar dagen vrij als de hitte begint
Ik vind het maar een site voor homootjesquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
goede site wel
https://www.linda.nl/nieu(...)ica-63-keer-bezocht/
waarom?
Je dikke hoerenmoeder in een kanoquote:Op zondag 2 augustus 2020 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het maar een site voor homootjes
Past prima bij Caland dus
Kan zondag helaas niet. Even afwachten hoe het allemaal gaat, maar wil toch zoveel mogelijk wedstrijden wel in de Kuip zien.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zondag maar eens kijken of de Kuip bezoeken in coronatijd een beetje leuk is.
Sterk te overwegen om de eerste seizoenshelft voornamelijk de kroegen (rondom de Kuip) op te zoeken.
zijn de spelers al getest?quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan zondag helaas niet. Even afwachten hoe het allemaal gaat, maar wil toch zoveel mogelijk wedstrijden wel in de Kuip zien.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zie het nu dus ik was feitelijk onjuist, doordenken op een zondag blijft moeilijk
Als ze echt zo goed was dan ging je ecbt wel vlak hoorquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee wel kickboksen gedaan maar niet zo lang hoor, combineerde niet echt met voetbal, maar dat grietje was echt goed dus m'n enige kans was er 30 seconden vol voor gaan en dat lukte.
ze was nog een beetje off guard want ze had zeker gehakt van me gemaaktquote:Op zondag 2 augustus 2020 13:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als ze echt zo goed was dan ging je ecbt wel vlak hoorvriendin van mijn zwager boxt in haar gewichtsklasse ook in de subtop van NL, die slaat mij het licht uit de ogen denk ik
Dit klopt. Ik heb het ook gelezen namelijk!quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij een paar las ik afgelopen week ergens.
Vertel ons meerquote:Op zondag 2 augustus 2020 13:36 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga NU een nieuw trainingsschema in elkaar knutselen. De liefhebber zal dit interesseren.
Tot op dit moment kan ik niet meer melden. Wel dat ik een bijzonder ondeugende espresso heb gezet.quote:
Lekker. Ik ga vanaf morgen ook iets anders trainen. In plaats van ‘klassiek’ ub/lb een phulvariant en voortaan op woensdag weer voetballenquote:Op zondag 2 augustus 2020 13:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tot op dit moment kan ik niet meer melden. Wel dat ik een bijzonder ondeugende espresso heb gezet.
Niet geklikt.quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
(lol)
Ik twijfel nog. Ik vraag me af of ik 4 dagen echt consequent kan volhouden voor een week of 8. Want dat wil ik gewoon upper/lower. Anders wordt het drie dagen push,pull,legs.quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker. Ik ga vanaf morgen ook iets anders trainen. In plaats van ‘klassiek’ ub/lb een phulvariant en voortaan op woensdag weer voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |