Volgens mij door de Marechaussee. Krijg je een hele aardige douw in ieder gevalquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat dat juridisch eigenlijk verder? Ze worden door de Guardia Civil gearresteerd, ze zaten in een Nederlands vliegtuig onderweg van Amsterdam naar Ibiza. Ben je dan nog 'in Amsterdam' zolang het vliegtuig nog niet geland is?
Er is standaard Marechaussee op ieder vliegveld waar ook ter wereld? Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij door de Marechaussee. Krijg je een hele aardige douw in ieder geval
Ik haal er een expert bij. @napoleonfourquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gaat dat juridisch eigenlijk verder? Ze worden door de Guardia Civil gearresteerd, ze zaten in een Nederlands vliegtuig onderweg van Amsterdam naar Ibiza. Ben je dan nog 'in Amsterdam' zolang het vliegtuig nog niet geland is?
Ik vind het overdreven. @Sounddragon handel de TR even af?quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord, maar ik mag hier verder niet op ingaan. Ook niet via PM/DM. Anders heb ik een GROOT PROBLEEM.
Of wat de benaming in andere landen dan ook isquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is standaard Marechaussee op ieder vliegveld waar ook ter wereld? Dat lijkt me sterk.
De Guardia Civil dus.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Of wat de benaming in andere landen dan ook is
quote:Guardia Civil - Civil Guard - responsible for general rural policing, firearms and explosives control; traffic policing on interurban roads; protection of communication routes, coasts, frontiers, ports, and airports; enforcement of environmental and conservation laws, including those governing hunting and fishing; and interurban transport of prisoners. The Guardia Civil has operated as military police in support of the Spanish armed forces on peace-keeping deployment
Pas na 22:00.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb dus nieuwe buren en die spelen nogal graag piano
Totaal niet slecht ofzo, maar kan je er de politie voor bellen?
Als dit maar goed afloopt...quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven. @:sounddragon handel de TR even af?
Bellen kan altijd. Denk niet dat ze ervoor komen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb dus nieuwe buren en die spelen nogal graag piano
Totaal niet slecht ofzo, maar kan je er de politie voor bellen?
quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven. @:sounddragon handel de TR even af?
Kloptquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wow. Dat komt niet vaak voor volgens mij.
Ik heb al een beter alternatief gevondenquote:Op zondag 2 augustus 2020 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Counter gewoon met Ophidian - Nurse
Dat is een beetje een rare situatie, maar wezenlijk wel als je kijkt naar ons strafrecht:quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |